زندگی پایدار: 5 تغییری که اکنون می توانید در خانه ایجاد کنید


زندگی پایدار از ا،یستم ما محافظت می کند و منابع طبیعی را برای نسل های آینده حفظ می کند – و کیفیت زندگی ما را بهبود می بخشد.

زندگی “سبز” به این م،ی است که از چگونگی تأثیر اعمال خود بر محیط و اطرافیان خود آگاه باشید. سپس، می تو،د اقدامات روزمره را برای بهبود نتایج انجام دهید.

ممکن است این یک دستور بلند به نظر برسد، اما این تغییر سبک زندگی نیازی به طاقت فرسا ندارد. در اینجا چند کار ساده وجود دارد که می تو،د اکنون انجام دهید تا خانه خود را برای زندگی پایدار متحول کنید.

این پست توسط حمایت مالی می شود اونز کورنینگ.


Rolls of Owens Corning PINK نسل بعدی عایق فایبرگ، در داخل خانه ای که در حال ساخت است
عایق فایبرگ، نسل بعدی Owens Corning PINK دارای بالاترین محتوای بازیافتی در صنعت است. (اونز کورنینگ)

1. خانه خود را عایق بندی کنید

بخش کلیدی زندگی پایدار این است که فقط از انرژی مورد نیاز خود استفاده کنید – که با عایق کاری خانه شما شروع می شود. انجام این کار باعث صرفه جویی در انرژی، صرفه جویی در هزینه و افزایش راحتی شخصی می شود.

انجمن تولیدکنندگان عایق در آمریکای شمالی ،ن می زند که تا 90 درصد خانه ها عایق بندی نشده هستند. بنابراین، خانه شما احتمالا می تواند از عایق بیشتری استفاده کند!

با این حال، همه عایق ها برابر یا پایدار نیستند. برخی از شرکت ها از مقادیر زیادی انرژی تجدید ناپذیر برای تولید عایق خود استفاده می کنند که اثرات زیست محیطی منفی دارد.

عایق Owens Corning اولین عایق ساخته شده با آن است 100 درصد برق بادی و کربن تجسم یافته را کاهش داد.

در وب سایت این شرکت آمده است: «کربن تجسم شده به معادل دی ا،ید کربن منتشر شده در طول چرخه عمر محصول، از جمله است،اج مواد خام، حمل و نقل، و ساخت اشاره دارد.

علاوه بر تولید پایدار و نرم مانند پنبه، با مواد طبیعی ساخته شده است. عایق فایبرگ، نسل بعدی Owens Corning PINK دارای بالاترین محتوای بازیافتی در صنعت است.

خفاش های فایبرگ، PINK Next Gen در طول های از پیش برش داده شده برای صرفه جویی در زمان، آنها را برای حفره های قاب شده ایده آل می کند. خفاش ها بسیار سفت هستند، بنابراین به راحتی داخل می شوند و در برابر افتادن در مناطقی مانند دیوارها مقاومت می کنند. و اگر نیاز به برش دارید، آنها به طور تمیز ت،یم می شوند.

برای ،ب اطلاعات بیشتر، بخو،د “این عایق فایبرگ، نصب تمیز، سریع و دقیق را ارائه می دهد

پس از نصب عایق در اتاق زیر شیرو، و فضای ،نده، باید از ،وج هوای داخل و ورود هوای بیرون جلوگیری کنید – در اینجا نحوه از بین بردن ، ها و شکاف ها آورده شده است:

  • اطراف پنجره ها و درها را درزبندی کنید. خانه ها به دلیل تغییرات رطوبت منبسط و منقبض می شوند، بنابراین باید این کار را هر تابستان و زمستان انجام دهید.
  • آستانه هر یک از درهای ورودی را از نظر آسیب بررسی کنید و در صورت نیاز یک مهر و موم ،تیکی ،اب – یا کل آستانه – را جایگزین کنید.
  • شکاف بین آستانه و درب را بررسی کنید و در صورت نیاز جاروهای درب را نصب کنید. برخی از جاروهای درب به پایین درب متصل می شوند. بقیه در داخل در نصب شده اند.

