سبک کلاسیک دکوراسیون پذیرایی به سبک ایرانی-پارسیان دکور

تک تک اجزا مبلمان و المان های گوناگون با دقت زیاد حکالکی و کنده کاری شده و از حالت سادگی رها گردیده اند. نرده های پله، دسته های چوبی مبلمان، تزیینات دیواری و مجله خبری دکوراسیون دیگر اجزا همه به نحو هماهنگ و جذابی به دست استادان هنرمند طراحی و رنگ آمیزی شده است. در حمام های کلاسیک نیز اوضاع تا حد زیادی مشابه سرویس بهداشتی پیش می رود.

  • گچبری و پتینه کاری در دکوراسیون کلاسیک بسیار مهم و شناخته شده هستند.
  • طراحی داخلی کلاسیک بسیار مجلل و خاص خواهد بود برای منزل شما .
  • چه کسی می تواند منکر زیبایی و جلوه نقش و نگارهای فرش ایرانی در دکوراسیون خانه شود؟ فرش در ایران یک هنر با قدمت زیاد است به طوری که نخستین فرش کشف شده به عصر هخامنشیان مربوط می‌شود.

اغلب برای طرح و نقش روی دیوارها یا حتی گاهی سقف، گلدان‌ها، دکوری‌ها و… از این طرح‌ها به کار برده می‌شود. این قانون به دکوراسیون داخلی، مبلمان و… هم مربوط میشود. به طور کلی در یک دکور کلاسیک, ترکیب خطوط عمودی با خطوط افقی تر است و منحنی های منحصر به فرد در مبلمان، بالش و لوازم جانبی دیده می شود. خطوط منحنی خطوط نرمی هستند و به طور کلی شادابی را القاء می کنند.

چندین دکوراسیون داخلی کلاسیک معروف دنیا و ویژگی های هر یک

سبک کلاسیک مشخصه های متعددی در دکوراسیون داخلی دارد که برخی از آن ها با سایر سبک ها مانند نئوکلاسیک یا حتی مدرن مشترک بوده و برخی مخصوص همین سبک خاص هستند. در کتاب ها و منابع مختلف، ویژگی های مختلفی ذکر شده است. در ادبیات غیر آکادمیک زبان ما، غالبا معماری داخلی کلاسیک را با معماری داخلی با نام سنتی به یک مفهوم می دانند.

جذاب ترین مدل مانتو های زیبا کرمعلی با استایل های خاص

لازم به ذکر است که در ساخت مبلمان کلاسیک، از رنگ های گرم و طرح های بسیار ظریف استفاده به عمل می آید. از سوی دیگر، یکی از شاخصه های اصلی در تولید این نوع مبلمان، تاکید و توجه بر فضاها و خطوط منحنی می باشد. سبکی است که از گذشته تاکنون در طراحی دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرد.

قطعات و لوازم در سبک کلاسیک حس نوستالژیک را منعکس می کنند. ممکن است شما نیز به سبک کلاسیک علاقه دارید اما نمی دانید چگونه به طراحی داخلی کلاسیک بپردازید. بیایید با هم یک سری نکات را درباره طراحی و اجرای معماری داخلی کلاسیک مرور کنیم. رنگ های اصلی در سبک کلاسیک، موقرانه، شکیل و تجمل گرایانه هستند. از جمله این رنگ ها می توان به کرمی، شیری، خاسکرتی، طلایی، نقره ای، قهوه ای، برنزی، زیتونی، زرشکی، ارغوانی و سفید صدفی اشاره کرد. در سبک کلاسیک از رنگ های ملایم بیش تر استقبال می شود.