دکوراسیون منزل کلاسیک آموزشگاه دکوراسیون داخلی آموزشگاه طراحی داخلی-پارسیان دکور

اما اگر از تزیینات زیاد در سقف لذت نمی برید و فکر می کنید که فضای شما را شلوغ می کند، می توانید سقف را ساده نگه داشته و به جای آن از لوسترها و آویزهای کلاسیک استفاده نمایید. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که یکی مجله خبری دکوراسیون از پارامترهای ضروری و حائز اهمیت برای این سبک، انتخاب و استفاده از مبلمان کلاسیک به شمار می رود. ناگفته نماند که در طراحی و ساخت مبل کلاسیک، بر روی جزئیات و ظریف کاری های زیبا و منبت کاری توجه ویژه ای می گردد.

درصورتیکه خانه شما ستون ندارد، می‌توانید این افکت بصری را توسط کاغذهای دیواری که طرح‌های عمودی دارند در قسمت‌هایی از دیوار پیاده‌سازی نمایید. در سبک دکوراسیون کلاسیک سقف‌ها باید گچبری داشته باشند. از طرفی می‌توانید از انواع قرنیزها هم جهت وصل نمودن زیبایی سقف به دیوارها استفاده کنید. بعد از اعتراضات به سبک مدرن سبک نئوکلاسیک کانون توجه قرار گرفت. در واقع می توان اصلی ترین تفاوت دکوراسیون کلاسیک و دکوراسیون نئوکلاسیک را در یک جمله خلاصه کرد. اجرای نمادها و طرح ‌های معماری کلاسیک در یک رویکرد عملگرایانه و معاصر با توجه به امکانات دکوراسیون مدرن و جدید است.

  • درست است سبک اصلی کلاسیک است اما المان‌های مدرن را باید برای آن به کار برد تا به دکوراسیونی ماندگار و ارزشمند دست یافت.
  • به صورت کلی، رنگ ها و متریال های فلزی و شبه فلزی در این سبک جایگاه پذیرفته شده ای دارند.
  • در اوایل قرون وسطی معماری کلاسیک رومی و یونان باستان فراموش شد.
  • ضمن اینکه جلوه خاصی را در فضای کلاسیک به وجود می آورند.

قطعا استفاده از هر سبکی در دکوراسیون داخلی نیاز به دانش و تجربه کافی دارد. زیرا در صورت عدم دانش و تجربه کافی نتیجه خوبی حاصل نخواهد شد. سبک کلاسیک همانند سایر سبک ها دارای اصول و قواعد مشخص و معینی می باشد که بایستی آن ها را در نظر داشته باشید. در این مطلب با نحوه طراحی دکوراسیون کلاسیک آشنا خواهید شد.

اما تعاریف سبک کلاسیک با معماری داخلی سنتی متفاوت است و مفاهیم و شیوه های پیاده سازی آن ها با یکدیگر فرق دارد. می توان گفت که سبک کلاسیک همان سبک سنتی غربی است که قدری رنگ و روی عصر معاصر را به خود گرفته است. دکور کلاسیک (سنتی غربی) شامل دکور قرن هجدهمی در انگلستان تا دکور روستایی فرانسوی و حتی سرزمین های ناشناخته خاور دور می شود. همان طور که مطالعه کردید، دکوراسیون کلاسیک، سبکی لوکس و مجلل و پر از جزئیات و ظریف کاری ها با هندسه و معماری دقیق است. اگر شما هم به این دکوراسیون بسیار زیبا علاقه دارید، با من همراه باشید تا 8 اصل برای اجرای سبک کلاسیک در دکوراسیون داخلی را کنار هم یاد بگیریم.

القای اصالت با طراحی دکوراسیون کلاسیک

اغلب برای طرح و نقش روی دیوارها یا حتی گاهی سقف، گلدان‌ها، دکوری‌ها و… از این طرح‌ها به کار برده می‌شود. این قانون به دکوراسیون داخلی، مبلمان و… هم مربوط میشود. به طور کلی در یک دکور کلاسیک, ترکیب خطوط عمودی با خطوط افقی تر است و منحنی های منحصر به فرد در مبلمان، بالش و لوازم جانبی دیده می شود. خطوط منحنی خطوط نرمی هستند و به طور کلی شادابی را القاء می کنند.

گفته ها و ناگفته هایی درباره دکوراسیون داخلی فضای درمانی

سبک کلاسیک مشخصه های متعددی در دکوراسیون داخلی دارد که برخی از آن ها با سایر سبک ها مانند نئوکلاسیک یا حتی مدرن مشترک بوده و برخی مخصوص همین سبک خاص هستند. در کتاب ها و منابع مختلف، ویژگی های مختلفی ذکر شده است. در ادبیات غیر آکادمیک زبان ما، غالبا معماری داخلی کلاسیک را با معماری داخلی با نام سنتی به یک مفهوم می دانند.

۲.تقارن

در نتیجه درخشان ترین طراحی داخلی کلاسیک را به مشتری خود ارائه می دهند. برای آن ها نوسازی یا بازسازی دکوراسیون داخلی هیچ تفاوتی ندارد. از لوازم متعدد و معمولا با ابعاد بزرگ استفاده می‌شود. بنابراین توصیه می‌شود چیدمان طراحی داخلی کلاسیک در متراژ متوسط و زیاد اجرا شود. به دلیل اینکه باید سقف را با گچبری ها و لوسترهای بزرگ، زیباتر کرد. بنابراین باید یک نقطه کانونی تعریف کنید، مانند شومینه.