طراحی دکوراسیون آشپزخانه لاکچری و مدرن 2022 دکوراسیون ترنج

استفاده از میزهای روستیک برای دکوراسیون آشپزخانه ایرانی ساده را فراموش نکنید. در تصویر فوق نمونه ای از دکوراسیون آشپزخانه ایرانی ساده را مشاهده میکنید. بازسازی آشپزخانهبدین معناست که تمام اجزای دکوراسیون آشپزخانه از کف تا سقف تعمیر و نو شوند. نصب کابینت، نصب کفپوش یا سرامیک، تغییر رنگ دیوارها یا کاشی کاری و … همه این موارد در قیمت نهایی بازسازی دکوراسیون آشپزخانه تاثیر می‌گذارند.

  • از آن جایی که تنوع درمحصولات سنگی نیز بالا رفته است، کار گزینش سنگ یا صفحه مناسب برای پوشش روی کابینت آشپزخانه مهم و سخت می‌باشد.
  • استفاده از نور های طبیعی می تواند در گرما و حس صمیمیت این سبک از دکوراسیون آشپزخانه به سبک روستیک بسیار تاثیر گذار باشد.
  • وجود قفسه های کافی در کمد ها و کابینت های آشپزخانه نیز امری لازم بوده به طوری که تا جایی که ممکن است ظروف و وسایل کوچک آشپزخانه در آن چیده شوند.
  • برای مثال لوله های تاسیساتی ممکن است در قسمت هایی پیاده سازی شده باشد که در مدل طراحی شده کابینت شما جای نادرست است .

بهتر است بخش اپن آشپزخانه های کوچک نیز به شکل یونیت طراحی شود تا بتوان از قسمتی که رو به آشپزخانه است به عنوان یک یونیت کامل برای جاسازی وسایل استفاده کرد. طراحی کابینت آشپزخانه مدرن به این شکل است که همه چیز طبق یک نظم دقیق در کنار هم قرار بگیرند و هیچ چیز اضافی به چشم نخورد. طراحی دکوراسیون های آشپزخانه های غربی معمولاً خلوت و چیدمان منظمی دارد . هیچ گونه ابزار آشپزی مثل آبمیوه گیری، چرخ گوشت، گوشت کوب برقی و دیگر موارد، برعکس آشپزخانه های ایرانی بر روی صفحه کابینت زمینی چیده نمی شود و در داخل باکس ها قرار می گیرند. تصویر بالا یکی دیگر از مدلهای بسیار زیبای میز ناهار خوری چوبی است که توسط گروه زیست با استفاده از چوب باکیفیت درخت گردو طراحی و تولید شده است. تصویری که مشاهده میکنید یکی از انواع میز ناهار خوری مدرن و شیک است که با استفاده از چوب گردو با حفظ حالت طبیعی آن ساخته شده است.

در مقابل ، طراحی دکوراسیون آشپزخانه با کابینت های سفید رنگ می تواند از آشفتگی رنگی حجمی فضا بکاهد و جلوه منظم تر و روشن تری ایجاد کند. یکی از مهم ترین راهکارها دکوراسیون آشپزخانه با رنگ های روشن و خصوصا سفید و طراحی کابینت ها به نحوی ست که کمترین تاثیرات رنگی را بر فضای پذیرایی کوچک داشته باشند. در اینجا به طور قطع نمی توانم رنگ سفید را توصیه کنم، چرا که انتخاب این رنگ روشن بستگی به ست رنگی پذیرایی دارد. در مدل یک دیواره تمام کابینت ها به صورت ردیفی بر روی یک دیوار مشخص نصب می شوند. در این مدل نیازی به مرز بندی کامل فضا و مشخص کردن فضای آشپزخانه نیست و اغلب یک دیوار روبروی نشیمن انتخاب شده و بر روی آن کابینت ها نصب می شوند. این نوع چیدمان بهترین انتخاب برای خانه های کوچک است و فضای آشپزخانه اغلب با یک میز ناهار خوری از اتاق نشیمن و پذیرایی جدا می شود.

1.میز ناهار خوری مارگارت یکی از محصولات خوش ساخت مجموعه آف دکور است. صندلی های این کار نشیمن راحتی داشته و بخاطر تکیه گاه بلندی که دارد کمر شما را د.. در آشپزخانه از فرشی استفاده نمایید که هم با تم فضا همخوانی داشته باشد و در صورت داشتن میز ناهارخوری، تمام میز و صندلی داخل فرش جای بگیرد. آشپزخانه ها در بین قسمت های مختلف یک خانه برای خانم های خانه دار، مهم ترین قسمت خانه هستند زیرا کدبانوی خانه زمان زیادی از وقتش را در آنجا می گذراند و دلش می خواهد برای چیدمان آن و خرید وسیله برای دکوراسیون آن سنگ تمام بگذارد. هالی سارن یک مجموعه بزرگ،با بیش از یک دهه تجربه در زمینه‌ی خدمات طراحی و دکوراسیون داخلی،با بروزترین و مدرن ترین متدهای دنیا است.

