دکوراسیون منزل ساده و شیک طراحی دکوراسیون داخلی مدرن با وسایل ساده-پارسیان دکور

رنگ طلایی یک قسمتی مهمی از دکوراسیون خانه‌های شیک است.تضاد رنگ طلایی و مشکی نیز یکی دیگر از انتخاب‌های شما برای ایجاد یک دکوراسیون شیک و جذاب است. تبدیل یک قاب ساده به قاب زیبای طلایی آن را به مرکز توجه اتاق تبدیل می‌کند مخصوصا اگر اطراف آن توسط اثاثیه و مبلمان سفید احاطه شده باشد. از آن جایی که قاب ها بسیار نازک هستند، شما می‌توانید با اسپری رنگ ساده این کار را انجام دهید اگرچه ورقه‌های طلایی زیبایی و شیک بودن آن را یک درجه بالاتر می‌برد. چند ورقه طلایی تهیه کنید و یک بعد از ظهر از هنر دست خود برای ساخت قابی زیبا استفاده کنید نتیجه چیزی می‌شود که می‌تواند کل اتاق را تحت تاثیر قرار دهد.

  • اتاق خواب های کوچک، فضای زیادی را ندارند که شما بتوانید تخت های بزرگ یا میز و صندلی های لاکچری را داخل آن بگذارید.
  • این بدان معناست که می‌توانید روی کاشی مرمری زیبایی با هزینه 5 دلار یا 6 دلار در ازای هر فوت هزینه کنید و با هزینه تمام شده حدودا 200 دلار دیواری تزئینی خیره کننده‌ای داشته باشید.
  • سبک‌ زندگی ما مدام تغییر می‌کند و خانه‌هایمان و وسایل آنها هم در همین راستا دچار تغییر می‌شوند، ازجمله مبلمان.

استفاده از انواع میزهای چای خوری و قهوه خوری کوتاه و بلند، به سبک مدرن یا کلاسیک، یا استفاده از آینه های کنار سالن می تواند فضا را زیباتر کند. یکی از ایده های طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب این است که شما علاوه بر رنگ ها به بافت هم توجه کنید. بافت در اتاق خواب به این معنا است که از منسوجات و طرح ها چگونه استفاده خواهید کرد. استفاده درست از انواع کاغذ دیواری، روتختی ها و پرده هایی از جنس های مختلف، نمونه ‌ای از این طراحی است.

۱۷. کاشی‌های طرح‌دار

دیوار های اتاق نشیمن ناگهان رنگی غنی و برجسته به خود می گیرند و از سطحی صاف با استفاده از جادوی رنگ ها، به سطوحی چند بعدی و عجیب تبدیل می شوند. همیشه ایده های مختلف و خلاقانه ای برای چیدمان و طراحی دکوراسیون اتاق کودکان مجله خبری دکوراسیون وجود دارد. اگر می‌خواهید از بسته‌بودن فضای اتاق و محدودیت آن کم کنید و حسی حقیقی و خوبی به آن بدهید، از کمی رنگ‌پاشی‌های انتزاعی استفاده کنید؛ مثل استفاده از همین کوسن‌هایی که در تصویر بالا روی کاناپه قرار گرفته‌اند.

اتاق بازی خانه و راهنما دکوراسیون آن

با رعایت یک سری نکات، می توانید طراحی داخلی حمام را به بهترین شکل اجرا کنید. در ادامه، شما را با برخی از نکات مهم در این زمینه آشنا می کنیم. بهترین کار این است که ایده های اجرا شده برای طراحی حمام و سرویس های بهداشتی را بررسی کنید که در فضای اینترنت منتشر شده‌ اند. برخی از خانواده ها علاقه مند هستند، ایده هایدکوراسیونرا در سبک های مدرن و رویایی در اتاق خواب اجرا کنند.

برای این منظور کاغذ دیواری‌هایی که رنگ‌های مشهور به «پاستلی» دارند و در سال‌های اخیر هم همواره ترند و محبوب بوده‌اند بهترین انتخاب هستند. دکوراسیون ساده و گرایش به ساده‌گرایی در این روزها در میان مردم بسیار مرسوم شده است. ردپای این گرایش روزافزون را اغلب بر روی لوازم و مبلمان محیط زندگی انسان‌ها می‌توان یافت.