رختخواب دنج زمستانی – وبلاگ لیز ماری


فکر می‌کنم همه ما می‌تو،م موافق باشیم که در این زمان از سال، گاهی اوقات احساس می‌کنید که باید تنفس خود را در برنامه‌تان برنامه‌ریزی کنید، زیرا تقویم‌هایتان چقدر فشرده می‌شوند. بین کارهای عادی و روزانه، به علاوه ،ید تعطیلات، مهم، های خانوادگی و هر چیز دیگری، هیچ چیز در این فصل از سال مهمتر از شارژ شدن از طریق استراحت و آرامش نیست. من قصد ندارم وارد جزئیات شوم، اما اطلاعات بسیار خوبی وجود دارد که نشان می‌دهد استراحت نه تنها زم، که خسته هستید لازم است، بلکه به آمادگی و تج، بدن برای مبارزه با بیماری‌های زمست، کمک می‌کند. فکر می‌کنم محتوای روزمره من، این است که چرا فکر می‌کنم داشتن یک خانه دنج چیزی بیش از زیبایی‌شناسی زیباست… بلکه بخشی از تمرکز ذهن و بدن شما، و بخشی از شارژ مجدد برای تج، شما برای مق، با آن چالش‌های روزانه است. اتاق خواب و مهمتر از آن تخت و تشک، جایی بهتر برای شروع سفر خود و اطمینان از داشتن فضایی دنج برای شارژ ، خود است. هر اتاق خواب بسته به جایی که راه هایی برای آرامش پیدا می کنید می تواند متفاوت به نظر برسد. ما به تازگی یک تشک ن،اعی کاملاً جدید اضافه کردیم تافت و سوزن و ما نمی توانستیم در این چند روز بیشتر استراحت و آرامش داشته باشیم… اجازه دهید به شما بگویم که چگونه این تشک را انتخاب کردیم.

من فکر می کنم بسیاری از مردم ،ید تشک را به تعویق می اندازند زیرا ممکن است کمی ،ید کور باشد. امسال به نقطه عطف بزرگی رسیدیم، کوپی به تخت پسر بزرگی رفت! به روز رس، اتاق برای او به لیست پروژه راه یافته است (زم، که-نمی دانم)… اما ما تشک جدید او را کاملاً به انتقال آرام از تخت خواب به تخت دنج نسبت می دهیم. ما دوست داشتیم که آن را با یک پوشش قابل شستشو که زیپ و به درستی جا می شود ارائه می شود. همچنین از موادی استفاده می‌کند که به خنک ، خواب‌های گرم کمک می‌کند، و Copey یکی از خواب‌های داغ است. به سرعت به روال جدید خود ادامه دادیم، هر شب در رختخواب او دراز کشیدیم و قبل از خواب کتابی خواندیم و به سرعت متوجه شدیم که این خانواده سه نفره (به علاوه دو سگ) روی یک تشک کوچک دوقلو باید آنقدر راحت باشند.

من و خوزه امسال برای خودمان هدیه ای برای کریسمس ،یدیم و یک هدیه اضافه کردیم تافت و سوزن تشک ن،ایی برای تخت کینگ ما در اتاق خواب ما. اکنون 3 هفته است که روی آن می‌خوابیم، از ،ید خود بسیار راضی هستیم و نمی‌تو،م آن را به فرد بعدی که ممکن است برای تشک جدید در بازار باشد، منتقل کنیم. Tuft & Needle فراتر از تشک نیز دارد! ما تخت Copey را با ملحفه های ارگ،ک جرسی جو دوسر و لحاف کاملاً کپی کردیم. من عاشق این هستم که ملحفه‌های پیراهن ،یبی عالی از ملحفه‌های معمولی و پارچه‌های پارچه‌ای هستند، همچنین با این که چگونه آن‌ها کشش خوبی دارند، آنها را تمیز و بدون چروک نگاه می‌دارد. من همچنین می خواهم به رنگ زیبای این لحاف اشاره کنم. این لحاف کت، Tuft & Needle در شن است، و آن را در کنار چند کت، و رنگ‌های ک،یک و قدیمی، ما نیز کشیده‌ایم… عالی است! همه با هم… Tuft & Needle یک فروشگاه ما برای یک تخت زیبا بود که آماده استراحت و شارژ مجدد برای کمک به مق، با فصل تعطیلات بود!

برای فصل تعطیلات آنها فروش زیادی از تشک گرفته تا رختخواب برای همه اعضای خانواده دارند…

تا 800 دلار تخفیف تشک
و
تا 25 درصد تخفیف برای سایر لوازم ضروری خواب.

در طول فصل تعطیلات، ما لیستی از ایده های هدیه برای همه، به جز خودمان، داریم. اگر می تو،د راهی برای کار ، با چیزی که ممکن است در لیست کریسمس بخواهید پیدا کنید، من شما را تشویق می کنم از برخی از آن معاملات شگفت انگیزی که در حال انجام است استفاده کنید. ما به وضوح عاشق Tuft & Needle هستیم، اکنون فقط تشک های آنها را روی هر تخت خانه خود داریم و می د،م که شما هم آنها را دوست خواهید داشت. از اینکه امروز و هر روز وبلاگ را متوقف کردید بسیار سپاسگزارم. این واقعاً برای ما اینجا در مزرعه به م،ای جهان است.

،LizMarie


منبع: https://www.lizmarieblog.com/2022/11/cozy-winter-bedding/