زیباترین مدلهای اجرا شده دکوراسیون آشپزخانه ایرانی در سال 98 فروشگاه اینترنتی مبل و دکور، مبلمان، مبل کلاسیک، میز و صندلی ناهارخوری

اگر آشپزخانه شما دارای پنجره می‌باشد، استفاده از پرده‌ای خاص و شیک نیز به زیبایی آن می‌افزاید. دکوراسیون آشپزخانه از اهمیت ویژه ایی برخوردار است چرا که آشپزخانه را به نام مرکز خانه می شناسیم. آشپزخانه محلی است که کدبانوی خانه بیشتر وقت خود را در آن می گذراند و نیزبه دلیل نوع کاربری آن نیاز به طراحی مناسب و اصولی تر آن است. اجرای نامناسب چه به لحاظ ساختار و چه به لحاظ دکوراسیون تاثیری منفی بر کل خانه و همچنین ساکنین خواهد داشت. در ادامه نکاتی جهت طراحی بهتر،همچنین چند سبک طراحی دکور داخلی آشپزخانه را با هم مرور می کنیم. جزیره آشپزخانه هم سایز بسیار بزرگی داره که میتونه برای این آشپزخانه که برای یک شرکت طراحی شده، مفید باشه.

  • گاهی سه وجه دیوار که به شکل U هستند کابینت می شوند و گاهی دووجه دیوار و یک سطح عمود بر یکی از دیوار ها مانند اپن کابینت می شوند.
  • شاید اولین سوالی که برایتان پیش آمده این است که برای بازسازی دکوراسیون آشپزخانه چقدر بودجه کنار بگذاریم؟ قیمت دکوراسیون آشپزخانه چگونه و توسط چه کسی تعیین می‌شود؟ برآورد قیمت دکوراسیون آشپزخانه، از دو جهت قابل بررسی است.
  • چوب عنصر پیوند دهنده و ایجاد کننده اعتدال است و استفاده از آن خصوصا به شکل خام در میان لوازم مختلف ، بین قفسه ها و کابینت ها می تواند نوید بخش صلح و دوستی باشد.

و این نکته نیز بسیار مهم است که اگر نوسازی زمان بیشتری طول بکشد، هزینه های آن افزایش می یابد. حتی بازسازی صد در صد آشپزخانه های کوچک ۶ متری هم حداقل به یک هفته زمان نیاز دارد. رنگ‌ها یکی از مهم‌ترین مواردی هستند که می‌توانند در بزرگی یا کوچکی آشپزخانه به سبک ایرانی تاثیر بگذارند. چیدمان درست وسایل آشپزخانه کوچک ایرانی می‌تواند به بزرگ‌تر جلوه دادن آن فضا کمک بزرگی کند.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه همراه با نمونه کارهای اجرا شده

کابینت‌های کلاسیک به دلیل گرمی و صمیمیتی که دارند یکی از انواع مورد توجه و محبوب در میان خانواده های ایرانی هستند. کابینت های کلاسیک نمایی شبیه به کابینت‌ های سلطنتی دارند که در بعضی موارد دارای طرح و نقش های پُرکار و پیچیده هستند که شاخصه اصلی در دکوراسیون آشپزخانه های کلاسیک را می توان جزیره ای که در وسط آشپزخانه تعبیه می شود را عنوان کرد. بطور کلی قیمت این مدل کابینت ها به نسبت سبکهای مدرن، به لحاظ استفاده از چوب و نقش و نگارها، بیشتر است. پیشنهاد می کنیم اگر از پس هزینه آن برمی آیید به سراغ سبک کلاسیک برای دیزاین آشپزخانه تان بروید. سبک‌های مختلفی در طراحی داخلی وجود دارد که برای توصیف دوران یا ظاهر یک اتاق و حتی مبلمان استفاده می‌کنیم. اما تعداد بسیار کمی از فضاهای داخلی منحصراً به یکی از این سبک‌ها تعلق دارند و اغلب سبک‌ها با هم ترکیب می‌شوند و یک نوع چیدمان جدید را تشکیل می‌دهند.

چون در آشپزخانه احتمال ریخته شدن آب و مایعات دیگر زیاد است، باید کف پوشی را انتخاب کنیم که در مقابل نفوذ آب و دیگر مایعات مقاوم باشد و همچنین سطح لیزی نداشته باشد. امروزه کف پوش های متنوع و زیبایی مانند سنگ ،پارکت ، سرامیک، لمینت، پی وی سی و …. در انتخاب کف پوش و دیوار پوش باید به ماندگاری طولانی مدت آن، تناسب طرح کف پوش با دیگر وسایل مورد استفاده در دکوراسیون و رنگ مناسب آن که دارای تناسبی با کابینت ها و دیگر دکوراسیون خانه باشد، باید توجه کرد. جای قرار گرفتن یخچال و ظرفشویی و لباسشویی و چیدمان داخل کابینت ها و انتخاب بهترین رنگ آن ها اهمیت زیادی دارد.دقت کنید یکی از مهم ترین فاکتور ها که باید قبل از طراحی به ان دقت کنیم میزان فضای قابل استفاده است. بیشتر از کابینت آشپزخانه چوبی به صورت کلاسیک و مدرن برای چیدمان فضای آشپزخانه استفاده می شود و معمولاً فر و گاز توکار، سینگ ظرفشویی در وسط آشپزخانه در در درون میز اپن قرار می گیرد.

دکوراسیون آشپزخانه ایرانی ساده

همچنین می توانید برچسب هایی با نقش های جدید بین کابینت ها و برروی کاشی های ساده بچسبانید. برای نگه داری وسایل و ظروف طاقچه های گچی که پرده هایی درجلوی آنها برای دور کردن حشرات و مرتب نشان دادن محیط آویخته می شدند، رایج بودند و در بین خانواده های متومل تر کمدهای چوبی. پیشنهاد می‌کنیم مقاله راهنمای انتخاب فرش در دکوراسیونرا مطالعه فرمایید. به کار بردن رنگ های هماهنگ و جذاب چشم هر بیننده ای را به خود خیره خواهد کرد. در این نوع جزیره از سینک ظزفشویی استفاده می شود و فضایی برای پیشخوان جزیره فراهم شده که روی آن مواد غذایی فراهم می شود.

مدل آشپزخانه در دکوراسیون داخلی

برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر می توانید صفحه اینستاگرام نوین کابین را دنبال فرمایید. بله، از طراحی تا بازسازی و اجرای دکوراسیون تماما توسط تیم دکور پلاس اجرا می گردد . میتوانید از پرده های زیبا و تابلوهای مناسب و همچنین از گلدان یا مجسمه های کوچک برای تزیین استفاده نمایید. وسایل درون کابینت ها بایستی به صورت طبفه بندی شده و منطم بدور از آشفتگی و روی هم ریختن چیدمان شده باشند.