طبق گفته Airbnb، اینها بهترین ترندهای سفر در سال 2023 هستند


منتشر شده حدود 5 ساعت پیش

از آنجایی که سفر پس از چند سال ش،ت های مرتبط با بیماری همه گیر به بازگشت خود ادامه می دهد، جای تعجب نیست که بسیاری از آمریکایی ها از پاسپورت خود به خوبی استفاده کنند. مطمئن نیستید به کجا سفر کنید؟ نگران نباش – Airbnb آیا شما را پوشش داده است

برای مطالب بیشتر مانند این دنبال کنید

در یک گزارش اخیر، پلتفرم اجاره تعطیلات، 10 نقطه پرطرفدار سفر برای سفرهای بین المللی 2023 را با تجزیه و تحلیل جستجوهای انجام شده برای بررسی های آتی در سال 2023 نشان داد.

رتبه اول به مالاگا، اسپ،اکه به خاطر سواحل شگفت انگیز و غذاهای لذیذش شهرت دارد. از آنجایی که اسپ،ا به تازگی ویزای عشایری دیجیتال را برای کارگران بین المللی از راه دور اعلام کرده است، حتی می تو،د به طور بالقوه این شهر 3000 ساله را در آینده نزدیک خانه بخو،د!

سیدنی، استرالیا در رتبه دوم قرار می گیرد. این شهر خانه شهرت جه، اپرای سیدنی و همچنین مقاصد جذاب کنار اقیانوس مانند ساحل بوندی و پارک ملی کو رینگ-گی چیس است.

سیدنی یکی از سه مکان استرالیایی بود که در فهرست 2023 Airbnb قرار گرفت. در واقع مقام سوم به ملبورن، استرالیا. این شهر ساحلی خانه همه چیزهای مد روز است، از کلوپ های شبانه متنوع تا صحنه های هنری پر رونق.

هنوز به دنبال الهام سفر هستید؟ بر اساس داده های Airbnb، در اینجا 10 مکان برتر سفرهای بین المللی برای سال 2023 آمده است:

Airbnb همچنین فهرستی از محبوب‌ترین مقاصد جه، را که مهمانان در سال 2022 جستجو کرده‌اند، جمع‌آوری کرده است که شامل شهرهای زیادی در استرالیا، برزیل و نیوزلند نیز می‌شود.

می تو،د گزارش کامل Airbnb را بخو،د اینجا.




منبع: https://www.apartmenttherapy.com/top-2023-travel-trends-airbnb-37201531?utm_source=RSS&utm_medium=feed&utm_campaign=Category%2FChannel%3A+main