سبک دکوراسیون کلاسیک ویژگی های سبک کلاسیک سبک کلاسیک-پارسیان دکور

پانل های چوبی نیز باید از چوب گرانبها ساخته شده و گچ بری ها با ظرافت زیادی انجام شوند. طراحی داخلی به سبک کلاسیک برای هر گروه سنی راحت و مناسب است. شما می توانید آشپزخانه یا اتاق خواب خود را به روش سنتی دکور بزنید و محیطی آرام برای خود به وجود آورید. مجله خبری دکوراسیون سبک نئوکلاسیک در طراحی داخلی به خوبی نشان دهنده توسعه سبک کلاسیک، با سلیقه امروزی طراحان دکوراسیون است. اصول و مبانی طراحی کلاسیک، دکوراسیون داخلی است اما با انعطاف‌پذیری بیشتر برای نزدیک شدن به شرایط واقعی زندگی و ساختمان‌های مدرن امروزی.

  • درخششی که در یک فضای کلاسیک به چشم می خورد در هیچ فضای دیگری دیده نمی شود.
  • طراحی نئوکلاسیک با یک هماهنگی در فرم و محتوا، با ایجاد حس پویایی و تنوع در فضا، همزمان احساس لوکس بودن به فضا نیز می‌دهد.
  • در کنار تخت استفاده از میزهای چوبی دارای حکاکی های زیبا و روی آنها از آباژورهایی با پایه های چوبی یا سرامیکی میتوان استفاده کرد.
  • سبک کلاسیک از هر نوع رنگ ها و کنتراست زننده و تند، کاملا به دور می باشد.

تغییر دکوراسیون داخلی جزو مواردی است که نباید با هر سبک و روشی صورت یابد و لازم است که تناسب سلیقه در هر مرحله آن رعایت شود. بنابراین برای به کار بردن هر سبکی در طراحی داخلی باید دانش و تجربه کافی در این زمینه وجود داشته باشد تا نتیجه کار زیبا و حرفه ای شود. تابلوها با اشکالی از مناظر کلاسیک ساختمان‌های قدیمی اروپایی و یا تصاویری از امپراطوری‌های قدیم در این سبک به چشم می‌خورد. البته معمولا در ابعاد بزرگی روی ساخته می‌شوند تا برای دیوارها نصب شوند. شاید می‌توان گفت استفاده از تابلوهای اصیل، یک عضو جدا نشدنی از این سبک دکوراسیون است که طرح روی آن نشان دهنده فرهنگی از اروپا خواهد بود. ایجاد حس شادی و ظرافت در فضا داخلی وظیفه ی دکوراسیون داخلی کلاسیک است.

رنگ های محبوب و پر استفاده در طراحی داخلی کلاسیک

اما نگران نباشید ، این اثر اصالت خود را از دست نخواهد داد. اتاق های سنتی مدرن نیستند بلکه تا حدودی معمولی هستند. سبک های مختلفی به منظور بازسازی منزل وجود دارد که افراد می توانند بنابر سلیقه ی شخصی و بودجه ی خود ح … به هر عملی که باعث ایجاد تغییرات و یا تعمیر در یک ساختمان شود ، بازسازی می گویند . بعد از گذر زمان ساختمان ها فرسوده خواهند شد و صاحبان را با مشکلا … در طول سال های اخیر عوامل مختلفی همچون گسترش زندگی شهرنشینی ، رشد جمعیت ، افزایش قیمت ، کمبود …

مبلمان مخصوص دکوراسیون اروپایی

امکان دارد سطح کابینت ها رنگ خود چوب را داشته باشد یا به رنگ چوب رنگ آمیزی شده باشد. تزیینات و کنده کاری های زیبا و ظریف نیز بر روی درب کابینت ها اجرا می شود. بیشتر کابینت های کلاسیک ، دارای رنگ های روشن مانند سفید و شیری یا رنگ های تیره ایی مانند قهوه ایی هستند.

با سبک دکوراسیون کلاسیک و نئوکلاسیک و ویژگی های هر کدام آشنا شوید!

از دیگر پارامترهای مهم و حائز اهمیت در طراحی دکوراسیون به سبک کلاسیک، تزئین دیوارها به شمار می رود. بر این اساس، در سبک کلاسیک، از کاغذ دیواری های دارای کیفیت بالا و پانل های دیواری چوبی، به منظور القای این سبک به مخاطب استفاده می گردد. در پذیرایی ها با سبک دکوراسیون کلاسیک اغلب از مبلمان سلطنتی با روکش ها و پارچه های طرح دار استفاده می شود. پذیرایی ها با دکوراسیون کلاسیک با مجسمه های سنگی و گچی و تابلو فرش و یا تابلو های نقاشی زیبا و انواع آلات موسیقی و آباژور های برنز و کریستال تزئین می شوند. فرش از انواع وسایل مهم و ضروری در دکوراسیون داخلی پذیرایی است و باعث می شود دکوراسیون پذیرایی با شکوه تر به نظر برسد. برای پذیرایی ها با سبک دکوراسیون کلاسیک بهتر است از فرش های ریز بافت و دارای نقشه پرکار تر استفاده کنید.

بالعکس، اگر در شهرهای کوهستانی و سردسیر هستید، از تم رنگ‌های گرم استفاده نمایید. طراحان داخلی در شهرهای شمالی، کمتر از رنگ آبی استفاده می‌کنند و در شهرهای کوهستانی هم کمتر از رنگ‌های خاکستری و سیاه بهره می‌برند. فرقی نمی کند ابعاد فضای در دسترس شما چقدر است؛ بدون حضور مبلمان مناسب در آن، قادر به تعریف فضای آن نخواهید بود.

۱۱- تمامی بخش‌های مبلمان، در این سبک همراه با انحنا و تزئینات انتخاب می‌شوند. هر چه ریزه کاری‌ها بیشتر باشد، زیبایی و ظرافت دیزاین و نتیجه نهایی متمایزتر خواهد شد. پرده ، روکش بالش ، روکش صندلی و مبل نمی توانند ارزان و بی کیفیت باشند .اگر از جنس منسوجات مناسب در سبک کلاسیک بخواهیم نام ببریم باید به مخملی ، ژاکارد ، توری ، ساتن ، تافته اشاره کنیم . اتاق ناهار خوری در یک خانه سنتی به طور کلی یک اتاق جداگانه است که اغلب دارای گنجه های گوشه ای داخلی برای ذخیره سازی چینی و ظروف کلاسیک است. میز به صورت مستطیل با مجموعه ای از صندلی های همسان که به طور مساوی در اطراف محیط قرار گرفته اند. در این نوع چیدمان، کلیه مبلمان ها به رنگ‌های سفید یا طلایی بوده.