دکوراسیون کلاسیک ،شرکت معماری و دکوراسیون رامسین شرکت رامسین بهترین خدمات دکوراسیون داخلی، بازسازی منزل،طراحی و ساخت ویلا-پارسیان دکور

در بعضی از خانه ها علاوه بر نشیمن ، فضای دیگر مخصوص پذیرایی از مهمانان وجود دارد. در صورت وجود پذیرایی در خانه تنها کافی است چیدمان شکیل آن را همانند نشیمن انجام دهید. مقدار تزیینات به کار مجله خبری دکوراسیون رفته تنها تفاوت نشیمن با پذیرایی است. معمولا برای دکوراسیون این مکان از چراغ های دیوارکوب ، تابلو های نفیس نقاشی ، تابلو فرش ها ، گلدان های قیمتی ، میز کنسول و بوفه ها استفاده می شود.

برای دکوراسیون منزل به سبک کلاسیک ممکن است بخواهید از معماری یونان با استفاده از ستون های محکم ، راه راه ، مجسمه ها ، نیم تنه ها و قالب های معماری استفاده کنید. فضای داخلی شما با این سبک به گونه ای طراحی می شود که مکمل معماری باشد. که ویژگی اساسی دکوراسیون منزل به سبک کلاسیک ماندگاری ان است.

همچنین با انتخاب رنگ های خاص و جذاب نیازی به تغییر رنگ دکوراسیون در هر سال وجود ندارد. یکی از شناخته شده ترین متریال ها در دکوراسیون کلاسیک، چوب می‌باشد. در تمام بخش‌ها مانند کابینت آشپزخانه، میز و صندلی، دسته و بدنه مبلمان و حتی ساخت مجسمه ها از چوب استفاده می کنند. بهترین راه برای ایجاد تقارن در یک دکوارسیون کلاسیک اتاق، پیدا کردن یک ویژگی به عنوان نقطه شروع یا مرکز است. فرقی نمی کند نقطه کانونی کجا باشد و از کجا شروع کنید.

هر چه رنگ ها فاخرتر باشند، دکوراسیون کلاسیک شما لوکس تر جلوه می کند. ستون نیز یکی دیگر از ویژگی های سبک کلاسیک در معماری داخلی است که مربوط به دوره معماری یونانی و رومی می شود. به این ترتیب خطوط عمودی در فضاهای داخلی، بر روی دیوارها و یا پرده ها میتوانند این ویژگی را نشان دهند و آن را تکرار و تاکید کنند. استفاده از دکوراسیون و تزیینات سبک کلاسیک، علاوه بر رعایت جزییات معمارانه فضا، می تواند برای شناسایی یک فضا به عنوان سبک کلاسیک کمک شایانی کند. رنگ از دیگر نکاتی است که بایستی به آن در دکوراسیون کلاسیک توجه نمود.

  • سبک کلاسیک را می توان همان سبک سنتی غرب در دکوراسیون دانست که این روزها کمی با خصوصیات معماری معاصر هم سو شده است.
  • عناصری که در سبک کلاسیک به کار می روند، تعاریف مشخص و مربوط به خود را دارند.
  • عناصری که در سبک کلاسیک به کار می‌روند، تعاریف مشخص و مربوط به خود را دارند.
  • در کتاب ها و منابع مختلف، ویژگی های مختلفی ذکر شده است.

پذیرایی بخشی از منزل است که این روزها بیشتر کارهای مان را در آنجا انجام می دهیم. دورهم جمع شدن ها، تماشای تلویزیون، دورکاری و مطالعه کردن از جمله ی کارهایی اند که بسیاری از ما برای انجام آنها پذیرایی را انتخاب می کنیم. تقارن چشمگیری در این نوع از سبک چیدمان به چشم می‌خورد.

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی منزل به سبک کلاسیک-الهیه

در این صورت بازی نور و سنگ را در فضا مشاهده خواهید کرد. گچبری و پتینه کاری بخش مهمی از معماری داخلی کلاسیک لابی است. الگوهای گچبری بهتر از هر الگویی می توانند عظمت لابی را به نمایش بگذارند. انتخاب رنگ در دکوراسیون کلاسیک به شیوه ای ساده تعیین می شود. رنگ های ساده اما گرم کمک می کند دکوراسیون داخلی کلاسیک همواره مورد توجه باشد و هیچ گاه از دنیای مد خارج نشود.

فروشگاه مبل آرند

تقارن، تزیینات، استفاده از فرم های منحنی، رنگ های شکیل و پارچه های نفیس از جمله خصوصیاتی هستند که یک مبل کلاسیک داراست. در انتخاب مبل باید به رنگ چوب توجه کرد و آن را مطابق با دکوراسیون فضا در نظر گرفت. رنگ های مناسب برای مبلمان کلاسیک، رنگ های طلایی، نقره ای، سفید، کرمی و قهوه ای هستند.

در دکوراسیون به این سبک در پذیرایی اغلب از مبلمان سلطنتی با روکش ها و پارچه های طرح دار استفاده می شود. پذیرایی یکی از مهمترین فضاهای هرخانه است پس در طراحی آن باید دقت لازم را بکار برد. این سبک دکوراسیون دارای فضایی سرشار از اصالت با لایه های تاریخی است و حس و حال قدیمی بودن را به ما منتقل میکند. در این سبک دکوراسیون از رنگ های کرمی، قهوه ای، طلایی و بژ استفاده می شود. ۵- معمولاً بهترین انتخاب برای پوشانیدن کف‌ها، پارکت‌های چوبی و یا انواع دیگر با ظاهری چوبی است. ۲- طرح پارچه‌ها و همچنین طرح کاغذهای دیواری، همگی از طرح‌های کلاسیک باید انتخاب شوند.

زیرا سنگ متریالی لوکس و شکیل می باشد و چوب نیز دارای ظاهری گرم است و به راحتی با تمام رنگ ها هماهنگ می شود. سالن پذیرایی به عنوان مهم ترین قسمت منزل باید دارای دکوراسیون کامل و زیباتری باشد. در سبک کلاسیک پذیرایی دارای فرش های دستباف و یا ابریشمی با نقوش ریز و پرکار بوده و پرده های مخمل و والان یا کتیبه دار در آن نصب می شود.