دکوراسیون کلاسیک یا مدرن کدامیک بهتر است؟ خشت بنا 02186013876 سبک دکوراسیون-پارسیان دکور

رنگ هایی که در سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک به کار می برید، باید الهام گرفته از طبیعت باشند و جلوه خنثی و ملایمی داشته باشند. مبلمان، اولین چیزی است که در بین لوازم و آکسسوار خانه به چشم می‌آید. حتما به تجربه متوجه شده‌اید که اگر مبلی که می‌خرید طرح مدرن و جدیدی داشته باشد، بعد از مدت کوتاهی از مد می‌افتد و مجبور خواهید شد که مبل جدیدی بخرید. اما با خرید یک مبلمان ساده، که طرحی کلاسیک دارد و رنگ‌آمیزی‌اش تند نیست می‌توانید مدت طولانی‌تری آن را در خانه نگاه دارید. دکوراسیون حمام کلاسیک تا حد بسیاری شبیه به دکوراسیون سرویس بهداشتی کلاسیک می باشد. در این مکان بایستی تجهیزاتی مانند وان ، شیرآلات ، قاب آینه ، چراغ ها و پایه ها متناسب با یک دیگر انتخاب شوند.

تنها تفاوتی که سالن پذیرایی شما می تواند با اتاق نشیمن داشته باشد، مقدار تزیینات به کار رفته است. معمولا چراغ های دیوارکوب، تابلوهای نفیس نقاشی، تابلو فرش ها، گلدان های قیمتی، میز کنسول و بوفه ها در چینن فضایی جای می گیرند و به ایجاد فضایی شکیل تر کمک می کنند. در این سبک برای تزیین دیوارها از پنل های دیواری چوبی و کاغذ دیواری های مرغوب استفاده می شود. پنل های چوبی به طور معمول از چوب گرانبها ساخته می شوند و گچبری های دیوار با نهایت ظرافت و دقت صورت می گیرند. کاغذ دیواری های مورد استفاده در این سبک باید طرح کلاسیک داشته باشند. انواع پارچه ای و خصوصا کاغذ دیواری ها یا دیوارکوب های ابریشمی می توانند گزینه بهتری باشند.

  • لامپ هایی با سایه های ابریشمی ، دیوارکوب ها و چراغ های کف ممکن است استفاده شوند.
  • این المان ها معمولا شامل تابلوهای نقاشی، قاب کلاسیک و مجسمه های کلاسیک هستند.
  • فضای داخلی آشپزخانه‌های کلاسیک همچون صنایع دستی خاص و منحصربفرد هستند.

اصالت و ظرافت دو جزء جدایی‌ناپذیر از این سبک به شمار می‌روند. تقریباً می‌توان با اطمینان گفت که اصل چیدمان بر اساس رعایت قرینه‌ها می‌باشد. به این معنا که از مبلمان گرفته تا انواع اکسسوری‌ها همگی در حالت تقارن باید قرار داده شوند. اگر گلدانی در قسمتی قرار می‌گیرد در گوشه دیگر که نقطه مقابلش باشد، هم باید گلدان دیگری قرار داده شود.

آشپزخانه با سبک دکوراسیون کلاسیک

اغلب برای فضاهایی که به سبک کلاسیک چیده می‌شوند، فضای خالی کمتر دیده می‌شود. استفاده از چوب بیشتر به چشم می‌خورد و روی آن کنده‌کاری‌های شکیل نیز دیده خواهد شد. دکوراسیون کلاسیک اروپایی از جمله سبک‌هایی است که علاقمندان خاصی را به سمت خود جلب کرده است. از انتخاب مبلمان گرفته تا پرده‌ها و سایر وسایل و ابزارهای منزل باید طوری انتخاب شوند که در این سبک رواج یافته است. در ادامه این متن شما را با نکاتی که در مورد چیدمان این سبک از دکوراسیون لازم است بدانید، آشنا خواهیم کرد. هدف از استفاده آن‌ها، نمایان‌تر شدن متریال های دیگر مانند چوب در دکوراسیون داخلی کلاسیک است.

تنها رنگ های متضاد و مناسب ترکیب سیاه و سفید می باشد. معمولاً در انواع روش ها ابتدا یک نقطه کانونی را مشخص می کنند و در عین حال اصل تقارن به وضوح قابل مشاهده باشد. سپس یک تم رنگی مناسب که هارمونیک و متعادل باشد را انتخاب می نمایند. جزئی از یک کل هستند، پس باید بین تمامی اجزا توازن همه جانبه ای برقرار باشد. دکوراسیون کلاسیک یکی از سبک های محبوب و پرطرفدار در دکوراسیون داخلی می باشد این سبک فضای مجلل و لاکچری را ایجاد می نماید. درواقع سبک دکوراسیون کلاسیک نوعی از شکوه و اصلت را به بینندگان خود نشان می دهد و آن ها را علاقه مند به این شکوه و اصالت و جلال می کند.

سبک کلاسیک در دکوراسیون داخلی

امیدواریم مطالب عنوان شده راهنمای خوبی برای شما در اجرای این سبک معماری باشد. اما تکنیک رنگ‌های سایه و روشن می‌تواند یک ایده جالب و خلاقانه باشد. رنگ هم که به نوبه خود جزو پارامترهای اساسی در هر طراحی دکوراسیون داخلی به شمار می‌آید، در این سبک خاص، بیشتر به سمت استفاده از رنگ‌های سفید، شیری، کرم، طلایی و قهوه‌ای تمایل دارد.

تفاوت سبک مدرن و کلاسیک در انتخاب پرده‌ها

سبک کلاسیک، پادشاه سبک های خیره کننده است و جلوه ای دارد که آن را به خوبی از سبک های دیگر متمایز می سازد. برای ایجاد درخشش در سبک کلاسیک می توان از متریال های مناسب کمک گرفت. متریال های لوکس باعث ایجاد درخشندگی بیش تر سبک می شوند. استفاده از شمعدان ها مجله خبری دکوراسیون و لوسترهای کریستالی، طلایی، برنزی و مسی می تواند در این رابطه مناسب باشد. آینه های قاب دار تزیینی و آثار هنری از دیگر گزینه ها هستند. سبک کلاسیک را می توان همان سبک سنتی غرب در دکوراسیون دانست که این روزها کمی با خصوصیات معماری معاصر هم سو شده است.