زیباترین مدلهای اجرا شده دکوراسیون آشپزخانه ایرانی در سال 98 فروشگاه اینترنتی مبل و دکور، مبلمان، مبل کلاسیک، میز و صندلی ناهارخوری-پارسیان دکور

در هرحال در خصوص رنگ کفپوش به دلیل وابستگی آن به دیزاین پذیرایی ، نورگیری، رنگ کابینت ها و تزیینات دیوار نمی توان به طور قطع نظر داد. در چنین شرایطی، قرار داشتن این لوازم تیره رنگ در میان یک بستر سفید و بدون رنگ جلوه بسیار زیباتر و شاخص تری ایجاد کرده و از پراکندگی و تزاحم رنگ ها جلوگیری می کند. خصوصا اگر آشپزخانه منزل تان متوسط یا کوچک است و لوازم برقی و اکسسوری ها تیره یا با رنگ های شاخص هستند، بهتر است از کابینت های سفید استفاده نمایید. رنگ سفید برای آشپزخانه های کوچک، خصوصا وقتی که نیازمند فضای بزرگی برای جانمایی کابینت ها و طراحی آن ها هستید اکیدا توصیه می شود. پرده‌های رنگ روشن نیز تأثیر بسیاری بر محیط آشپزخانه شما دارند.

نکته بسیار مهم در مورد دیزاین و طراحی مدرن این است که مرز کاملاً مشخصی بین طراحی مدرن و کلاسیک وجود نداره. ممکنه یک کار تلفیقی از سبک های کلاسیک و مدرن باشه و نتونیم بگیم که در نهایت کار ما مدرن است یا کلاسیک. امروزه بیشتر افراد در خانه های کوچک و آپارتمان ها زندگی می کنند و در عین حال دوست دارند که در فضای کوچک منزل خود از تمام وسایلی که مورد نیاز یک خانه کامل است، استفاده کنند. نیم پرده یا پرده کرکره ای به رنگ روشن گزینه های مناسبی هستند.

  • کابینت های مورد استفاده در آشپزخانه، نورپردازی، چیدمان وسایل موجود در آشپزخانه و رنگ کابینت ها و غیره از مهمترین و ضروری ترین آیتم هایی می باشد که حتما بایستی در طراحی و دیزاین آشپزخانه به آن توجه کرد.
  • در خانه های قدیمی اهمیت بیشتری به اتاق های غذاخوری و نشیمن داده می شد.
  • ممکن است برخی به شما پیشنهاد کنند که روکش کابینت خود را تعویض کنید.
  • علاوه بر نور طبیعی و پنجره می توانیم با استفاد از نورپردازی مناسب فضایی زیبا را به خانه و آشپزخانه خود هدیه دهیم.
  • هرچه این میزان موج کم تر باشد نشان دهنده کیفیت بالاتر مغزی به کار رفته در ساخت آن می باشد.

پس اگر تصمیم به طراحی سقف کاذب برای آشپزخانه منزلتان را دارید می‌توانید این کار را در ترکیب با چوب انجام بدهید. طراحی سقف کاذب آشپزخانه با چوب از ایده هایی است که حس صمیمت و گرما فضا را افزایش می‌دهد و فضا را کلاسیک تر نشان خواهد داد. ایده های بسیاری برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه کوچک وجود دارد که کمک می‌کند با استفاده از چیدمان، وسایل و رنگ‌های مناسب، دکوراسیون آشپزخانه کوچک را به محیطی دلباز تبدیل کنید. در دکوراسیون آشپزخانه کوچک فضا باید طوری چیدمان شود که هر وسیله‌ای سر جای خود قرار داشته و تا جایی که ممکن است روی کانتر و کابینت‌ها وسایل اضافی قرار نگیرد. یکی از مسائلی که طی سالیان گذشته روز به روز بیشتر شده استفاده از کابینت دو رنگ است. توجه کنید از رنگ های متضاد استفاده کنید تا جلوه و نمای بیشتری به محیط آشپزخانتان ببخشید.

با ارائه یک رنگ خاص در آشپزخانه یا جا به جایی رنگ ها و ترکیب آن ها با یکدیگر می توان احساس و اندیشه درونی خود را به بیننده انتقال داد. در بحث نورگیری، فضای آشپزخانه جز فضاهای فرعی دسته بندی می شود. به عبارتی نیاز به پنجره، برای آشپزخانه ضرورتی مجله خبری دکوراسیون ندارد و تعبیه یک نورگیر برای این فضا کفایت می کند. اما داشتن نور مناسب در آشپزخانه یکی از مهم ترین آپشن برای آشپزخانه تلقی می شود. با استفاده از پنجره یا نورگیر در فضای آشپزخانه نور طبیعی در روز می تواند نور مورد نیاز فضا را تامین کند.

از آنجایی که درب کابینت‌ها معمولاً از روبرو باز می‌شود، زاویه‌ی نور باید به‌ گونه‌ای تنظیم شود که اشیای درون کابینت‌ها به خوبی قابل دیدن باشند. همچنین در بعضی از نقاط مانند محل یخچال یا ظرفشویی که افراد نیاز به دید دقیق دارند، نور باید به ‌اندازه‌ی کافی و از زاویه‌ی مناسب وجود داشته باشد. ۳۸- برش های نامتقارن کانسپت اصلی طراحی این آشپزخانه لاکچری است . هر بخش به صورت حجمی شیب دار طراحی شده که از یک شیب متفاوت به قسمت بعدی پیروی می کند.

