دکوراسیون کلاسیک اروپایی 10 ویژگی اصلی این چیدمان کوئیک سازه-پارسیان دکور

در ادامه نیز می توانید عکس های متعددی از فضاهای اجرا شده به سبک کلاسیک ببینید و از آن ها الهام بگیرید. رنگ یشتر کابینت های کلاسیک رنگ های روشن مثل سفید استخوانی یا رنگ هایی تیره مانند قهوه ای سوخته . همانطور که می‌دانید معماری عصر حاضر با معماری مدرن در ارتباط است و در آن روی دیگر سکه ساختمان‌هایی که در گذشته ساخته می‌شدند را با معماری سنتی تعریف می‌کنند.

  • در طراحی کلاسیک پذیرایی از پرده های بلند استفاده می شود پرده های کوتاه در سبک کلاسیک جایگاهی ندارند.
  • دیوارپوش چرمی، آینه های بزرگ، کمدهای چوبی و کاغذ دیواری هایی با نقوش کلاسیک مناسب اتاق خواب می باشند.
  • ناگفته نماند که استفاده از مبلمان آنتیک، از جمله گزینه های ایده آل و هوشمندانه در این زمینه به شمار می رود.
  • ظروف کریستالی و برنزی و نقره هم تکمیل‌کننده زیبایی بوفه خواهند بود.
  • تقارن و تناسب دو موضوع مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون کلاسیک می باشند.
  • اگر دو سبک مدرن و کلاسیک به درستی در کنار هم قرار بگیرند چیدمانی شیک و چشم‌نواز ایجاد خواهد شد.

رنگ های پاستلی روی دیوارها و سقف با مبل و صندلی های سبز و مبلمان قهوه ای هماهنگی دارد. رنگ در یک اتاق با دکوراسیون منزل به سبک کلاسیک غالباً در محدوده ای از طیف رنگ هاست ، اگرچه از رنگ های بسیار تیره و بسیار روشن نیز می توان استفاده کرد. رنگ‌های دکوراسیون کلاسیک غالبا در یک تونالیته و تم رنگی می باشند. و استفاده از رنگ‌ های متعدد و روشن می‌ توانند تم کلی و فضاسازی دکوراسیون کلاسیک را تغییر داده. این قاعده ممکن است در دکوراسیون کلاسیک به سبک اروپایی تا حدودی متفاوت باشد، اما در نمای خانه های ایرانی غالبا رعایت می شود. رنگ‌های زرشکی ، یشمی ، قهوه‌ای تیره، بنفش تیره و طلایی می‌ توانند به‌ عنوان رنگ مبلمان های اصلی استیل منزل انتخاب کنید.

بیشترین و بهترین ها در صنعت مبلمان جهان کدامند؟

تغییر دکوراسیون داخلی جزو مواردی است که نباید با هر سبک و روشی صورت یابد و لازم است که تناسب سلیقه در هر مرحله آن رعایت شود. بنابراین برای به کار بردن هر سبکی در طراحی داخلی باید دانش و تجربه کافی در این زمینه وجود داشته باشد تا نتیجه کار زیبا و حرفه ای شود. تابلوها با اشکالی از مناظر کلاسیک ساختمان‌های قدیمی اروپایی و یا تصاویری از امپراطوری‌های قدیم در این سبک به چشم می‌خورد. البته معمولا در ابعاد بزرگی روی ساخته می‌شوند تا برای دیوارها نصب شوند. شاید می‌توان گفت استفاده از تابلوهای اصیل، یک عضو جدا نشدنی از این سبک دکوراسیون است که طرح روی آن نشان دهنده فرهنگی از اروپا خواهد بود. ایجاد حس شادی و ظرافت در فضا داخلی وظیفه ی دکوراسیون داخلی کلاسیک است.

فواید و ویژگی های طراحی داخلی کلاسیک

پانل های چوبی نیز باید از چوب گرانبها ساخته شده و گچ بری ها با ظرافت زیادی انجام شوند. طراحی داخلی به سبک کلاسیک برای هر گروه سنی راحت و مناسب است. شما می توانید آشپزخانه یا اتاق خواب خود را به روش سنتی دکور بزنید و محیطی آرام برای خود به وجود آورید. سبک نئوکلاسیک در طراحی داخلی به خوبی نشان دهنده توسعه سبک کلاسیک، با سلیقه امروزی طراحان دکوراسیون است. اصول و مبانی طراحی کلاسیک، دکوراسیون داخلی است اما با انعطاف‌پذیری بیشتر برای نزدیک شدن به شرایط واقعی زندگی و ساختمان‌های مدرن امروزی.

۱۱- تمامی بخش‌های مبلمان، در این سبک همراه با انحنا و تزئینات انتخاب می‌شوند. هر چه ریزه کاری‌ها بیشتر باشد، زیبایی و ظرافت دیزاین و نتیجه نهایی متمایزتر خواهد شد. پرده ، روکش بالش ، روکش صندلی و مبل نمی توانند ارزان و بی کیفیت باشند .اگر از جنس منسوجات مناسب در سبک کلاسیک بخواهیم نام ببریم باید به مخملی ، ژاکارد ، توری ، ساتن مجله خبری دکوراسیون ، تافته اشاره کنیم . اتاق ناهار خوری در یک خانه سنتی به طور کلی یک اتاق جداگانه است که اغلب دارای گنجه های گوشه ای داخلی برای ذخیره سازی چینی و ظروف کلاسیک است. میز به صورت مستطیل با مجموعه ای از صندلی های همسان که به طور مساوی در اطراف محیط قرار گرفته اند. در این نوع چیدمان، کلیه مبلمان ها به رنگ‌های سفید یا طلایی بوده.