دکوراسیون کلاسیک ،شرکت معماری و دکوراسیون رامسین شرکت رامسین بهترین خدمات دکوراسیون داخلی، بازسازی منزل،طراحی و ساخت ویلا-پارسیان دکور

و درکنار کلیه این رنگ‌ ها ، از رنگ چوب به‌عنوان مکمل استفاده نمایید. می توانید سری به صفحه معرفی اسامی رنگ ها بزنید تا ایده هایی برای انتخاب رنگ بیابید. بهترین شرکت دکوراسیون داخلی کلاسیک مجموعه مجله خبری دکوراسیون ای است که اهداف و ویژگی های خاصی داشته باشد. رسیدن به هر یک از این اهداف و ویژگی ها این شرکت را در رده برترین ها قرار می دهد. از مهندسان معمار و دکوراتور مجرب و متخصص استفاده می کند.

  • و استفاده از رنگ‌ های متعدد و روشن می‌ توانند تم کلی و فضاسازی دکوراسیون کلاسیک را تغییر داده.
  • اما با این که این سبک ریشه باستانی دارد، همچنان به خاطر جلوه لوکس و منحصر به فردی که دارد.
  • معمولا از کابینت های چوبی با رنگ های کرم و قهوه ایی برای سرویس بهداشتی به سبک کلاسیک استفاده می شود.
  • در حقیقت باید گفت که این سبک به دلیل این که سبکی لوکس و لاکچری محسوب می شود در فضاهای داخلی نیز باید از متریال های اصیل و گران قیمت استفاده شود تا بتوان این سبک را به خوبی به نمایش بگذارد.

پارچه مبلمان و پرده ها را در یک جنس انتخاب کرده و طرح های نزدیک یا شبیه به هم دارند. خطوط ساده و تقارن معیارهای اصلی برای انتخاب مبل به سبک کلاسیک است. مبلمانی که از چوب با فرم های منحنی و تزیینات ساخته شده اند برای دکوراسیون به سبک کلاسیک مناسب اند. در انتخاب مبل خود حتما باید به رنگ چوب دقت کنید تا هارمونی لازم با دکوراسیون کل فضا را داشته باشد.

دکوراسیون کلاسیک، اصولی که به راحتی اجرا می‌شوند!

به هیچ وجه در سیک کلاسیک از مبلمان ساده و بی آلایش استفاده نمی شود. زیرا از جمله ویژگی های سبک کلاسیک ، تقارن ، تزیینات ، استفاده از فرم های منحنی ، رنگ های شکیل و پارچه های نفیس است. بنابراین بایستی در هنگام انتخاب مبلمان به رنگ چوب آن دقت کنید و آن را مطابق با دکوراسیون خود انتخاب کنید. رنگ های طلایی ، نقره ایی ، سفید ، کرمی و قهوه ایی از رنگ های مناسب برای مبلمان کلاسیک هستند.

جدیدترین مدل های میز تلویزیون و هماهنگی آن با سبک دکوراسیون منزل ، ضمن معرفی انواع میز ، مهمترین نکات برای تهیه آن و هماهنگی با بقیه وسایل منزل را در اختیارتان قرار می‌دهیم. این روزها اکثر مردم برای دکوراسیون منزل خود سبک دکوراسیون مدرن را در نظر میگیرند. اما هنوز هم عده ای هستند که خواستار سبک دکوراسیون کلاسیک باشند. بهترین انتخاب کفپوش ها در سبک زیبای کلاسیک، سنگ‌های خاص و پارکت و لمینت چوبی هستند.

دوره های آموزشی آنلاین و حضوری دکوراسیون داخلی

بنابراین ابتدا بهتر است نقطه کانونی را در دکوراسیون منزل کلاسیک مشخص نمایید و سپس شروع به چیدمان لوازم کنید. برای دکوراسیون کلاسیک پذیرایی بهتر است موقعیت مبلمان خود را مشخص نمایید. البته علاوه بر مبلمان، شومینه، دیوار پشت تلویزیون و … برخی از خانه ها به غیر از فضای نشیمن، فضای دیگری نیز دارند که مخصوص پذیرایی از مهمانان است. اگر شما نیز چنین فضایی در منزل خود دارید، برای چیدمان شکیل آن کافی است اصول مذکور برای دکوراسیون نشیمن را تکرار کنید.

هزینه دکوراسیون کلاسیک و مدرن هر کدام بستگی به متراژ و متریال مورد پسند شما متفاوت خواهد بود. با یک بودجه ای معقول و با توجه به تخفیف های همکاری که ما برای شما لحاظ میکنیم دکوراسیون کلاسیک منزل شما به نحو احسنت انجام خواهد شد. بستگی به حجم دکوراسیون کلاسیک منزل شما و مواد و متریال انتخابی از جمله پتینه کاری دارد. این سبک به مرور زمان در سبک های طراحی دکوراسیون داخلی در ایران شکل گرفت و امروزه نمونه های بسیار زیبایی در این سبک در کشور ما اجرا میشود. در این سبک در گچ کاری سقف و دیوارها و در عناصر دکوراتیو و مبلمان دارای طرح های زیبای کلاسیک می باشند. شما در اکثر مکان های مختلف معماری و دکوراسیون سبک مدرن را مشاهده می کنید.