شیک ترین خانه های ایران به همراه لاکچری ترین دکوراسیون‌ها از سراسر دنیا-پارسیان دکور

زیرا اگر خانه شما نیاز به تعویض کف‌پوش یا تعمیرات لوله‌کشی داشته باشد. قطعاً همه ما آینه های خانه مادر بزرگ را که تصویر نه چندان واضحی از صورت بشاش ما منعکس می کرد را به خاطر داریم. اگر فکر می کنید آینه های قدیمی سخت پیدا می شوند و باید قیدشان را بزنید خبر خوشی برای شما داریم؛ آینه های خانه مادر بزرگ را با نام تجاری آینه پتینه می توانید در بازار تهیه کنید.

  • اگر قصد دارید در طراحی دکوراسیون منزل از قفسه ها استفاده کنید، فضای زیادی را اشغال نکنید.
  • اگر به دنبال سبکی گرم، کاربردی و آسوده و آرام دارید، دکوراسیون خانه‌ی روستایی مدرن یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما خواهد بود.
  • لودو لفبور که یک سرآشپز معروف فرانسوی است، برای نگهداری مجموعه کتاب های آشپزی خود که بیش از 1000 جلد است، از این سبک در طراحی خانه خود در لس آنجلس استفاده کرده.
  • مدت زمان انجام هر پروژه متفاوت بوده و به تعداد و ابعاد فضاها و نوع طراحی انتخابی شما بستگی دارد.

در بین وسایل مختلفی که برای منازل خریداری می شود، بوفه ها و ویترین ها جزو آن دسته ای هستند که وقت و انرژی زیادی برای انتخاب آن ها و خریدشان صرف می شود زیرا جلوه ی خاصی به محیط می بخشد و تاثیر زیادی در.. قرار دادن ظرفی از میوه های با رنگ شاد مانند لیمو و پرتقال، آشپزخانه شما را شاداب میکند. میتوانید با قرار دادن گلدانی زیبا بر جذابیت و سرزندگی آشپزخانه خود بیفزایید.

نکات مهم برای دکوراسیون داخلی سبک چینی

شما می توانید حباب های ساده بازار یا لوستر های اسپرت را جایگزین لوسترهای پر زرق و برق کنید. یکی از ابزارهایی که با آن می توانید دکوراسیون خانه ساده داشته باشید، سبدهای حصیری و کنفی هستند. سبدهای حصیری استفاده های زیادی دارند؛ شما می توانید از آن ها را عنوان سبد میوه یا سبدی برای شال مبل هایتان استفاده کنید. پارچه های قدیمی بته جقه و ترمه یکی از اصلی ترین مواردی هستند که ما را به یاد خانه های قدیمی می اندازند بنابراین استفاده از آن ها می تواند انتخاب خوبی برای خانه های سنتی باشد. پارچه های ترمه یه علت اصیل بودن، زیبایی چشم نوازی به منزل شما می بخشد.

سبک شیکر در دکوراسیون داخلی

با یک اتاق دیوار سفید شروع کنید و مجموعه کوچک کارهای هنری، کتاب‌ها و قطعات رو به نابودی خود را سازمان‌دهی کنید. یک دفتر کار دلپسند، سبک پالم بیچ وابستگی زیادی به رنگ صورتی هزاره دارد.برپا کردن اساس کار ساده است. ترکیب ترکه و شاخه بید می‌تواند روشی مؤثر برای آوردن سبک ساحلی به فضای داخل باشد. ترکیب عناصر ساحلی مجله خبری دکوراسیون و خانه‌های ساحلی به شکلی جدید و فوق‌العاده فضای یک اتاق را منسجم می‌سازد. توافق کلی در این است که سبک معاصر شامل خطوط صاف و ساده، یک پالت رنگ طبیعی وزندگی پلان آزاد و فرم باز است. شما می‌توانید برای مشاوره رایگان در مورد نحوه دکوراسیون فضای خود همین‌الان با شماره‌های ۰۹۱۲۳۹۸۷۰۲۱ به‌طور مستقیم تماس بگیرید.

المان های نوری که می توانید با نورپردازی اصلی فضا ترکیب کنید؛

اگر تجربه ای در استفاده از ابزارهای دکوراسیون داخلی ندارید، این کار را به متخصصان این حوزه واگذار کنید. برای دکوراسیون منزل ایرانی، از نورپردازی ها و اکسسوری غافل نشوید. زمانی که در حال برنامه ‌ریزی برای طراحی دکوراسیون منزل ایرانی هستید، سبک دکوراسیون خود را مشخص کنید.

اگر نه، می‌توانید از الگوهای طبیعی در مقیاس‌های بزرگ‌تر هم استفاده کنید؛ برای مثال پوشاندن پله‌های شناور با این طرح‌ها، درست مثل تصویر بالا. چنین پله‌هایی در ورودی خانه توچشم هستند و تحسین همه را برمی‌انگیزند. روش‌هایی مثل تغییر رنگ دیوار، استفاده از رنگ و مواد مختلف، قالیچه، روشنایی و چیدمان صحیح مبلمان ضمن تعریف فضاهای مجزا، محیطی هماهنگ و منسجمی را ایجاد نمایید.