طراحی داخلی شیک، حرفه ای و باکیفیت معرفی انواع دکوراسیون-پارسیان دکور

برای اینکه راحت‌تر بدانید که منشا شروع طراحی‌های کلاسیک کجا است ابتدا بهتر است تفکرات پنهان این سبک بررسی شود. قرار است در آشپزخانه ی شما از چه ابزار ها و تجهیزاتی استفاده شود. لازم است شما برداشت میدانی داشته باشید و از تمام شمای داخلی ساختمان و ابعاد و اندازه ها برداشت و عکس تهیه کنید. در صورتی که فضا زیاد بزرگ باشد و فضای خالی زیادی دارید ما برای شما دو پیشنهاد داریم. سبک شبی شیک تقریبا شبیه به سبک بوهمیان است، با این تفاوت که شبی شیک بیشتر زنانه به حساب می‌آید.

به همین دلیل در فضای خواب طراحی دکوراسیون داخلی با استفاده از متریال چوب و رنگ های ملایم تر و در واقع خنثی انجام شد تا بتواند آرامش خواسته شده را نیز در فضا تداعی نماید. بخش خصوصی در طراحی دکوراسیون مجله خبری دکوراسیون داخلی این پروژه شامل آشپزخانه و تی وی روم یا نشیمن خصوصی است که بیشتر در خدمت اعضای خانواده قرار می گیرد. سبک کلاسیک نیز از دیگر سبک های دکوراسیون داخلی منزل است که هرگز قدیمی نمی شود.

  • بهتر است شما اطلاعاتی از شرکت فنی در رابطه با این ها درخواست کنید.
  • استفاده از گیاهان تنها جنبه زیبایی و روحیه بخشی را به همراه نخواهد داشت، بلکه علاوه بر زیبا شدن فضا با گیاهان، می‌توان به بهبود کیفیت هوایی که موجود است نیز کمک کرد.
  • در این ادامه ما می خواهیم قوانین مهم طراحی دکور داخلی را برای شما بیان کنیم.
  • برای این کار ابتدا باید نقشه‌های اولیه یک ساختمان بررسی شود.

اتفاقی که در این اتاق می‌افتد استراحت چشم به هنگام رسیدن به رنگ سفید است. با کمک گرفتن از این تکنیک می‌توانید دیگر فضاهای خانه خود را نیز دکور و طراحی کنید. سبک دکوراسیون داخلی ایران باستان بیشتر نگاه به دوران هخامنشی دارد. این سبک نشان دهنده این موضوع است که دکوراسیون داخلی منزل ایرانی از قدیم الیام بسیار زیبا و فوق العاده بوده. مسلما اتاقی که برای کودک و نوزاد طراحی میشه باید شاد و سرزنده با ترکیبی از رنگ‌های ملایم و پر انرژی باشه.

میتوان از این رنگ بر روی پارچه های منزل از جمله پارچه مبلمان، تخت خواب و غیره نیز استفاده کرد. این سبک از چیدمان به شدت بر روی سادگی و عدم شلوغ شدن فضای خانه تأکید دارد. اما تلفیق درست این نورها می‌تواند حال و هوای متفاوتی به اتاق‌های خانه شما ببخشد. استفاده از لامپ‌های هالوژنی، ریسه‌های متری و ترکیب نورهای رنگی مختلف تأثیر زیادی در کیفیت نور فضای شما خواهد داشت.

سبک مینیمال

برای طراحی و دکوراسیون خانه اولین قدم مطالعه و تماشای عکس های دکوراسیون داخلی است. در چیدانه مطالب ترند حوزه دکوراسیون را بخوانید و از عکس های منازل در تورهای خانه گردی ایده بگیرید. اما برای داشتن یک دکوراسیون کاملا ایرانی باید به همه اِلمان ها توجه داشته باشید. یک کار فوق العاده که می توان انجام داد طراحی سبک ایرانی اما مدرن است. با استفاده از المان های سنتی ایرانی می توان دکور داخلی بی نظیری را خلق کرد. حفظ حریم از مسائلی هست که در اتاق خواب اهمیت زیادی پیدا می‌کنه.

انواع سبک‌های طراحی داخلی

هر کدام از این موارد با توجه به بهترین و جذاب‌ترین متد روز دنیا، طراحی و اجرا خواهند شد . امروزه شاهد بسیاری از طرح‌های فوق العاده و درخشان هستیم که یک ساختمان را بسیار خاص و منحصر بفرد می‌کند. در دکوراسیون مدرن از نورپردازی مخفی، تابلوهای مدرن و خاص، فلزات کروم و استیل، پرده‌های روشن، آینه‌های بزرگ و …

مبلمان یکی از اجزای اصلی دکوراسیون داخلی منزل و می‌توان گفت، مهمترین آن‌هاست. با توجه به اینکه این روزها مبل‌ها نقش بسیار مهمی در دکوراسیون داخلی ایفا کرده و جزیی جدانشدنی از دکوراسیون خانه محسوب می‌شوند‌. در نتیجه باید در انتخاب آن‌ها دقت زیادی داشت تا با هماهنگی سبک و همخوانی رنگ پارچه، چوب و طرح مبل با رنگ دیوارها و سایر وسایل هارمونی بیشتر و جلوه بی‌نظیری در فضای خانه ایجاد کرد. هماهنگی وسایل داخل خانه موجب زیبایی دکوراسیون داخلی منزل و ایجاد فضایی گرم و دل‌نشین می‌شود.

چرا که در کمتر فضای ممکن بیشترین افراد را می‌تواند بر روی خود جای دهد و نیاز شما به مبلمان دیگر را برطرف می‌کند. میز جلو مبلی در این دکوراسیون هم طراحی جالبی دارد و ترکیب فلز و چوب را به خوبی به نمایش گذاشته است. شما می‌توانید از این مدل ایده بگیرید و از آن در خانه مدرن خود استفاده کنید.