دکوراسیون و مبلمان کلاسیک چیست؟ چطور اتاق نشیمن را به سبک کلاسیک چیدمان کنیم؟-پارسیان دکور

تک تک اجزا مبلمان و المان های گوناگون با دقت زیاد حکالکی و کنده کاری شده و از حالت سادگی رها گردیده اند. نرده های پله، دسته های چوبی مبلمان، تزیینات دیواری و دیگر اجزا همه به نحو هماهنگ و جذابی به دست استادان هنرمند طراحی و رنگ آمیزی شده است. در حمام های کلاسیک نیز اوضاع تا حد زیادی مشابه سرویس بهداشتی پیش می رود.

  • در این نوع چیدمان، کلیه مبلمان ها به رنگ‌های سفید یا طلایی بوده.
  • می توانید سلیقه بیش تری به خرج بدهید و رنگ دسته کابینت ها را با رنگ شیرآلات و قاب دور آینه ست کنید.
  • استفاده از پرده‌های بلندتر در این سبک به چشم می‌خورد و در آن از منگوله‌ها و گیره‌های جمع کننده و کاربردی که جنبه تزیینی بالایی دارند استفاده می‌شود.
  • این سبک از مبلمان با تقارن و تناسب بینظیر، در چیدمان منزل به عنوان نقطه کانونی بهترین انتخاب است.
  • در دکوراسیون به این سبک در پذیرایی اغلب از مبلمان سلطنتی با روکش ها و پارچه های طرح دار استفاده می شود.
  • برای طراحی کلاسیک پذیرایی رنگ‌های محدودی در اختیار است رنگ‌هایی که از دیرباز کلاسیک با آن‌ شناخته شده‌است.

لازم به ذکر است که در ساخت مبلمان کلاسیک، از رنگ های گرم و طرح های بسیار ظریف استفاده به عمل می آید. از سوی دیگر، یکی از شاخصه های اصلی در تولید این نوع مبلمان، تاکید و توجه بر فضاها و خطوط منحنی می باشد. سبکی است که از گذشته تاکنون در طراحی دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرد.

معرفی سبک کلاسیک در طراحی دکوراسیون داخلی

قطعات و لوازم در سبک کلاسیک حس نوستالژیک را منعکس می کنند. ممکن است شما نیز به سبک کلاسیک علاقه دارید اما نمی دانید چگونه به طراحی داخلی کلاسیک بپردازید. بیایید با هم یک سری نکات را درباره طراحی و اجرای معماری داخلی کلاسیک مرور کنیم. رنگ های اصلی در سبک کلاسیک، موقرانه، شکیل و تجمل گرایانه هستند. از جمله این رنگ ها می توان به کرمی، شیری، خاسکرتی، طلایی، نقره ای، قهوه ای، برنزی، زیتونی، زرشکی، ارغوانی و سفید صدفی اشاره کرد. در سبک کلاسیک از رنگ های ملایم بیش تر استقبال می شود.

دکوراسیون کلاسیک ،شرکت معماری و دکوراسیون رامسین

گچبری های حاشیه ای همان طور که از نامش پیداست برای حواشی استفاده می شوند. جزئیات مجله خبری دکوراسیون اهمیت دارند، زیرا این جزئیات هستند که تکمیل کننده سبک اصلی می باشند.

بازسازی ساختمان با شیوه های نوین و به رو …

اما برای اینکه بتوانیم بهترین دکوراسیون داخلی کلاسیک را داشته باشیم می‌بایست نکات مهمی را در نظر بگیریم. فرش‌های ایرانی ، خصوصا فرش‌های دستی با نقش و نگارهای تا حدی نامنظم و سنگین، از ویژگی‌های سبک کلاسیک در دکوراسیون خانه ایرانی است. کفپوش های موجود در سبک کلاسیک، حتی اگر یک پارکت یا لمینت ساده باشند، لازم است.

وقتی یک نقطه را به عنوان نقطه کانونی درنظر می‌گیرید، می‌توانید باقی لوازم و آکسسوار منزل خود را بر اساس آن بچینید. اگر بخواهید یک نقطه اصلی گرمابخش برای خانواده خود انتخاب کنید و فضای صمیمی و آرامش‌بخشی را ایجاد نمایید، می‌توانید شومینه یا بخاری را به عنوان نقطه کانونی درنظر بگیرید. در کنار شومینه یا بخاری هم، بهتر است دو صندلی تک‌نفره کوچک، یک ساعت دیواری، قاب عکس نسبتا بزرگ، یک گلدان بر روی میزی با اندازه متوسط و … قرار دهید. طراحی داخلی کلاسیک و طراحی داخلی مدرن، هر کدام طیف وسیعی از سلایق را به سمت خود جذب می‌کنند. کسانی که می‌خواهند برای منزل خود و اتاقی که در آن زندگی می‌کنند، یک دیزاین مناسب پیدا کنند، باید بین این دو نوع طراحی داخلی یکی را انتخاب کنند. یکی از موارد مهم و ضروری در چیدمان اتاق نشیمن کلاسیک فرش است.