طراحی دکوراسیون آشپزخانه لاکچری و مدرن 2022 دکوراسیون ترنج

نکته دیگری که در مورد انتخاب کابینت وجود دارد استفاده از کابینت‌های بلند است. زمانی که از کابینت‌های بلند استفاده کنید؛ می‌توانید تمام وسایل خود را در آن قرار دهید و دیگر نگران کمبود جا نباشید. هرچقدر وسایل کمتری در محیط آشپزخانه شما باشد آشپزخانه خلوت‌تر، تمیزتر و به دنبال آن بزرگ‌تر به نظر می‌رسد. استفاده از کابینت‌های بلند باعث می‌شود چشم‌ها را به سمت بالا کشیده شود و ارتفاع بیشتر کابینت‌ها از لحاظ بصری فضا را بزرگ‌تر می‌کند. اگر آشپزخانه شما کوچک است یکی از راه‌های بزرگ‌تر نشان دادن آن تغییر درب چند کابینت به درب‌های شیشه‌ای است.

برای دکوراسیون آشپزخانه ایرانی ساده میتوانید از رنگهای پاستیلی استفاده کنید. اندازه و متراژ آشپزخانه، مواردی که به تعمیر و تعویض نیاز دارند، نصب کابینت، رنگ آمیزی یا کاشی کاری و … فقط باید بدانید چه هدفی را برای بازسازی دکوراسیون آشپزخانه در ذهن خود دارید.

  • این سبک الهام گرفته شده از کابینت های چوبی قدیمی مخصوصا در اروپاست و به مرور دچار تغییراتی شده تا به شکل امروزی در آمده.
  • برخی از افراد در آشپزخانه ‎های خود لوازمی را نگه داری می کنند که بلا استفاده ‌هستند و یا خیلی کم مورد استفاده قرار می گیرند و در کنار آن جای زیادی را نیز اشغال می کنند.
  • 1.میز ناهار خوری روبرتو یک کار شرکتی زیبا و با کیفیت می باشد که به شکل ساده و راحت طراحی شده است.
  • در طراحی آشپزخانه های مدرن، معمولاً برروی جزیره ها، سینک ظرفشویی کوچکی قرار میدن که بسیار کاربردی است.

و اپن می تواند به عنوان میز یا تخت آشپزی مورد استفاده قرار بگیرد. اغلب ایرانی‌ها دوست دارند در بالکن یا پنجره آشپزخانه دارای پوشش مناسبی باشد. برای پرده آشپزخانه‌های مدرن می‌توان انواع پرده کرکره‌ای را توصیه کرد. همچنین استفاده از صندلی های تاشو کوچک نیز در دکوراسیون آشپزخانه‌ های کوچک امری ضروری به نظر می آید.

یک شلف معلق گلدانی با احتساب وزن خاک در زمان آب دادن به گلدان ها ممکن است تا ده کیلو وزن داشته باشد و یک اتصال ساده قلاب نمی تواند این بار را در دراز مدت تحمل کند. یک استند چوبی دست ساز زیبا که ممکن است برای نگهداری ادویه یا حبوبات استفاده شود و یا به عنوان یک استند گلدان مورد استفاده قرار بگیرد، یک ایده عالی محسوب می شود. پیاده سازی این ایده را می توانید در سبک های روستیک و دیزاین های فارم هاوس به آسانی بیابید.

دکوراسیون آشپزخانه سفید محبوب ترین و پرفروش ترین محصول در سالیان گذشته بوده به طوری که فارغ از سبک دکوراسیون رنگ سفید محبوب ترین انتخاب مشتریان است. علت اینه که رنگ سفید در آشپزخانه دو رنگ بسیار مورد استفاده قرار می گیرد لیکن به انعکاس مناسب نور در محیط آشپزخانه کم نور هم کمک می کند. در ضمن این رنگ در دکوراسیون فروشگاهی هم بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. اگر کابینت ها به طور کاربردی طراحی شده باشند، می‌توان کلیه وسایل را در آن ها جای داد و آشپزخانه‌ای خلوت را به نمایش گذاشت. طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدرن با استفاده از تزیبنات طرح‌دار و وسایل دکوری در تضاد نیست، بلکه این سبک بر رعایت تعادل در استفاده از این تزیینات تاکید دارد.

سبک دکوراسیون آشپزخانه مدرن

ممکنه این ارتفاع به سن کودکان شما هم بستگی داشته باشد، پس حتما این مورد رو هم در نظر بگیرید. شاید بعدا بچه‌ها هم بخواهند در کارهای آشپزی کمک کنند، پس به نسبت قد و ارتفاع کابینت‌های پایین توجه کنید. میزهای غذاخوری در انواع و اقسام سبک ها و ست ها در بازار موجود است و میزهای غذاخوری دیواری که بعضی از آنها هم به صورت تاشو هستند جای کمی را اشغال می کنند و مناسب خانه های هستند که متراژ کمی دارد و تعدا..

طراحی دکوراسیون آشپزخانه ایرانی

اما به هر حال می‌توان به استفاده از برچسب و عوض کردن کاشی قانع بود چرا که بازسازی کلی مخارج بالایی به همراه دارد. گرچه در بازسازی آشپزخانه شما تصمیم می‌گیرید که همه یا صرفا قسمتی از آشپزخانه را همراه با لوازم عوض کنید. همچنین امروزه زیر سایه‌ی تقاضای افراد آن قدر تنوع و گوناگونی وسایل منزل و آشپزخانه بالا رفته است که هیچ نگرانی برای شما از بابت تهیه وسایل وجود ندارد. با هر میزان مبلغ و هر نوع سلیقه‌ای قادر هستید یک دکوراسیون شیک دارا باشید. شرکت طراحی و معماری داخلی آرکسان در زمینه های ساخت و بازسازی فعالیت می کند. آرکسان تأمین کننده انواع محصولات دکوراسیون مثل پارکت، پارکت لمینت، کاغذ دیواری، قرنیز و … است.

نظرات کاربران

استفاده از کابینت‌های پوششی و همچنین رنگ‌های خاص فانتزی، جلوه متفاوتی به آشپزخانه می‌ده. تضاد موجود بین رنگ‌های کرم و مشکی باعث جذابیت و خاص بودن این آشپزخانه و دیده شدن هرکدوم از رنگ ها به صورت مجزا شده. یکی از نکات ویژه این عکس تعادل بین رنگ‌های گرم و سرده، که جلوه خاصی به آشپزخانه بخشیده. استفاده از رنگ خاکستری، باعث شده این آشپزخانه درمیان دیوارهای سفید سالن کاملاً به چشم بیاد. اگر آشپزخانه بزرگی در اختیار دارید می توانید از کابینت‌های یا سطل‌ها تو کار هم استفاده کنید. با مشاهده عکسهای شیکِ مات و براقِ کابینت های گلاس به فکر خرید کابینت مدرن افتادین؟ قبل از خرید کابینت پیشنهاد می‌کنم مطلب در مورد کابینت های گلاس به همراه مزایا و معایب این سبک کابینت رو مطالعه فرمایید.