قیمت دکوراسیون آشپزخانه در بازار چقدر است؟

اما به هر حال می‌توان به استفاده از برچسب و عوض کردن کاشی قانع بود چرا که بازسازی کلی مخارج بالایی به همراه دارد. Cacoon تاب ریلکسی یکنفره ای است که شما می‌توانید در فضای باز برای در امان ماندن از نور شدید آفتاب و لذت بردن از چشم انداز محیط پیرامون خود از آن استفاده کنید. این تاب ریلکسی یکنفره مناسب برای کنار استخر، فضای سبز خانه، کنار دریا و …

عوامل موثر بر هزینه دکوراسیون آشپزخانه

در دکوراسیون آشپزخانه مدرن و سایر سبک ها اطمینان حاصل کنید که هر وسیله، کابینت و دکوراسیونی که برای آشپزخانه شما انتخاب می‌شود، از نظر نسبت و مقیاس مناسب باشد و به خوبی با سایر موارد در محیط آشپزخانه همخوانی داشته باشد. آشپزخانه و کابینت کلاسیک یکی از زیباترین و پر هزینه‌ترین سبک‌های دکوراسیون است. در این سبک دکوراسیون آشپزخانه، کابینت‌ها از چوب طبیعی ساخته می‌شوند، تزیینات و جزییات روی آنها به وضوح دیده می‌شود. این جزییات از کنده‌کاری‌های روی کابینت گرفته تا دستگیره‌های فلزی و آبکاری شده با رنگ‌های طلایی یا آنتیک خودنمایی می‌کند. رنگ‌هایی که بیشتر نظر طرفداران آشپزخانه نئوکلاسیک را جلب می‌کند رنگهای کرم، بژ، قهوه‌ای، طلایی و توسی، سبز و سورمه‌ای است. درب کابینت‌های نئوکلاسیک معمولا دارای قاب و در برخی اوقات دارای نقوش کمتر و ظریفتری نسبت به حالت کلاسیک است اما در عین حال بسیار کاربردی و شیک طراحی می‌شوند.

چه از فضای آشپزخانه صرفا برای پخت و پز استفاده می شود و چه یک میز صبخانه خوری یا میز جزیره با کاربری صرف غذا در دکوراسیون آشپزخانه دارید، گیاهان می توانند روحیه افراد حاضر در این فضا را بهبود بخشند. در این مطلب با هم در مورد ایده های گوناگونی که می توانید در دکوراسیون یک آشپزخانه مدرن به رنگ سفید پیاده سازی کنید، مزایا و معایب و مدل های گوناگون پیاده کردن ایده های سفید در ترکیب با سایر رنگ ها صحبت می کنیم. دکوراسیون ترنج با داشتن یک تیم خلاق و حرفه ای و پیش رفتن با جدید ترین طرح ها و نوآوری ها در طراحی دکوراسیون آشپزخانه، آماده همکاری با تمامی کارفرمایان عزیز می باشد. برای طراحی دکوراسیون سنتی آشپزخانه ایرانی می‌توانید از پارکت‌های طرح چوب، کاشی‌های سنتی، کابینت‌های طرح چوب، چند قاب عکس سنتی، قابلمه‌های مسی و تزئینات سنتی استفاده کنید.

این نور اگر چه غیر مستقیم است و به اندازه‌ی کافی قدرت ندارد، اما باعث می‌شود که فضای آشپزخانه‌تان تا حدودی روشن شود، البته به شرط آنکه خود فضای پذیرایی و نشیمن، نورگیر کافی و مطلوبی داشته باشند. یکی دیگر از منابع تامین نور آشپزخانه که باعث روشن‌تر آشپزخانه می‌شود، چراغ و لامپ‌هایی است که به صورت مصنوعی در آشپزخانه بکار گرفته می‌شود. در واقع اگر نورپردازی در آشپزخانه درست و به اندازه باشد، علاوه بر وجود نور کافی در آشپزخانه جلوه‌ای بسیار زیبا و شیک نیز به فضا می بخشد.

اگر بخواهیم چند تا از محبوب ترین دکوراسیون آشپزخانه دو رنگ رو معرفی کنیم می توانیم به ترکیب رنگ سفید و قهوه ای یا سفید و طوسی یا سفید و آبی در سبک نئوکلاسیک اشاره کرد. طراحی دکوراسیون آشپزخانه ایرانی با ایده‌های خلاقانه موجب می‌شود تا آشپزخانه‌ای زیبا با حس و حال سنتی و ایرانی داشته باشید. طراحی دکوراسیون آشپزخانه ایرانی در زیبایی خانه‌های ایرانی و آرامش و خانواده نقش مهمی ایفا می‌کند. شما هم اگر مایلید آشپزخانه‌ای با حال و هوای سنتی و ایرانی در خانه‌تان داشته باشید، می‌توانید از این ایده‌ها در دکوراسیون آشپزخانه ایرانی خود استفاده کنید. در این دکوراسیون آشپزخانه ایرانی از کابینت با چوب طبیعی استفاده شده که حس گرمی و زیبایی عنصر طبیعی چوب را به فضا منتقل می‌کند.