در آشپزخانه های مدرن بر خلاف تصور عموم از طراحی های ساده استفاده شده و از شلوغ شدن بیش از حد فضا پرهیز می شود. همچنین باید توجه نمود که کابینت های آشپزخانه های مدرن به طور معمول بدون دستگیره می باشند. مثلا در ترکیه بیشتر فضا را از کابینت های دیوار بلند استفاده می نمایند و در سایر کشور های اروپایی فضایی بالایی آشپزخانه را به طبقات و باکس های شیک اختصاص می دهند . در صورتی که اگر به صورت تو کار اجرا شوند و داخل کابینت جاسازی شوند، اطراف آنها توسط چوبی که کابینت ها با آن ساخته شده اند، پوشش داده می شود و زیبایی کار دو چندان می شود.

استفاده از لاستیک‌های فرسوده در طراحی‌های دیواری

رنگ کابینت ها باید به گونه ای باشد که هم با کف پوش و دیوار پوش آشپزخانه مطابقت داشته باشد و هم به سبک طراحی و دکوراسیون دیگر قسمت های خانه تناسب داشته باشد. اگر در هنگام طراحی دکوراسیون آشپزخانه تصمی دارید رنگ دکوراسیون آشپزخانه و دیوارهایش تغییر کند، این موضوع را در نظر بگرید که با رنگ دیگر قسمت‌های خانه هماهنگی داشته باشد. اختلاف کوچک و هماهنگی بین رنگ دیوارها، آشپزخانه، کابینت و پرده و وسایل آشپزخانه باعث می‌شود که فضا بزرگ‌تر به نظر برسد. پنجره‌هارا باز کنید و پرده را کنار بکشید تا نور روز آشپزخانه شما را روشن کند. ممکن است فکر کنید که برای داشتن یک آشپزخانه شیک حتما باید آشپزخانه ای با ابعاد بزرگ داشته باشید، اما اصلا اینطور نیست.

برای اطلاع از “هزینه دکوراسیون آشپزخانه” با پاسخ به چند

مدت زمان انجام هر پروژه متفاوت بوده و به تعداد و ابعاد فضاها و نوع طراحی انتخابی شما بستگی دارد. برای ثبت و شروع پروژه ابتدا درخواست کننده باید تعدادی عکس از فضاهای مختلف و با زاویه مناسب گرفته و به همراه نقشه ساختمان برای ما ارسال نماید ، علاوه بر آن هر گونه اطلاعات جزئی و بیشتر، در اجرای هر چه بهتر پروژه تاثیر گذار خواهد بود. بهتر است ظروف سنگین و شکستنی در کابینت های پایینی باشند و ظرف های با ارتفاع بیشتر در عقب کابینت قرار بگیرند و ظروف پرکاربرد در جلوی دست باشند. از دیدگاه شما متشکریم و از اینکه مطلب مورد توجه شما قرار گرفته خوشحالیم. هنگام ساخت کابینت بهتر است از باکس هایی جهت جای دادن وسایل برقی مثل ساندویج ساز، قهوه ساز، گوشت کوب برقی، چای ساز، آبمیوه گیری و دیگر بساط غذاسازی استفاده کرد.

تو چند عکس دکوراسیون آشپزخانه بعدی می بینم که چطور از میز‌های ساده یا کابینت‌ها به جای بخش جزیره‌ای آشپزخانه استفاده کردند. بعد از توضیح طراحی آشپزخانه مدرن، بریم و باهم چند مدل آشپزخانه مدرن رو ببینیم. جهت دریافت مشاوره در مورد طراحی هر قسمت از دکوراسیون آشپزخانه و یا سفارش طراحی دکوراسیون، با مشاورین ما تماس بگیرید. بسیاری از خانم‌ها هنگام تزیین میز ناهارخوری بسیار سردرگم می‌شوند زیرا می‌خواهند چیدمان طوری باشد که خیلی شلوغ نشده و در عین حال جذاب و شیک باشد. چنانچه ابعاد کوچکی در اختیار دارید و قسمت های مختلف به یکدیگر دید دارند، بهتر است از یک سبک استفاده کنید تا آرامش در محیط برقرار باشد.

اما داشتن نور مناسب در آشپزخانه یکی از مهم ترین آپشن برای آشپزخانه تلقی می شود. با استفاده از پنجره یا نورگیر در فضای آشپزخانه نور طبیعی در روز می تواند نور مورد نیاز فضا را تامین کند. توجه داشته باشید در نور پردازی طبیعی در آشپزخانه اجاق گاز را هیچگاه در نزدیکی پنجره قرار ندهید. بنابراین دکوراسیون آشپزخانه ایرانی ساده در طراحی داخی از اهمیت بالایی برخوردار است و باید به آن توجه لازم و کافی داشته باشید. در این زمینه چند نکته و اصول کلی وجود دارد که در ادامه برای شما آورده ایم.