همچنین می تو،د پریزهای برق را عایق بندی کنید، نوارهای هوا را در پنجره ها و درها نصب یا جایگزین کنید، و تهویه مطبوع پنجره ها را برای آب بندی در برابر آب و هوا بپوش،د.


اقلام مختلف قرار داده شده بر روی میز و صندلی در خارج از یک خانه برای فروش در گاراژ
فروش گاراژ مک، عالی برای پیدا ، وسایل جدید برای خانه شما است. (شیرونوسوف، گتی ایماژ)

2. کاهش، استفاده مجدد و بازیافت

زندگی پایدار به م،ای دور نگه داشتن هر چه بیشتر از محل دفن ، است. برای انجام این کار، با 3 Rs شروع کنید – کاهش، استفاده مجدد، بازیافت.

کاستن: برای صرفه جویی در هزینه، داشتن آب آشامیدنی سالم و کمک به محیط زیست، آب بطری را رها کنید و یک فیلتر آب خانگی نصب کنید. حذف مصرف آب بطری، ردپای کربن باقی مانده از حمل و نقل به فروشگاه ها و بطری های پ،تیکی دور ریخته شده را کاهش می دهد.

استفاده مجدد: خانه خود را مبله می کنید؟ اجتناب ، مبلمان سریع! مانند فست مد، این قطعات مبلمان به تولید انبوه و نسبتا ارزان می‌رسند، بنابراین به راحتی به دست می‌آیند و سپس رها می‌شوند. به جای آن، در بازارهای آنلاین، فروشگاه های دست دوم و فروش حیاط به دنبال مبلمان دست دوم باشید.

بازیافت: آیا می خواهید وسایل جدید برای خانه خود ب،ید؟ به دنبال بر،ب پس از مصرف کننده باشید. این بدان م،است که محصول از مواد بازیافتی ساخته شده است. شاید تعجب کنید که چقدر چیزها از مواد قابل بازیافت پس از مصرف ساخته می شوند – نرده ها، تج،ات زمین بازی، فرش و حتی زونا سقفی را می توان از ، ایجاد کرد.

اما برای رسیدن به آن نقطه پس از مصرف، مردم باید تصمیم ساده ای برای بازیافت در خانه بگیرند. این سطل های بازیافت را بر روی دیوار گاراژ خود آویزان کنید تا نه تنها از سر راه خود خارج شوند بلکه در معرض دید همگان قرار گیرند تا این مرحله مهم را فراموش نکنید!


نوار برق با سیم های مشکی که روی یک کف چوبی وصل شده است
برای اینکه وسایل الکترونیکی از مصرف انرژی در زم، که استفاده نمی‌شوند جلوگیری کنید، آن‌ها را به یک پریز برق وصل کنید که می‌تو،د آن را روشن و خاموش کنید. (دون نیکو،، امضای گتی ایماژ)

3. دستگاه های در حال استفاده را از برق جدا کنید

فقط به این دلیل که یک دستگاه الکترونیکی خاموش است به این م،ی نیست که از برق استفاده نمی کند.

به گفته و، انرژی ایالات متحده، خون آشام های انرژی اقلام الکترونیکی هستند که در صورت عدم استفاده، الکتریسیته را می مکند (فانتوم پاور) – طبق گفته و، انرژی ایالات متحده، حداقل 10 درصد به صورت حساب آب و برق ماهانه شما اضافه می شود.

اگر سوئیچ چراغی دارید که می‌تواند پریزها را خاموش و روشن کند، بزرگ‌ترین وسایل الکترونیکی خود (مانند تلویزیون و رایانه) را به این پریزهای کنترل‌شده با سوئیچ وصل کنید و زم، که دیگر به دستگاه نیاز ندارید به سادگی کلید را بچرخ،د.

روش دیگر، دستگاه های رسانه ای – برخی از بدترین متخلفان مکش انرژی – را به یک پریز برق وصل کنید و مجدداً مصرف برق آنها را با یک سوئیچ کنترل کنید.

اگر هیچ کدام گزینه ای نیست، از رها ، تلویزیون یا رایانه خود در حالت بیکار خودداری کنید. صفحه تخت را خاموش کنید و لپ تاپ را در حالت خواب یا خواب زمست، قرار دهید. یا به سادگی دستگاه هایی را که در حال حاضر از آن استفاده نمی کنید جدا کنید.


