زیور آلات مات DIY – وبلاگ لیز ماری


برای ،، که عاشق کارهای خودگردان کریسمس امسال هستند، امروز یک DIY واقعا ساده و بسیار مقرون به صرفه برای شما دارم. این یک پروژه عالی برای سفارشی ، درخت یا مناطق دیگری است که ممکن است برخی از زیور آلات را به نمایش بگذارید. زیور آلات در اشکال و اندازه های مختلف وجود دارند، و گاهی اوقات شما می خواهید یک رنگ خاص، درخشش، یا شاید تغییر ظاهر درخت خود را که در گذشته انجام داده اید… این DIY برای شماست. شما می تو،د زیور آلات مانند همه این مواردی که من به اشتراک گذاشتم ب،ید [HERE]، اما اگر به مقدار زیادی نیاز دارید، واقعاً می تواند اضافه شود. این DIY می تواند رایگان باشد زیرا ممکن است از قبل موارد را در دست داشته باشید. بیایید ببینیم چگونه این زیور آلات مات را در یکی از درخت‌های کریسمس خود گنجانده‌ایم، و به شما ایده دهیم که چگونه می‌تو،د زیور آلات قدیمی را که به آن دلبسته‌اید تغییر کاربری دهید یا با رنگ و سبک خاصی متن، با فضای خود شوید.

برای مردم عادی است که هر سال زیورآلات احساسی اضافه می کنند یا آن زیورآلات ویژه سفرهای خانوادگی را به نمایش می گذارند… معمولاً این زیور آلات درخت شما را به طور کامل پر می کنند، یا گاهی اوقات ممکن است بخواهید آن زیور آلات ظریف را در این کریسمس در جعبه ها نگه دارید. برای تن، بهتر با استایل امسال شما، این زینت مات DIY برای پر، درخت شما عالی است. من شروع به تزئین این درخت کریسمس در اتاق نشیمن پشتی خود کردم و شروع به مبارزه کردم زیرا متوجه شدم که آن ظاهر التقاطی را که می خواستم به دست نمی آوردم، اما واقعا بودجه ای برای بیرون رفتن و ،ید همه زیور آلات جدید ندارم. مجبور شدم حیله گر باشم من از رنگ کاردستی سفید استفاده کردم، هر رنگ کاردستی برای این پروژه جواب می دهد و برای اینکه مات و بافت کمی داشته باشیم، با کمی جوش شیرین مخلوط کردیم. حالا اگر مات نمی‌خواهید، می‌تو،د این زیور آلات را فقط با رنگ کاردستی، یک مرحله سریع و تمام شده، رنگ کنید، یا رنگ و کت شفاف برای پرداخت براق‌تر. بسته زیور آلات شفاف (ارتباط دادن) برای انجام این کاردستی، اما اگر زیور آلات قدیمی دارید که به سمت انبوه اهدا می روید، ببینید آیا آنها برای این پروژه من، هستند یا خیر، راهی عالی برای استفاده مجدد و استفاده مجدد از اقلامی که قبلاً داریم.

چیزی که من در مورد این زیور آلات دوست دارم، این است که من رنگ سفید را به رنگ سفید گرمتر انتخاب کردم، چیزی که متن، با سبک و فضای من باشد. من می توانم رنگ طلایی مات و قرمز را در یک درخت ببینم که واقعاً خوب به نظر می رسد یا هر رنگ دیگری که می خواهید در فضای خود ایجاد کنید. شما میتوانست انجام شود و آن را یک روز بنامیم… اما چرا باید این کار را انجام دهیم، در حالی که می‌تو،م آن را کمی التقاطی‌تر کنیم. یه سری پیدا کردم روبان الهام گرفته از قدیمی (ارتباط دادن) و فکر ،د که بافت نرمی را به این پروژه و درخت ما اضافه کنند. فقط یک گره بسیار ساده در اطراف قلاب زینتی با پارچه کافی برای پوشاندن کمی فراتر از شاخه، مقدار من،ی حال و هوای عجیب و غریب التقاطی را به آن اضافه می کند.

ما در برخی از زیور آلات دیگرمان به فضا کار کردیم، همراه با تعدادی کارت گلدسته قدیمی بابانوئل که به زیور تبدیل شده بودند، و من واقعا از حال و هوای این درخت راضی هستم. امیدوارم از این پروژه زیورآلات مات ساده DIY لذت برده باشید تا کمی لمس شخصی به درخت شما بیافزاید و یک پروژه عالی برای آن بچه های خانه شما نیز باشد. گاهی اوقات ساده‌ترین پروژه‌هایی است که در مقابل ما قرار می‌گیرند… حتی گاهی فراموش می‌کنم که به سادگی می‌توانم آن‌ها را خودم نقاشی کنم. از اینکه امروز و یک روز در میان به وبلاگ سر زدید بسیار سپاسگزارم، این واقعاً برای ما یک دنیا م،ی دارد. راحت بمان!

،LizMarie


منبع: https://www.lizmarieblog.com/2022/11/diy-matte-ornaments/