سبک دکوراسیون کلاسیک معرفی 8 اصل برای طراحی کلاسیک منزلتان! مدیا دکور-پارسیان دکور

معمولا با مجسمه های سنگی، گچی و تابلوفرش ها یا تابلوهای نقاشی زیبا و فاخر انواع آلات موسیقی و آباژورهای برنز و کریستال تزیین میشود. مبلمان، دکوری ها، و وسایل همه بصورت جفت و در کنار یا مقابل یکدیگر هستند. این سبک، سبکی منظم و پایدار است که پایداری و استقامت خاصی به فضا می دهد. مجله خبری دکوراسیون ۵- رنگ طلایی و یا نقره‌ای را در این دیزاین همواره به یاد داشته باشید. افتخار این را داریم که آموزش های ویژه دکوراسیون ذاخلی ویژه بازار کار را بنا نهادیم . لوازم جانبی شامل جفت چراغ ، گلدان منگنز ، گیاهان ، آینه ها ، چاپ های قاب دار ، چینی ، گلدان ها و مجموعه کتاب ها است.

  • خانه‌هایی که بصورت کلاسیک طراحی شده‌اند، ناخودآگاه به فرد اینطور القا می‌کنند که سقف خانه خیلی بلند است.
  • این سبک دکوراسیون دارای فضایی سرشار از اصالت با لایه های تاریخی است و حس و حال قدیمی بودن را به ما منتقل میکند.
  • بهترین انتخاب کفپوش ها در سبک زیبای کلاسیک، سنگ‌های خاص و پارکت و لمینت چوبی هستند.

مبلمان به کار رفته در این سبک دارای تزئینات فراوان است و حالتی پر زرق و برق و تجملاتی را در خانه ها ایجاد میکند. استفاده از عناصر دکوری و تزئینی جز عناصر مهم در مبلمان سبک کلاسیک است. هم چنین متریال مورد استفاده و پر کاربرد در مبلمان این سبک، متریال چوب است که میتوان شکل ها و تزئینات مناسبی را بر روی آن ایجاد کرد تا جذابیت کار افزایش پیدا کند. ایجاد نظم و قرینگی در طراحی کلاسیک برای فرد عادی و مبتدی بسیار مشکل است. زمان بسیار زیادی برای ساخت دکوراسیون داخلی کلاسیک منزل صرف می شود. ست کردن تمام لوازم با یک رنگ برای تمام اِلمان ها و نقش و نگار ها بسیار مشکل می باشد.

چیدمان میز تولد با این ۸ ایده جذاب و منحصر به فرد کنید

از پارچه های دیواری، پانل های چوبی، کاغذ دیواری با الگوی کلاسیک و گچ بری برای تزئین داخلی از نقاشی هم استفاده میشود. در طراحی داخلی کلاسیک شومینه را با سنگ های طبیعی ،فولاد و با جزئیات دقیق انجام میدهند. مبلمان کلاسیک در یک دکور سنتی در محور راست منزل قرار می گیرد و به طور مستقیم یا عمودی به شومینه می چسبد. اتاق ناهار خوری اغلب یک اتاق جداگانه است و در گوشه اتاق، معمولا از کابینت های برای نگه داری ظروف چینی استفاده می شود.

تفاوت دکوراسیون خانه مدرن و کلاسیک

در معماری کلاسیک و طراحی داخلی کلاسیک، ستون‌ها نقش مهمی دارند. قرار دادن ستون در هال و پذیرایی می‌تواند بسیار جذاب باشد. البته در بعضی از دیزاین‌ها نیز ستون را به شکلی کلیشه‌ای جاگذاری می‌کنند و به همین دلیل، به شرطی باید این تمهید را بکار گرفت که ایده‌ای خلاقانه پشت آن باشد. به جز ستون، استفاده از مجسمه‌های بلند، گلدان‌های بزرگ، آینه‌های قدی، کمدهای دیواری بلند و … نیز این احساس مرتفع بودن سقف‌ها را ایجاد می‌کنند.

در دکوراسیونی که ریشه اش در معماری روم و یونان باستان است، باید از متریال و مصالح با کیفیت و لوکس استفاده کنید. هر زمان نیاز به راهنمایی داشته باشید ما تا رفع کامل مشکل با شما همراه خواهیم بود .ما سعی میکنیم بهترین خدمات و پشتیبانی را ارائه دهیم. کاربرد لوستر در دکوراسیون تنها به نور پردازی و روشنایی محدود نمی‌شود یک لوستر زیبا به جذابیت دکوراسیون شما اضافه می کند لوسترها از تزئینات چشم گیر دکوراسیون به شمار می‌روند. در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید. برای نور اتاق نیز از لامپ های ایستاده و لامپ های دیواری استفاده می شود. کابینت های کلاسیک عمدتا از چوب های بلوط یا گردو هستند.