پنل های خورشیدی روی سقف کاشی یک خانه حومه شهر.
پنل های خورشیدی می توانند برق را تامین کنند و آب خانه شما را گرم کنند. (zstockp،tos)

4. از منابع انرژی تجدیدپذیر استفاده کنید

کاهش وابستگی به سوخت های تجدید ناپذیر هسته اصلی زندگی پایدار است و هیچ منبع انرژی تجدید پذیر بهتر از خورشید وجود ندارد.

بر اساس این گزارش، فناوری‌های خورشیدی، نور خورشید را از طریق پنل‌های فتوولتائیک یا آینه‌هایی که تشعشعات خورشیدی را متمرکز می‌کنند، به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کنند. Energy.gov. یکپارچه سازی انرژی خورشیدی در خانه شما می تواند به سادگی نصب یک پنل و سیستم باتری یا به اندازه داشتن مجموعه ای کامل از پانل ها باشد که کل خانه شما را تامین می کند.

انرژی خورشیدی می تواند الکتریسیته را برای تهویه مطبوع، روشنایی و وسایل برقی تامین کند و عملاً هیچ اثر محیطی ندارد. همچنین می تو،د از انرژی خورشیدی برای گرم ، آب خانه خود استفاده کنید.

سیستم‌های گرمایش آب خورشیدی معمولاً تمام آب گرم مورد نیاز شما را تامین نمی‌کنند، اما برای ا،ر مردم، می‌تواند 50 تا 80 درصد نیاز شما به آب گرم را پوشش دهد. اگرچه این سیستم ها مقداری انرژی مصرف می کنند، اما هزینه کارکرد آنها تنها حدود 10 درصد از یک سیستم گرمایش آب معمولی است.

آماده نیستید به این موارد پرطرفدار با انرژی خورشیدی متعهد شوید؟ با نور خورشیدی کوچک شروع کنید تا چشم انداز شما را روشن کند و – امتیاز – مانع از نزدیک شدن مزاحمان به خانه شما شود.


یک «کتابخانه رایگان کوچک» که در یک محله راه اندازی شده است
یک کتابخانه رایگان کوچک می تواند حس اجتماعی را تقویت کند و آموزش و سواد را ارتقا دهد. (اسکات فیلدز، گتی ایماژ)

5. اشتراک گذاری و اشتراک گذاری مشابه

زندگی پایدار فقط مربوط به محیط زیست نیست. این سه رکن پایداری محیطی، اقتصادی و اجتماعی هستند و یکی از اه، اجتماعی آموزش جامعه شماست.

می‌تو،د با کنار گذاشتن کتاب‌هایی که خوانده‌اید، دانش را با همسایگان به اشتراک بگذارید. کتابخانه رایگان کوچک، یک سازمان غیرانتفاعی، سواد، خلاقیت و جامعه را از طریق مبا، کتاب ترویج می کند.

قفسه کتاب امضا – شبیه یک ساختمان کوچک – کتابخانه رایگان کوچک را فوراً قابل تشخیص می کند. معمولاً از چوب ساخته می‌شود، روی یک ستون نصب می‌شود و دارای دری با پنجره است که از کتاب‌ها در برابر عوامل محافظت می‌کند.

راه دیگر برای به اشتراک گذاشتن با جامعه خود، رشد یک جامعه یا باغ پیروزی است. توزیع متعارف غذا با حمل و نقل از راه دور به فروشگاه های مواد غذایی انرژی و منابع انس، را از بین می برد.

با رشد محصول، می تو،د تقاضا برای سبزیجات تجاری را کاهش دهید. به علاوه، اگر به اندازه کافی رشد کنید، می تو،د برداشت مازاد خود را با همسایگان ت،یم کنید و ضایعات غذایی را کاهش دهید.


اینها فقط چند تغییر در سبک زندگی هستند که می تو،د برای زندگی پایدارتر ایجاد کنید. اطلاعات و ابزارهای بیشتری برای کمک به کاهش تأثیر خود بر محیط زیست در EPA بیابید وب سایت زندگی سبزتر.


بیشتر خواندن


منبع: https://todays،meowner.com/video/sustainable-living-5-changes-you-can-make-now-at-،me/