دکوراسیون منزل لوکس با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت در کوتاهترین زمان شرکت رامسین-پارسیان دکور

کف و دیوارهای هر فضا را با توجه به کارکردی که برای آن انتخاب کرده‌اید به رنگ متفاوتی دربیاورید. شما می‌توانید بسیاری از وسایل تزئینی یا حتی ضروری را از سقف آویزان کنید. مثلا به جای این که گلدان مورد علاقه‌تان را روی یک میز بگذارید که فضای مفید را اشغال می‌کند، در دکوراسیون سوئیت کوچک آن را با ریسمان‌های محکم و زیبا از سقف آویزان کنید. یکی از بهترین روش‌ها برای استفاده از فضا و چیدمان خانه کوچک به کار بردن درهای آکاردئونی است. زمانی که یک در آکاردئونی کاملا بسته باشد، شبیه یک دیوار عمل می‌کند.

  • شاید در گذشته اتاق نوزاد و کودک اهمیت چندانی نداشت اما امروزه تاثیر این قضیه ثابت شده هست، چون مستقیما در روحیه و شخصیت نوزاد و کودک تاثیرگذاره.
  • در این مرحله از کارفرما دعوت می‌شود تا برای بررسی پلان دو بعدی وارد جلسه‌ی حضوری شود که میتوان به صورت غیر حضوری هم نقشه ها جمع بندی شده ارائه میگردد.
  • رنگ اصلی در این سبک، طیف سفید است و برای جلوه بیشتر از ترکیب عناصر طبیعی مانند چوب، پلاستیک‌های روشن، آلومینیوم و آهن و کف‌پوش‌هایی با پنل‌های بزرگ استفاده می‌شود.
  • البته انتخاب رنگ نیز بسیار مهم است، زیرا باید از رنگ‌های آرامش‌بخش برای اتاق خواب، یا از رنگ‌های پر‌انرژی برای دفتر کار استفاده کرد.
  • با وجود پیشرفت جوامع بشری در تمامی زمینه‌ها از جمله طراحی داخلی و معماری، هرگز دور از ذهن نیست که در یک پروسه‌ی زمانی خاص به دنبال ایجاد تغییرات داخلی منحصر بفردی باشید.
  • اکثر طراحان و دکوراتورها ترجیح میدن از تناسبات طلایی در چیدمان استفاده کنن و به زبان ساده نسبت دو به سه معقول‌ترین راه برای چینش صحیح مبلمان در یک فضا به حساب میاد.

شما می‌توانید برای مشاوره رایگان در مورد نحوه دکوراسیون فضای خود همین‌الان با شماره‌های ۰۹۱۲۳۹۸۷۰۲۱ به‌طور مستقیم تماس بگیرید. برای سبک دکوراسیون کلاسیک می‌توانید تا جایی که امکان دارد از نظم و تقارن استفاده کنید. شاید در نگاه اول تصور کنید که سبک دکوراسیون امروزی کاملاً مطابق با سبک دکوراسیون مدرن است. باید لوازم را با ترکیب رنگ، اندازه درست و کاربری صحیح انتخاب کرد تا دکوراسیونی بی‌نقص و تمیز داشت.

دکوراسیون مبلمان

الف(بازسازی و مرمت قسمت‌های مهمی که بر استحکام ساختمان تأثیرگذارند. کوسن‌های لوکس، نورافشان‌های نفیس و یک شومینه بسیار بزرگ کار را تکمیل می‌کند. سایه‌هایی کم‌رنگ از رنگ آبی، کرمی‌ها و عاجی (سفید مایل به زرد) بهترین پالت همپتونز را درست می‌کنند. با دیوارهای سفید وکفپوشی از الوار اساس کار را بسازید و ازاینجا به بعد مسئله، نقاط برجسته است. و بااینکه مثلث شکلی محبوب است ترکیب و جور کردن آن‌ها باهم مؤثر است. اما نباید این سوءتفاهم ایجاد شود که سبک گلچین بهانه‌ای برای رد کردن حدومرز، درهم‌ریختگی یا چیدمانی ناخوشایند است.

