طراحی داخلی اتاق خواب دکوراسیون داخلی دکوگرند-پارسیان دکور

یک گلیم ضخیم یا فرشی چشم نواز به اتاق شما جلوه ویژه ای می دهد. بخشی از جداره ثابت کمددیواری را (نه همه!) به عنوان آینه قدی در نظر بگیرید. این آینه می تواند با یک میز متحرک بازشو به عنوان میز آرایش ترکیب شود. فراموش نکنید که برای چنین طرحی لازمست به یک نجار مجرب دسترسی داشته باشید.

  • بهتر است برای هر چراغ یک کلید روشن/خاموش جداگانه نصب کنید تا بتوانید انتخابی باشید و فقط قسمت مورد نظر خود را روشن کنید.
  • بر مبنای کلیت طرح دکوراسیون اتاق خواب، مدل و رنگ مبلمان را مشخص کنید.
  • ما در سایت مبل و دکور برای شما دکوراسیون اتاق خواب ساده و شیک را انتخاب کرده ایم که طرفداران زیادی در بین علاقه مندان به طراحی داخلی دارد.
  • در مقابل اگر خانه را به صورت مدرن و امروزی دکور کرده اید، به فکر انتخاب تخت و دراور ساده و امروزی باشید.

حتی می توانید کمی حوصله به خرج بدهید و دیوارها را نقاشی کنید. اگر یک اتاق خواب کوچک 6 متری دارید پس باید از داشتن نور دریغ نکنید. برای استفاده حداکثری از نور طبیعی، پوشش پنجره را به حداقل برسانید، ساده ترین پرده ها را انتخاب کنید. برای حفظ حریم خصوصی، بهترین راه استفاده از کرکره است که هم بتوانید نور داشته باشید و هم دید را محدود کنید.

اتاق خواب را ساده نگه دارید

نصب چراغ‌های عمودی، سطوع غالبا افقی اتاق خواب‌ مدرن را در هم می‌شکند. این اتاق خواب زیبا و آرام، با استفاده از چراغ‌های مسی، تأثیری عالی در فضا گذاشته و محیطی بسیار آرام و لذت‌بخش ایجاد کرده است. به‌طور سنتی، قالب رنگی در سبک مدرن، رنگ‌های خنثی‌ای مثل سایه‌روشن رنگ قهوه‌ای، کرم، خرمایی، مشکی، طوسی و سفید هستند.

سرویس خواب سفارشی

در حالی که شاید سبک دکور گلچین در اتاق خواب به ظاهر نشان دهنده بی‌نظمی باشد، چنین اتاق‌هایی در پس طراحی دیوانه‌وار خود از سبک و سیاق و منطق خاص خودشان بهره می‌برند. متنوع بودن رنگ و نقش به منزله نقطه قوت این سبک است، اما سفید نگه داشتن دیوارها و اضافه کردن چند مورد تزیینات در نقاط مختلف این فضا موجب می‌شود اتاق خواب جالب به نظر برسد. برای هرچه متفاوت شدن این اتاق می‌توانید با استفاده از تکه پارچه ساده آویزان از سقف، طرحی تاج‌گونه روی تخت ایجاد کنید.

اتاقی که در آن به استراحت می پردازیم و هر روز صبح خود را در آن شروع می کنیم. شخصی سازی بیشتر از هر فضای دیگری در مورد اتاق خواب اهمیت پیدا می کند چرا که این بخش از منزل کاملا شخصی است و نوع دکوراسیون و چیدمان عناصر آن باید انعکاسی از شخصیت فردی باشد که وقت خود را در آنجا می گذراند. اگر می‌خواهید خوابی آرام و دلچسب داشته باشید، یا بعد از یک روز فعالیت سخت مکان امنی و آرامی برای استراحت خود در اختیار داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم به دکوارسیون اتاق خواب خود اهمیت بدهید. با «خدمت از ما» همراه باشید تا درباره هزینه دیزاین اتاق خواب، نکات مربوط به آن و نحوه سفارش خدمت آن بیشتر بدانید.

به‌دلیل محبوبیت زیاد سبک مدرن در عصر حاضر، این دو کلمه گاهی به جای هم استفاده می‌شوند و سردرگمی ایجاد می‌کنند. عکس اتاق خوابی که در بالا نمایش داده شده نمونه‌ای اولیه از سبک مدرنِ اواسط قرن است. با استفاده از گل و گیاه می توانید طراوت و شادابی را به اتاق خواب بیاورید . اگر به گل های طبیعی علاقه دارید چند گلدان زیبا در اتاق خواب قرار دهید و اگر به گل های طبیعی علاقه ندارید می توانید از گل های خشک شده استفاده کنید و با توجه به سلیقه تان آنها را در اتاق خواب قرار دهید . چیزهایی که در اتاقتان ذهن شما را به هم می ریزد و وسایلی را که باید دور بریزید مشخص کنید. حتی اگر اتاق خواب شما کاملا بزرگ است باز هم بهتر است از کمد دیواری های ریلی هم برای استفاده بهینه از فضا و هم جذابیت اتاق خواب استفاده کنید.

به طور کلی بهتر است در اتاق خواب چندین چراغ روشنایی با شدت نور مختلف داشته باشید تا بر اساس میزان نیازتان به نور از آنها استفاده کنید. وجود یک لوستر که بر اساس سبک طراحی اتاق خواب تهیه شده است علاوه بر روشنایی، می ­تواند مانند یک اکسسوری باعث جذابیت فضای اتاق خواب شما شود. رنگ بندی یکی از ارکان مهم در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب مجله خبری دکوراسیون است. رنگها در آرامش و خواب شما تاثیر می‌گذارند بنابراین بهتر است قبل از اعمال سلیقه به آرامش خود اهمیت بدهید. استفاده از رنگهای تند مانند قرمز و آبی، سبز و زرد ممکن است چشم شما را خسته کند و آرامش شما را بهم بریزد. اگر به رنگهای تند علاقمندید بهتر است تم اصلی را یک رنگ خنثی انتخاب کنید و 60 درصد از دکور اتاق را به آن اختصاص دهید.