سیر سیاه + 12 خاصیت درمانی فوق العاده آن خبرگزاری ایلنا

سیر سیاه + 12 خاصیت درمانی فوق العاده آن خبرگزاری ایلنا

سال‌ها پیش برای اولین بار کشورهای کره جنوبی، ژاپن و حتی کشورهای شرق آسیا از آن برای درمان بسیاری از بیماری‌ها آریو کالا استفاده می‌کردند. آنها برای محافظت از بدن خود، جوانی، افزایش و تقویت مقاومت و سیستم ایمنی بدن در برابر بیماری‌ها و حفظ سلامتی، از این ماده بسیار مغذی استفاده می‌کردند. یکی از محصولاتی که در ایران به دلیل خواص بسیار بالایی که در درمان بسیاری از بیماری ها و پیشگیری آنها دارد سیر سیاه است. تنها نکته ای که در خرید این محصول حائز اهمیت است معتبر بودن برند آن و کیفیت بالا و بسته بندی عالی آن است. برای خرید سیر سیاه،‌ می‌توانید این محصول را از فروشگاه اینترنتی باروشاپ تهیه کنید.

  • در پژوهش دیگری ۹۱ روز به تعدادی موش غذای پرچرب داده شد و بعد از این مدت در موش ها آثار چاقی، افزایش قند خون، افزایش چربی خون و آسیب های کبدی و کلیوی ظاهر شد.
  • سیر سیاه موجب تقویت پیاز مو شده و با خاصیت ضد باکتریایی که دارد انواع قارچ ها و باکتری ها را در سطح پوست از بین می‌برد و به تقویت مو و پیاز مو کمک میکند.
  • سیر سیاه شیرین است و مزه بدی در هان شما باقی نمی گدارد و به راحتی خورده می شود.
  • سیر سیاه منجر به تقویت سیستم ایمنی بدن می شود و بدن را درمقابل عوامل بسیاری از جمله سلول های مرده مقاوم میکند .

احتمالاً اکثر خواهید داشت همراه خود سیر سفید شناخته شده هستید را و برای اولیه موارد است کدام ممکن است شناسایی سیر سیاه را می شنوید. چون سیر سیاه چربی سوز است مانع از گرفتگی عروق و رگ های قلب شده و خطر سکته قلبی را کاهش می دهد. به نظر نمی رسد سیر سیاه عوارض جانبی عمده ای داشته باشد، اما اگر داروهای رقیق کننده خون مصرف می کنید یا به سیر آلرژی دارید، باید از مصرف مقادیر زیاد آن اجتناب کنید. این سیر با باکتری‌ها و ویروس‌های موجود در گوارش مبارزه می‌کند و از یبوست و سرطان روده پیشگیری می‌کند.

قیمت انواع سیر سیاه

شما با خوردن روزانه یک حبه سیر می توانید از ماده غذایی بهرمند شوید. یک حبه سیر سیاه بدون بو با طعم نسبتا شیرین مصرف کنید و از خواص سیر سیاه بهرمند شوید. اگر سیر معمولی را از ۵۰ تا ۹۰ روز در دمای ۶۰ تا ۷۷ درجه نگهداری کنید تا تبدیل به سیر سیاه شود.

خواص سیر سیاه برای معده

جلوگیری کرده وبه زودودن رادیکال های آزادکه موجب بیماری های زیادی می شود کمک می کند. رژیم آنلاینی را طراحی کرده‌ام که افراد بتوانند در طول دوره با شخص خود من بطور دائم در ارتباط باشند و علاوه بر رژیم‌های معمول رژیم‌های تخصصی مثل کتوژنیک نیز ارائه دهم. ارائه دهنده رژیم های تخصصی آنلاین با خدمات ویژه از جمله ارتباط مستقیم افراد در طول دوره با دکتر نه منشی و اپراتور، تنظیم رژیم جدید بصورت رایگان در طول دوره با توجه به میزان پیشرفت و… این تحول را و تحوّل می تواند، خیلی زیاد هر دو کم یا خیر باشد یا نباشد. حالا هر دو بهدلیل مانکن بهترین راه رفتنشان کدام ممکن است همراه خود وقار باشند هر دو بهخاطر لحاف سیاهی کدام ممکن است روی سرشان انداخته بوده اند.

خواص گوشت شتر

با شنیدن نام سیر سیاه بعضی ها فکر میکنند که منظور همان سیر ترشی است! سیر سیاه در اصل همان سیر سفید است که طی یک فرایند خاص تبدیل به سیر سیاه میشود و خواص آن دو چندان میشود. خوردن سیر سیاه مثل نسخه طبیعی در کاهش استرس مؤثر است و اعصاب را آرام و با بی‌خوابی و بدخلقی مبارزه می‌کند. به نظر نمی رسد سیر سیاه عوارض جانبی عمده ای داشته باشد اما اگر از داروهای رقیق کننده خون استفاده می کنید یا به سیر حساسیت دارید باید از مصرف مقادیر زیاد آن اجتناب کنید. در واقع محققان دریافتند که محلول عصاره سیر سیاه در عرض 72 ساعت برای سلول های سرطانی ریه، سینه، معده و کبد سمی است.

طبق تحقیقات پیشین این ماده پر خاصیت باعث بهبود فاکتورهای چربی خون مانند کلسترول کل، تری گلیسیرید، LDL و HDL می شود. تاثیر سیر سیاه بر لاغری یکی از مهمترین خواص این ترکیب گیاهی بوده و به واسطه آنتی اکسیدان های موثر در کاهش وزن ایجاد خواهد شد. همانطور که در بالا گفته شد سیر سیاه خواص بی نظیری برای لاغری و تناسب اندام دارد. یکی از ویژگی‌های مهم مصرف این محصول کاهش سایز بی‌نظیر در ناحیه شکم و پهلوها می باشد. برای آنکه بهترین نتیجه را از مصرف این محصول بگیرید بهتر از آن را در قالب یک معجون استفاده نمایید.