زیباترین مدلهای اجرا شده دکوراسیون آشپزخانه ایرانی در سال 98 فروشگاه اینترنتی مبل و دکور، مبلمان، مبل کلاسیک، میز و صندلی ناهارخوری-پارسیان دکور

مدیریت فضا، طراحی‌کابینت، رفت و آمد آشپزخانه، رنگ و سبک در مجله خبری دکوراسیون مدرن مهم هستند. در ادامه برای آشنایی بیشتر و انتخاب آگاهانه شما عکس‌هایی از انواع طرح‌های دکوراسیون آشپزخانه‌های ایرانی آورده‌ایم که می‌توانید از آن‌ها ایده گرفته و طبق سلیقه شخصی‌تان بهترین طراحی را برای دکوراسیون آشپزخانه ایرانی خود داشته باشید. انتخاب یک کابینت مناسب برای آشپزخانه تصمیم بسیار سختی است زیرا کابینت ها دارای قیمتی بالا هستند و در نتیجه می توانند با زیبایی خود فضا را تحت تاثیر قرار دهند. کابینت ها علاوه بر اینکه ظاهر فضا را به خوبی جلوه می دهند در عین حال کاربردی هم باید داشته باشند. مهمترین مسئله که از همه بیشتر چالش برانگیز است این است که نه قیمت و نه ظاهر دلیل بر مناسب بودن کابینت ها برای فضا نیستند. بلکه دلیل آن این است که تنوع در کابینت ها با توجه به مد روز همیشه در حال تغییر است و مصالح و روش های جدیدی در ساخت و ساز وجود دارد که دارای ویژگی هایی با کیفیت عالی هستند.

  • سبک مدرن در طراحی دکوراسیون داخلی منزل یکی از پر طرفدارترین سبک‌هاست.
  • از طرفی فضای مفید و نسبتا بزرگی نیز برای جای دادن دیگر وسایل ایجاد شود.
  • وقتی نقطه کانونی مشخص شد، از خط، فرم و رنگ برای برجسته کردن آن استفاده می کنیم.
  • استفاده از کابینت‌های بلند و عمودی در چنین دیزاینی به منظور ایجاد فضای عمودی و بخش‌های بیش‌تر است، تا فضای آشپزخانه را بزرگ‌تر و جادارتر نشان دهد.

علاوه بر این، جایگاه کشوهایی که به درستی قرار گرفته نشده اند، می توانند باعث برخورد شما با آن ها شود. داشتن یک طراحی آشپزخانه خوب برای خانه شما مستلزم قرار گرفتن هر چیزی در جایی است که قرار است، باشد. به عنوان مثال، کابینت ها و کشوهای شما به درستی در جای خود قرار بگیرند و مسیر را مسدود نکنند.

گیاهان در دکوراسیون آشپزخانه ایرانی

رنگ‌هایی که در مدل کلاسیک استفاده می‌شود رنگهای طبیعی چوب، قهوه‌ای، کرم، سفید همراه با رنگهای طلایی و نقره‌ای که بر لوکس بودن فضا می‌افزایند. برای کف آشپزخانه نیز معمولا از پارکت قهوه‌ای استفاده می‌شود که زیبایی و حس آرامش بیشتری را به فضا می‌بخشد. با روی کار آمدن سبک‌های مدرن و مینیمال و افزایش طرفداران آن، هنوز هم هستند افرادی که به دنبال اصالت و زرق و برق سبک کلاسیک هستند. قطعا برای داشتن دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک نیاز به یک آشپزخانه با همین سبک نیز داریم. یک طراحی منحصر به فرد با رنگ‌های خنثی می‌تواند انتظارات کدبانوی خانه را برآورده کند. استفاده از سنسور نور در داخل کابینت و زیر آن یکی از مزیت‌های طراحی کابینت‌های مدرن است.

اصول طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدرن چیست؟

آنها با یک هدف در ذهن ایجاد شده اند و آن این است که فضایی سودمند باشند. در حالی که آشپزخانه ها زمانی برای صرفاً پخت و پز بودند، اکنون برای زندگی نیز اهمیت دارند. همه ما خاطراتی از مادرانمان در برخی موارد پدر یا هر دو والدین داریم که جلوی اجاق گاز قرار داشتند و به طور خستگی ناپذیر روی غذا کار می کردند. غذاهای خوشمزه، سیر کننده و مقوی تهیه می کردند که خانواده از آنها لذت می بردند و با هم میل می کردند. درصورتی که می‌خواهید بازسازی کلی آشپزخانه را انجام دهید، کابینت، پرده، لوازم آشپزخانه و کف آن از مواردی است که تغییر آن توصیه می‌شود.

برای دکوراسیون آشپزخانه ایرانی ساده به سبک دکوراسیون منزلتان توجه داشته باشید. شما میتوانید با توجه به سلیقه شخصی خودتان انواع دکوراسیون آشپزخانه مدرن و شیک، دکوراسیون آشپزخانه روستیک، دکوراسیون آشپزخانه سنتی و … را انتخاب کنید. اولین قدم برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه ایرانی ساده انتخاب کابینت است. امروزه با توجه به کم شدن متراژ خانه ها و افزایش آپارتمان نشینی، توصیه میشود برای کابینت آشپزخانه رنگ سفید را انتخاب کنید. برای طراحی آشپزخانه اولین و مهم ترین جز انتخاب کابینت مناسب و هماهنگ با دکوراسیون است.