دکوراسیون منزل کلاسیک آموزشگاه دکوراسیون داخلی آموزشگاه طراحی داخلی-پارسیان دکور

رنگ سقف در طراحی داخلی کلاسیک در تنالیته ی سفید و سایه هایی از رنگ های فیلی،کرم و شیری طراحی میشود. شومینه به طور نمایشی یا حقیقی در طراحی داخلی فضایی گرم به وجود می آورد که باعث نزدیکی و جمع شدن افراد به دور هم میشود. طراحی داخلی به روش کلاسیک یک نوع سبک از دکوراتیو است که فضای منزل یا اتاق شما را آرام، منظم و قابل پیش بینی می سازد. در دکور سنتی، هیچ نوع هرج و مرج و آشفتگی در چیدمان منزل دیده نمی شود.

  • برای دیزاین اتاق خواب به سبک کلاسیک نیازمند تختخواب چوبی، بزرگ و دارای منبت کاری هستید.
  • از آینه و شمعدان های اصیل ایرانی نیز می‌توان در این سبک استفاده کرد.
  • اجرای این موارد برای داشتن یک طراحی داخلی ایده‌آل، لازم و ضروری است.
  • میتوان گفت جزئیات جز عناصر جدانشدنی این سبک به شمار میرود.
  • عناصر به کار رفته در این سبک دارای تعاریف مشخص و مختص به خود می باشند.

نه تنها در این سبک، که در هر سبک دیگری، بسیار مهم است که بایدها و نبایدهای خاص آن را بشناسیم تا بتوانیم یک دیزاین صحیح داشته باشیم. ۳- تابلوهای فرش با طرح‌های سنتی در این سبک، می‌توانند زیبابخش دیوارهای سالن و اتاق پذیرایی شما باشند. و توجه داشته باشید که رنگ فرش‌ها باید هماهنگ با رنگ پارچه‌های مبلمان و رنگ پرده‌ها انتخاب شود.

نورپردازی در طراحی داخلی کلاسیک

پس به نسبت بودجه ای که برای دکوراسیون منزلتان اختصاص داده اید، بهترین مصالح موجود در بازار را انتخاب کنید و قید متریال های بی کیفیت و غیر طبیعی را بزنید. استفاده از نور طبیعی برای محیط، امری ضروری به حساب می آید و می بایست تا جایی که ممکن است از نور طبیعی و گرم خورشید به وسلیه پنجره های بزرگ برای محیط داخلی استفاده کرد. همچنین برای منابع نوری مصنوعی، می توان از لوسترهای کریستالی و چراغهای سقفی کلاسیک استفاده کرد که باعث زیبایی هرچه بیشتر محیط می شوند. یک راه دیگر هم، بکار بردن طیف‌های رنگی در کنار هم است.

آموزشی کامل برای ترمیم کاغذ دیواری های منزلتان + فیلم

چیدمان مبلمان ها باید به صورت قرینه باشد و بزرگترین مبل جلوی بزرگترین دیوار قرار داده شود. فرش از اجزای جدایی ناپذیر در طراحی کلاسیک پذیرایی ایرانی است. چه کسی می تواند منکر زیبایی و جلوه نقش و نگارهای فرش ایرانی در دکوراسیون خانه شود؟ فرش در ایران یک هنر با قدمت زیاد است به طوری که نخستین فرش کشف شده به عصر هخامنشیان مربوط می‌شود. هیچ مولفه ای به خوبی یک فرش با اصالت، فضای ایرانی را به دکوراسیون شما وارد نمی کند. برای چیدمان یک اتاق پذیرایی به سبک کلاسیک فرش های ریز بافت با نقشه‌های پرکار انتخاب مناسبی است. سبک دکوراسیون مدرناز مهم ترین ویژگی در دکوراسیون مدرن، طراحی و ایجاد پنجره‌های بزرگ می‌باشد.

اگر امکان تغییر گچبری اتاق را هم داشته باشید می توانید از گچبری های با طرح درشت گل و بلبل استفاده کنید تا بیش از پیش به دکوراسیون اتاق نشیمن حال و هوای سنتی بدهید. برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه به سبک مجله خبری دکوراسیون کلاسیک بایستی نخست از مهم ترین بخش ها کار خود را آغاز کنید. کابینت ها بدون شک یکی از مهم ترین بخش های هر آشپزخانه ایی محسوب می شوند. معمولا کابینت های کلاسیک از متریال چوب گردو و بلوط ساخته می شوند.