دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی آشپزخانه به سبک انگلیسی خدمت از ما-پارسیان دکور

یکی از اصلی‌ترین اصول طراحی دکوراسیون منزل این است که هرگز کار خرید لوازم موردنیاز برای دکور کردن خانه را با خرید مبلمان شروع نکنید. بهتر است خرید مبلمان را به بعد از خرید عمده لوازم موردنیاز موکول کنید. زیرا شاید آنچه در فروشگاه می‌بیند و نظر شمارا جلب می‌کند، بیش‌ازحد برای منزل شما بزرگ یا کوچک باشد. اتاق خواب منزل باید مکانی راحت‌تر از سایر بخش‌های منزل باشد. دکوراسیون مناسب برای اتاق خواب می‌تواند فضایی راحت و آرام‌بخش برای استراحت و خواب را ایجاد کند.

  • سعی کنید دکوراسیونی کلاسیک را در آن گنجانده و یا به دنبال طراحی یک فضای داخلی کلاسیک باشید.
  • گاها ممکنه اتاق نوجوان شما فضای کافی برای تمام امکاناتی که می‌خواد نداشته باشه، در این صورت میشه از مبلمان چندمنظوره استفاده کرد؛ تخت‌های تاشو، ترکیب تخت و میز یا تخت و کشو و ….
  • سبک ایرانی نیز با ایده گرفتن از معماری های قدیمی ایرانی شکل گرفته است.
  • هماهنگی وسایل داخل خانه موجب زیبایی دکوراسیون داخلی منزل و ایجاد فضایی گرم و دل‌نشین می‌شود.
  • این را باید به یاد داشته باشیم انتخاب متناسب آن با سبک دکوراسیون داخلی بسیار مهم است.

زیرا با پشتوانه دو دهه سابقه کاری مشتریان دائم در خرید متریال هستیم و به‌اصطلاح با خرید مصالح به قیمت همکاری و تخفیفاتی که برایمان در نظر گرفته می‌‌شود، می‌توانیم هزینه‌های کارفرما را به‌طور چشمگیری کاهش دهیم. مجله خبری دکوراسیون تخفیفاتی که برای ما درنظر گرفته می‌شود برای مشتری‌های عادی درنظر گرفته نمی‌شود. با این حال ما تمام این درصد تخفیفات همکاری را برای کارفرما عیناً لحاظ می‌کنیم که در نتیجه، هزینه اجرایی کمتر خواهد شد.

این سبک اجازه می دهد که افراد بر اساس سلیقه شخصی خود چیدمان منزل را انجام دهند. ویژگی بارز این سبک استفاده از وسایل زیاد و دکوراتیوها در شکل ها و انواع مختلف می باشد. رنگها در این سبک دارای تنوع و جذابیت خاصی هستندکه باعث شادابی و نشاط افراد منزل خواهد شد. سبک دکوراسیون ساحلی همانطور که از اسمش پیداست مربوط به خانه های کنار ساحل و دریا می باشد. اما امروزه استفاده از این سبک در خانه های شهری هم رواج یافته است.

فاکتور مهم در طراحی دکوراسیون داخلی منزل

یک گلدان، کوسن یا رختخواب ساده تمام چیزی است که احتیاج دارید. درخیلی از جاهای دنیا این سبک شناخته‌شده است و قدمت اصالت زیادی دارد. تا جایی که امکان دارد از سنگ و چوب در طراحی فضا استفاده‌شده است. ترکیبات بسیار زیبا و جذابی در این دسته‌بندی را می‌توان یافت.

چند نکته در دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی

زمانی که سبک مشخصی را برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل انتخاب می نمایید، باید از ویژگی های آن در طراحی تمامی فضاها استفاده نمایید. بنابراین رعایت ویژگی های سبک انتخابی در این فضا نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به طور مثال در صورتی که سبک مدرن را برای طراحی دکوراسیون داخلی منازل انتخاب کرده باشید. باید تمامی تجهیزات و عناصر از ویژگی های این سبک پیروی نمایند. برای درک بهتر این موضوع به بررسی ویژگی های آشپزخانه مدرن و کلاسیک خواهیم پرداخت.

دکوراسیون داخلی چیست، از لغت نامه دهخدا و فرهنگ معین و البته ویکی پدیای کبیر بپرسید!

این نکته بسیار مهم را باید به یاد داشته باشید که نقطه‌های متمرکز روشنایی در کنار تاریکی، زیبایی چشم نوازی را ایجاد می‌کند. اما نکته دیگری که بهتر است رعایت شود این است که در استفاده از المان‌های نوری اعتدال را رعایت کنیم. در واقع یعنی اجازه دهیم تا نورهای نقطه‌‌ای، از بین تاریکی به چشم آمده و در عین حال چشم را نزنند. خیلی از افراد ترجیح می‌دهند دكوراسيون منزل دوبلكس از مبلمان کلاسیک و طرح‌های سنتی استفاده کنند. از طرف دیگر طراحی مدرن و به قول امروزی‌ها شیک نیز طرفداران بی‌شمار خود را دارند.

یکی از مزایای نورپردازی با کناف این است که می‌توان با توجه به متراژ فضا و نیاز نورپردازی شما طراحی و سفارشی شود. نورپردازی با کناف، نوری یکنواخت را پخش می‌کند که باعث زیبایی و روشنایی تمام فضا می‌شود. دکوراسیون خانه های مدرن تهرانمبل شکل ال همیشه نماد مدرنیته بوده و هست.

انتخاب میز تلویزیون کلاسیک برای ست مبلمان مدرن نادرست نیست، اما با توجه به فاصله تقریبا مناسب بین مبلمان های استیل و راحتی و خصوصا کابینت و دکوراسیون مدرن آشپزخانه، انتخاب یک میز تلویزیون مدرن گزینه مناسب تری است. به علاوه ، انتخاب فرش کاملا مشابه ست پذیرایی برای مبلمان نشیمن نیز نادرست بوده و هر یک از بخش های چیدمان ، به کفپوش متناسب با تم و دیزاین خود نیاز دارند. در این خصوص می توانید مقاله زیر و راهکارهای ارائه شده در انتخاب فرش را مشاهده بفرمایید.

بعد به‌سادگی رنگ‌های خاص خودتان را به‌عنوان نقاطی برجسته اضافه کنید. نکته مینیمالیسم این است که تعلق خودتان را به کمترین حد ممکن برسانید به همین دلیل خودتان را با انبوهی از وسایل تزئینی آزار ندهید. مینیمالیسم چیزی بیشتر از یک گزینه طراحی است؛ این‌یک سبک زندگی است. وهر چه چوبی که در این سبک به کار می‌رود تیره‌تر باشد این فضا جذاب‌تر خواهد بود. اما در بین آن‌ها سبک شیکر یکی از سبک‌هایی است که شما حتی اگر اطلاعی از آن داشته باشید به سمت آن جذب می‌شوید. قوانین مشخصی برای چیدمان آن وجود دارد و انعطاف‌پذیری سبک امروزی نسبت به مدرن بیشتر است و علاقه و تمایلات به‌روز مردم در آن گنجانده‌شده است.