دکوراسیون به سبک اسکاندیناوی

نکته مهم در سبک صنعتی به دست آوردن زیباشناسی کارخانه‌های قدیمی و انبارها و برگردان آن‌ها در یک محیط شیک و قابل سکونت است. هرچند ابعاد کوچک‌تر این جنبش طراحی همراه با عناصر دکورایو فلزی مثلاً بر رویکتابخانه و یا هر جای دیگر می‌تواند نشانگر خوبی از طراحی صنعتی باشد. طراحی مدرن شهری در جوامع جهانی با توجه به وابستگی آن به سبک معاصر، مدرن و صنعتی برای افزایش سطح زندگی جهانی، روشی نامحدود (ازنظر زمانی) و تأثیرگذار در دکوراسیون را به وجود می‌آورد. برای این سبک همیشه از رنگ‌های خاکی مثل قرمز، نارنجی استفاده کنید و حتماً چند مکرمه را درجاهایی از فضای اتاق به کار ببرید.

اما برای اینکه طولانی بودن متن شما رو اذیت نکنه، موضوعات رو دسته بندی کردیم تا بتونین راحت تر به اونچه که نیازتون هست دسترسی داشته باشین. سعی کنید دکوراسیونی کلاسیک را در آن گنجانده و یا مجله خبری دکوراسیون به دنبال طراحی یک فضای داخلی کلاسیک باشید. شما می‌توانید برای مشاوره رایگان در مورد نحوه دکوراسیون فضای خود همین‌الان با شماره‌های ۰۹۱۲۲۸۶۹۲۲۰ | ۰۹۱۲۳۹۸۷۰۲۱ به‌طور مستقیم تماس بگیرید.

دکوراسیون منزل کلاسیک

با وجود سبک‌های مختلف و ایده‌های نو، اما هنوز کسانی هستند که مشتاقانه به دنبال دکوراسیون داخلی منزل به سبک کلاسیک هستند. در طراحی داخلی شیک به سبک کلاسیک معمولا از رنگ‌های کرم، قهوه‌ای، زرد، استخوانی و طلایی استفاده می‌شود. در این مدل دکوراسیون همه وسایل و اجزا، حال و هوای لوکس و کلاسیک داشته و معمولا در این سبک جزییات پر زرق و برق و شلوغ بیشتر به کار می‌روند. حتی دستشویی و حمام نیز بخش‌های مهمی ‌از طراحی دکوراسیون داخلی منزل هستند. ایده‌های زیادی برای دیزاین و دکوراسیون سرویس بهداشتی وجود دارد. اینکه سلیقه شما چیست و چه سبک دکوراسیونی را دوست دارید؟ باید برای حمام و دستشویی منزل‌تان کاشی سرامیک انتخاب کنید.

همونطور که از اسم این سبک پیداست، به زمان حال برمی‌گرده، پس می‌تونه روز به روز در حال تکامل باشه، بنابراین هر لحظه باید انتظار تغییر رو داشت و سبک معاصر می‌تونه برای هر کسی ویژگی‌های منحصربه‌فردی داشته باشه. برای مثال اگر بودجه رو تقسیم‌بندی نکنین، احتمالا اواخر پروژه با مشکلات بزرگی روبرو بشید یا اگر اول خریدهاتون رو انجام بدین و بعد به دکور کردن فضا مثل رنگ و … بپردازید، با محدودیت روبرو میشید. بافت در دکوراسیون به چه معناست؟ ساده‌ترین تعریف برای بافت این هست که شما بتونین لمس‌های متفاوتی رو در یک فضا تجربه کنید؛ مثلا هم‌نشینی چوب و فلز درکنار چرم و پشم با ظرافت گیاهان و حس طبیعی حصیر و …. پس استفاده از بافت‌های مختلف در دکوراسیون داخلی یک باید محسوب میشه.