سبک دکوراسیون کلاسیک معرفی 8 اصل برای طراحی کلاسیک منزلتان! مدیا دکور-پارسیان دکور

طرح ها و الگوهای کلاسیک همیشه شاخص بوده و بیش تر نقوش گیاهی را شامل می شوند. البته پارچه های شطرنجی و راه راه نیز مورد استفاده قرار می گیرند. اگر تمایل دارید از دو یا چند طرح در یک اتاق استفاده کنید، یک پالت رنگی مشخص کرده و در همان جهت حرکت کنید زیرا ممکن است شلوغی بیش از حدی در فضای شما به وجود بیاورید. اما نکته ای که در مورد طرح و نقش باید رعایت کنید متقارن بودن آن هاست. ناگفته نماند که استفاده از مبلمان آنتیک، از جمله گزینه های ایده آل و هوشمندانه در این زمینه به شمار می رود. اما از آنجایی که تولید این نوع مبلمان بسیار محدود و محصور می باشد، مبل های ساخته شده به سبک کلاسیک، به خوبی در این زمینه به ایفای نقش می پردازند.

  • قطعا استفاده از هر سبکی در دکوراسیون داخلی نیاز به دانش و تجربه کافی دارد.
  • که ویژگی اساسی دکوراسیون منزل به سبک کلاسیک ماندگاری ان است.
  • این سبک از طراحی برای معماری و دکوراسیون داخلی بیش از 2000 سال قدمت دارد و کاربرد آن بیشتر در مکان‌های اشرافی و سلطنتی به کار برده می‌شود.
  • رنگ های اصلی در سبک کلاسیک ، موقرانه ، شکیل و تجمل گرایانه هستند.
  • در این صورت تمام اجزا در فضای طراحی کلاسیک لابی به درستی چیده می شوند.

گروه حرفه ای آچیلان دکور، با اتکا به ذوق و هنر طراحان خود، طراحی سبک کلاسیک را به معنای واقعی کلمه معنا و مفهوم می بخشند. استفاده از متدهای روز دنیا در طراحی سبک کلاسیک، از جمله نقاط عطف این مجموعه متخصص و معتبر به شمار می رود. شایان ذکر است که استفاده از طراحان خبره و با تجربه در طراحی این سبک از دکوراسیون، نقش بسزایی در القای بهتر شخصیت و اصالت فضا ایفا می نماید.

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی منزل به سبک کلاسیک_سعادت آباد

برای این مورد تناژهایی از طیف‌های رنگی قرمز تیره یا سبز مناسب هستند. اولین نکته‌ای که از نام این سبک به ذهن هر فردی ممکن است خطور کند، این است که سبک کمی مجلل‌تر از چیدمان‌های مدرن امروزی خواهد بود. البته نمی‌توان مدرن بودن را از کنار کلاسیک بودن حذف کرد و با مدرن شدن ابزار و تکنولوژی بهتر است گزینه‌هایی برای ابزارهای به روز نیز در نظر گرفت. سقف ها اغلب سفید رنگ هستند و گچ بری آن ها به صورت ساده انجام می شود و دیوارها با رنگ سفید براق نقاشی می شوند. مبلمان نئوکلاسیک به فضای کافی برای چیدمان نیاز دارند. مبلمان و سایر المان های تزئین با الهام‌گیری از مینیمالیست ها در فضاها جانمایی می‌شوند.

اجازه دهید نور طبیعی با کمک بازتاب آینه که روبروی پنجره است وارد اتاق شود. برخلاف تصور معمول در اتاق نشیمن کلاسیک نیازی به لوسترهای کریستالی بزرگ و افسانه ای نیست. در این سبک چراغ های لوکس متعدد که نور را به صورت یکنواخت توزیع و حس خوش آمدگویی را تقویت می کند، استفاده می شود. در سبک مدرن معمولا از پرده‌هایی که به صورت کرکره و ساده هستند استفاده می‌شود اما در سبک کلاسیک از پرده‌های گل‌دار و پرده‌هایی که طرح‌های شلوغی دارند استفاده می‌شود.

دکوراسیون داخلی کلاسیک پرطرفدار است یا دکوراسیون مدرن

استفاده از پرده های منگوله دار و مخمل در طراحی کلاسیک خیلی رایج است . پارچه های یک اتاق سنتی به طور کلی نه خیلی براق هستند و نه خیلی کدر. گلها ، رنگهای ساده ، شطرنجی های خاموش ، نوارهای کم رنگ ، هندسه و الگوهای کوچک همه جانبه معمول است. یک اتاق سنتی از ترکیبی از خطوط عمودی با خطوط افقی آرام تر استفاده می کند. منحنی های ملایم در مبلمان ، بالش و لوازم جانبی دیده می شود.

مجموعه آرند تولید کننده مبلمان لوکس و ارائه دهنده خدمات طراحی و دکوراسیون داخلی. به علاوه، اگر دوست دارید از چیدمان به این سبک در یک اتاق خواب معمولی استفاده نمایید، ممکن است لازم باشد در تصمیم تان تجدید نظر کنید و یا حداقل با یک طراح در این زمینه مشورت نمایید. به فعالیت هایی که انجام آن ها باعث زیباتر شدن و همچنین باعث طولانی تر شدن عمر ساختمان می شود بازسازی … بازسازی را می توان به طور کلی عملی دانست که باعث ایجاد تغییر و همچنین تعمیر یک ساختمان می شود . پروسه ی بازسازی ساختمان را می توان جزو یکی از سخت ترین و البته تخصصی ترین فرآیند ها در نظر داشت . دکوراسیون کلاسیک همراه با پتینه کاری از صفر تا صد توسط هیرادانا انجام شد.

رنگ های غالب

رنگ های اصلی در سبک کلاسیک ، موقرانه ، شکیل و تجمل گرایانه هستند. رنگ های کرمی ، شیری ، خاکستری ، طلایی ، نقره ایی ، قهوه ایی ، برنزی ، زیتونی مجله خبری دکوراسیون ، زرشکی ، ارغوانی و سفید صدفی از نمونه رنگ های مناسب برای سبک کلاسیک هستند. در این سبک رنگ های ملایم بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.