طراحی بهترین دکوراسیون آشپزخانه کوچک؛ دیزاین آشپزخانه مدرن و زیبا+50 تصویر ایده دکوراسیون آشپزخانه 2021 سه کنج-پارسیان دکور

نورپردازی در سبک کلاسیک بیشتر به صورت استفاده از نورهای نقطه ای ست و از نورهای مخفی و کوچک خبری نیست. در آشپزخانه کلاسیک نورپردازی در قالب لوستر های لوکس و گرانقیمت انجام می شود. برای خرید اکسسوری ها، انتخاب رنگ کابینت و حتی طرح و رنگ پرده ، لازم است یک نگاه کلی به تمام بخش های منزل که در یک محدوده دید واقع شده اند داشته باشیم. انتخاب این رنگ ها، علاوه بر سلیقه شخصی، به نورگیری، ابعاد، چیدمان پذیرایی ، راهرو یا هر فضای نزدیک به آشپزخانه و همچنین رنگ کف و طرح سقف دارد. در دکوراسیون آشپزخانه های کوچک این تزیینات خصوصا اگر طراحی شلوغ یا ابعاد کوچکی داشته باشند خیلی زود جلوه ای آشفته ایجاد می کنند و بهتر است برای دکور این فضاها، از تزیینات بزرگ و اندک استفاده نمایید. یک فرش نرم با طراحی های مدرن تیره رنگ ، یک قالیچه ساده رنگارنگ یا یک گلیم سنتی و حتی یک موکت تیره رنگ که تمام بخش های اصلی سرامیک کف را پوشش داده است، همگی می توانند ایده های مناسبی برای انتخاب این کفپوش باشند.

  • ۴۷- اضافه کردن برخی از قطه های هنری به زیباتر شدن دکوراسیون آشپزخانه لوکس می افزاید.
  • برای ثبت و شروع پروژه ابتدا درخواست کننده باید تعدادی عکس از فضاهای مختلف و با زاویه مناسب گرفته و به همراه نقشه ساختمان برای ما ارسال نماید ، علاوه بر آن هر گونه اطلاعات جزئی و بیشتر، در اجرای هر چه بهتر پروژه تاثیر گذار خواهد بود.
  • این تاب ریلکسی یکنفره مناسب برای کنار استخر، فضای سبز خانه، کنار دریا و …
  • به آشپزخانه نظم داده و فضا را از به هم ریختگی و آشفتگی خارج می کند.
  • در ادامه به شما خواهیم گفت که برای اجرایی کردن دکوراسیون آشپزخانه مدرن می‌توانید از چه چیزهایی کمک بگیرید.

استفاده از سادگی در طراحی جهت زیبا کردن نمای آشپزخانه کاملا جواب داده و شاهد آشپزخانه دلپذیری هستیم. چوب بیشتر برای ساخت کابینت های کلاسیک به کار میره و معمولاً نمایی کلاسیک به آشپزخانه شما میده اما در این طرح با استفاده از چوب، یک طراحی مدرن انجام شده. یادتونه گفتیم بین طراحی مدرن و کلاسیک مرز مشخصی وجود نداره؟ این مورد یکی از همون موارده که با یک متریال کلاسیک، یک طراحی مدرن صورت گرفته. بعد از توضیح طراحی آشپزخانه مدرن، بریم و باهم چند مدل آشپزخانه مدرن رو ببینیم.

اگر دکوراسیون آشپزخانه مدرن دوست دارید باید رنگ مورد علاقه را برای چیدمان انتخاب کنید. رنگ ‌هایی مانند خاکستری تیره و روشن، مشکی، سفید، سرمه ای و … جلوه ای بی نظیر را در آشپزخانه خلق می کنند. در این دکوراسیون آشپزخانه ایرانی هارمونی میان رنگ دیوارها و کابینت‌ها و پرده، استفاده از متریال چوب به‌خصوص در دیوار موجب گرم‌تر شدن فضا شده است. وجود بافت‌های مختلف در وسایل تزیینی چون چوب، سفال، فلز و چینی‌های قدیمی حس و حالی سنتی و ایرانی به این آشپزخانه داده‌اند.

ویژگی های یک دکوراسیون مناسب برای آشپزخانه:

در کل با وجود کوچک بودن فضا، سعی شده که آشپزخانه کاملاً کاربردی و فضا بهینه باشه. یکی از مهمترین و پرطرفدار ترین سبک های طراحی آشپزخانه، طراحی مدرن است. اصول طراحی کابینت های آشپزخانه مدرن تفاوت های زیادی نسبت به آشپزخانه های کلاسیک داره که باعث میشه این دو سبک از طراحی ناخودآگاه در جایگاه مقایسه با یکدیگر قرار بگیرن.

دکوراسیون آشپزخانه به سبک کلاسیک

۳۰- استفاده از کاشی های جذاب در فضای بین کابینت ها را فراموش نکنید. ۲۵- می توانید فضای بین کابینت و کابینت را یکپارچه و با بافت سنگ مرمر در نظر بگیرید. آشپزخانه های سیاه و سفید با کنتراست بالا ، تیز و لبه دار هستند. ۱۷- این آشپزخانه خاکستری سفید با میز کانتری از جنس مرمر ساخته شده است. اما همچنان بهتر از از شلوغ کردن بیش از حد محیط آشپزخانه جلوگیری شود.

استفاده از رنگ سفید و رنگ‌های روشن در دیوار، کابینت و مجله خبری دکوراسیون شما باعث می‌شود احساس کنید فضای شما بزرگ‌تر است. اطمینان حاصل کنید که نور آشپزخانه مناسب دکوراسیون آشپزخانه شماست. ما در این مقاله سعی داشتیم برایتان از اصول طراحی در سبک مدرن بگوییم و نکات ضروری‌ای را که برای اجرای دکوراسیون آشپزخانه مدرن به آن احتیاج دارید، به شما گوشزد کنیم! در کنارش هم با استفاده از تصاویر مختلف آشپزخانه‌های مدرن، شما را با ایده‌های روز دنیا را آشنا کردیم.

تعویض کابینت آشپزخانه مهم ترین بخش بازسازی یک دکور آشپزخانه است. ممکن است برخی به شما پیشنهاد کنند که روکش کابینت خود را تعویض کنید. چون باید علاوه بر روکش، هزینه نصب ام‌دی‌اف در نمای جلویی را نیز بپردازید و طراحی آشپزخانه شما هم تغییری نمی‌کند. امروزه برای زیباتر دیده شدن محیط آشپزخانه مخصوصا قسمت پنجره در سبک نئوکلاسیک و کلاسیک از قاب پرده بالای پنجره استفاده می شود تا برخلاف گذشته پنجره قطع کننده دکوراسیون آشپزخانه نباشد و به زیبایی محیط اضافه کند. طراحی می شود که انتخاب هر یک از این سبک ها به سلیقه شخصی شما و تجهیزاتی که در دسترس دارید بستگی دارد. اگر می خواهید دکوراسیون آشپزخانه سنتی داشته باشید بهتر است از کابینت های سنتی استفاده کنید تا آشپزخانه شما چیدمان سنتی بیشتری داشته باشد.

اگر از محیط زندگی خود راضی نیستید قبل از فکر کردن به جابجایی یا بازسازی بدون نظر کارشناسی با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید. از متریال های بادوام را برای ساخت کابینت، سرامیک و … استفاده کنید. زیرا مقدار چربی در آشپزخانه زیاد است و باید به طور مدام آن ها را تمیز کنید.