سبک دکوراسیون کلاسیک ویژگی های سبک کلاسیک سبک کلاسیک-پارسیان دکور

برای درک بهتر موضوع پیشنهاد می کنیم قوانین رنگ در دکوراسیون داخلی را مطالعه کنید. امروزه یکی از مؤلفه های مهم و اساسی در طراحی دکوراسیون فضای داخلی، انتخاب سبک مناسب و دارای توازن برای این محیط می باشد. از سوی دیگر، طراحی دکوراسیون کلاسیک، به سبب ریزه کاری ها و توجه به جزئیات، نیازمند استفاده از طراحان باتجربه و متبحر در این زمینه به شمار می رود. چراکه عدم توجه به جزئیات ریز و درشت ممکن است علاوه بر بهم زدن تناسب و توازن محیط، به کم رنگ شدن نظم و انسجام موجود در فضا منجر شود. استفاده از این سبک، علاوه بر القا حس راحتی، اطمینان خاطر و حس آرامش، به نوعی تداعی گر و منعکس کننده دوران گذشته می باشد.

  • سبک کلاسیک را می‌توان همان سبک سنتی غرب در دکوراسیون دانست که این روزها کمی با خصوصیات معماری معاصر هم سو شده است.
  • و از استفاده از هر نوع رنگ دیگری به‌ جز رنگ‌ های مشابه طلایی در چیدمان خودداری می‌شود.
  • در اسرع وقت بعد از درخواست شما برای بازدید رایگان، پیش فاکتور طراحی برای شما ارسال خواهد شد.
  • یکی از راه هایی که سبب می شود آرامش به خانه ها وارد شود چیدمان اصولی و علمی دکوراسیون منزل می باشد.
  • نقطه کانون اتاق شما جایی است که وقتی مهمانان برای اولین بار وارد اتاق شما می شوند، چشم افراد را به خود جلب می کند.

در بعضی از خانه ها علاوه بر نشیمن ، فضای دیگر مخصوص پذیرایی از مهمانان وجود دارد. در صورت وجود پذیرایی در خانه تنها کافی است چیدمان شکیل آن را همانند نشیمن انجام دهید. مقدار تزیینات به کار رفته تنها تفاوت نشیمن با پذیرایی است. معمولا برای دکوراسیون این مکان از چراغ های دیوارکوب ، تابلو های نفیس نقاشی ، تابلو فرش ها ، گلدان های قیمتی ، میز کنسول و بوفه ها استفاده می شود.

از متریال و مصالح با کیفیت و لوکس در دکوراسیون کلاسیک استفاده کنید!

همچنین با انتخاب رنگ های خاص و جذاب نیازی به تغییر رنگ دکوراسیون در هر سال وجود ندارد. یکی از شناخته شده ترین متریال ها در مجله خبری دکوراسیون، چوب می‌باشد. در تمام بخش‌ها مانند کابینت آشپزخانه، میز و صندلی، دسته و بدنه مبلمان و حتی ساخت مجسمه ها از چوب استفاده می کنند. بهترین راه برای ایجاد تقارن در یک دکوارسیون کلاسیک اتاق، پیدا کردن یک ویژگی به عنوان نقطه شروع یا مرکز است. فرقی نمی کند نقطه کانونی کجا باشد و از کجا شروع کنید.

زیرا سنگ متریالی لوکس و شکیل می باشد و چوب نیز دارای ظاهری گرم است و به راحتی با تمام رنگ ها هماهنگ می شود. سالن پذیرایی به عنوان مهم ترین قسمت منزل باید دارای دکوراسیون کامل و زیباتری باشد. در سبک کلاسیک پذیرایی دارای فرش های دستباف و یا ابریشمی با نقوش ریز و پرکار بوده و پرده های مخمل و والان یا کتیبه دار در آن نصب می شود.

دکوراسیون داخلی منزل آقای خلیلی

پذیرایی بخشی از منزل است که این روزها بیشتر کارهای مان را در آنجا انجام می دهیم. دورهم جمع شدن ها، تماشای تلویزیون، دورکاری و مطالعه کردن از جمله ی کارهایی اند که بسیاری از ما برای انجام آنها پذیرایی را انتخاب می کنیم. تقارن چشمگیری در این نوع از سبک چیدمان به چشم می‌خورد.

تقارن، تزیینات، استفاده از فرم های منحنی، رنگ های شکیل و پارچه های نفیس از جمله خصوصیاتی هستند که یک مبل کلاسیک داراست. در انتخاب مبل باید به رنگ چوب توجه کرد و آن را مطابق با دکوراسیون فضا در نظر گرفت. رنگ های مناسب برای مبلمان کلاسیک، رنگ های طلایی، نقره ای، سفید، کرمی و قهوه ای هستند.

هر چه رنگ ها فاخرتر باشند، دکوراسیون کلاسیک شما لوکس تر جلوه می کند. ستون نیز یکی دیگر از ویژگی های سبک کلاسیک در معماری داخلی است که مربوط به دوره معماری یونانی و رومی می شود. به این ترتیب خطوط عمودی در فضاهای داخلی، بر روی دیوارها و یا پرده ها میتوانند این ویژگی را نشان دهند و آن را تکرار و تاکید کنند. استفاده از دکوراسیون و تزیینات سبک کلاسیک، علاوه بر رعایت جزییات معمارانه فضا، می تواند برای شناسایی یک فضا به عنوان سبک کلاسیک کمک شایانی کند. رنگ از دیگر نکاتی است که بایستی به آن در دکوراسیون کلاسیک توجه نمود.