طراحی داخلی اتاق خواب دکوراسیون داخلی دکوگرند-پارسیان دکور

خوگر به عنوان حلقه رابط عرضه و تقاضا در این حوزه بر بستر تجارت الکترونیک و به صورت یک Marketplace بنا شده و موجب افزایش کارآمدی در عرضه کالا و ارائه خدمات به مصرف کنندگان نهایی می شود. مخاطبان و ذینفعان خوگر، تولیدکنندگان و عرضه کنندگان کالا و خدمات، مشتریان عام سازمانی، مصرف کنندگان نهایی و طراحان و متخصصان حوزه معماری و دکوراسیون هستند. در دنیا ی امروز، انسان ها بیشتر طول روز را کاملا مشغول کار و فعالیت های کاری هستند و بعد از پایان روز برای رسیدن به آرامش به خانه ی خود بازمی گردند.

  • به شما پیشنهاد میکنیم برای به دست آوردن ایده های جدید و کاربردی برای طراحی اتاق خواب پسرانه حتما سری به مقاله راهنمای چیدمان اتاق خواب پسرانه بزنید.
  • در این راستا اضافه کردن یک صندلی یا اتومان به دیزاین آن را اضافه کنید.
  • شما می توانید برای چیدمان بهتر اتاق خواب وسایل را دقیقاً مطابق با فضایی که در اختیار دارید خریداری کنید.
  • سهولت در رفت‌وآمد اولین چیزی است که باید در چیدمان دکوراسیون اتاق خواب (صرف نظر از اینکه چه سبکی را برای دیزاین اتاق خواب انتخاب کرده‌اید) لحاظ کنید.
  • برای انتخاب رنگ دیوار اتاق خواب باید دقت داشته باشید که این رنگ با تم کلی منزل هماهنگی داشته باشد.

۳۶- تخته های خرده چوب، نازک، ظریف و معاصر هستند و به بهترین نحو از تاثیرات صنعتی و روستایی به دست می آیند. انتظار می رود چیزی بیشتر از این سبک را ببینید که همچنان ادامه دارد. ۱۵- این بافت اجازه می دهد تا بالین چوبی و پانل ها در مرکز توجه قرار گیرند. برای همه پارچه‌ ها، پرده ‌های مات یا آستر پارچه ‌ای را در نظر بگیرید تا زمانی که می‌خواهید بیشتر بخوابید، از آفتاب دوری کنید. فضا هرچه کوچکتر باشد آیتم هایی برای ذخیره سازی بیشتر مورد نیاز است. رف یا قفسه‌های داخل دیوار وقتی به کارتان می‌آید که بخواهید خانه را بازسازی کنید.

دیوارهای راه راه

یکی از این قسمت‌هایی که برای داشتن آرامش باید حس خوبی نسبت به آن داشته باشید اتاق خواب است، بنابراین شیک‌بودن و داشتن یک اتاق خواب مدرن اهمیت زیادی دارد. در این مقاله شما را با ۲۵ ایده امروزی برای داشتن یک اتاق خواب مدرن و شیک آشنا می‌کنیم. برای انتخاب رنگ دیوار اتاق خواب باید دقت داشته باشید که این رنگ با تم کلی منزل هماهنگی داشته باشد.

شکل و فرم ­های هندسی در سبک مدرن کاربرد دارند و شما می­ توانید در وسایل مختلف و یا نقش دیوار و سقف از آنها استفاده کنید. استفاده از رنگ‌های روشن در اتاق، روشنایی فوق العاده‌ای به آن می‌دهند. می‌توانید از لگوی شخصیت‌های کارتونی مورد علاقه پسرتان هم در تزئین اتاق استفاده کنید.

به عنوان مثال، یک صندلی با چند کاربری متفاوت در اتاق خواب، کاربرد بسیار زیادی خواهد داشت. تابلوهای دیواری و رومیزی در اتاق خواب، نقاشی یا عکس، در ایجاد حال و هوای اتاق خواب بسیار موثر هستند. اگر دیوار مناسب برای نصب تابلو بزرگ در اتاق خواب خود را ندارید از چیدمان تابلوهای کوچک‌تر قاب اصلی را به وجود بیاورید. اضافه کردن گل و گیاه به اتاق خواب یکی از ساده ترین راه ها برای کمک به تقویت روحیه و ایجاد فضایی با نشاط است. اگر اتاق خواب شما نور کافی ندارد و یا فرصت رسیدگی به گیاهان طبیعی را ندارید می توانید از گیاهان مصنوعی برای دکوراسیون استفاده کنید.

امروزه، مواد اکولوژیکی به طور مثال، آجر یا چوب به طور گسترده توسط طراحان داخلی برای مجله خبری دکوراسیون زیبا مورد استفاده قرار می گیرند. از این موادها بیشتر برای دیوارها استفاده می‌ کنند تا جلوه ‌ای ساده و شیک به آن ‌ها ببخشد. از رنگ های روشن و ساده بدون تزیینات شلوغ برای کمدها استفاده کنید. به عبارتی برای خلوت و منظم به چشم رسیدن دکوراسیون اتاق خواب، بهتر است کمدها همانند یک دیوار ساده یکپارچه به چشم بیایند.

ایده‌هایی برای مبلمان: تاج نورانی تخت خواب

شرکتهایی هستند که عکس خود شما را بر روی این پرده ها چاپ می کنند. مهمترین نکته ای که باید در ذهن داشته باشیم این است که از آوردن رنگ به اتاق خواب کوچک خود نترسیم. مهم نتیجه است که باید اتاق دعوت کننده، آرامش بخش و زیبا و کاربردی داشته باشیم. کاغذ دیواری مناسب اتاق خواب شما باید طرح‌های درشت داشته باشد.

تخت دو طبقه بالا یک نمونه دکوراسیون چوبی اتاق پسرانه است که علاوه بر زیبایی، فضای کمی را اشغال می‌کند. این دکوراسیون توسط یکی از متخصصین سلام ساختمان که در کرج هستند، با بهترین قیمت ممکن ساخته شده است. با وجود تنوع بالایی که در دکوراسیون داخلی وجود دارد و عدم شناخت درستی که اغلب مردم از هنر طراحی و دکوراسیون دارند، دیزاین و چیدمان اصولی منزل، کار سخت و دشواری است.

این سبک تخت خواب ها در فضایی اندک جمع شده و امکان فعالیت های روزانه را بدون حضور تخت فراهم می کنند. اگر به دنبال طراحی دکوراسیون اتاق خواب ساده هستید؛ در ادامه تصاویری از عکس اتاق خواب ساده آورده ­ایم که می­ توانید از آنها ایده بگیرید. روی تختخواب خود از شش یا هفت بالش پر استفاده کنید و آنها را با سلیقه خود در رنگهای متفاوت روی تخت بچینید تا جذابیت بیشتری پیدا کند. پالش­‌های پر علاوه بر جذابیت بصری، این حس گرما و لطافت را به شما القا می­‌کند.