طراحی دکوراسیون آشپزخانه لاکچری و مدرن 2022 دکوراسیون ترنج-پارسیان دکور

خیلی از مشکلات خانم ها به این طریق حل می شود و فضای آشپزخانه، برای کار کردن خانم ها راحت تر می شود. بی هیچ توضیح اضافه ، قرار دادن اکسسوری ها یا تزیین کابینت ها با چوب ، یک جلوه بسیار جذاب و خاص به دکوراسیون آشپزخانه سفید رنگ منزل تان می دهد. به همان زیبایی که پارچه خود را رها و آویزان می کند، رنگ ها در فضای آشپزخانه پخش می شوند و سردی فضا را در خود حل می کنند. یک دکوراتیو جذاب مانند یک گلدان یا حتی کتری رنگی از رنگی که به صورت عمده در پارچه پرده به کار رفته است می تواند برای ایجاد تناسب رنگی بهتر در بخشی از کابینت یا روی میز اپن قرار بگیرد. انتخاب رنگ سفید در دکوراسیون آشپزخانه دست شما را برای انتخاب انواع طرح و رنگ بین کابینتی ها باز نگاه میدارد و با خیال راحت بدون دغدغه شلوغ شدن یا تیرگی فضا می توانید از ایده های گوناگون در این خصوص استفاده کنید. یکی از نکات مهم در دکوراسیون منزل و پذیرایی های کوچک که اغلب نادیده انگاشته می شود، تاثیر بسیار بالای دیزاین آشپزخانه و پذیرایی بر روی یکدیگر است.

  • از طرف دیگر، اگر ترجیح می دهید صبحانه های خانوادگی یا شام را در آشپزخانه میل کنید، اگر کانتر و صندلی های بزرگی دارید که فضا را برای همه راحت تر می کند، مناسب آشپزخانه شما خواهد بود.
  • آشپزخانه‌های کم نور و بدون رنگ‌های مناسب، باعث می‌شود تا آشپز بیشتر احساس خستگی کند.
  • اگر آشپزخانه‌ی شما در حال ساخت است تا حد امکان تعداد زیادی پریز در دیوارها قرار دهید تا بعداً مجبور به سیم‌کشی‌های طویل و دست و پا گیر نباشید.
  • آشپزخانه قلب تپنده یک منزل است که می تواند به سبک مدرن ، کلاسیک ، دیکانستراکشن ، فولدینگ و … طراحی و ساخته شود.
  • کابینت با درب‌های شیشه‌ای به عنوان ویترین جزء طراحی این سبک قرار می‌گیرد.

برای داشتن یک آشپزخانه مدرن و به روز باید نکات مختلفی را مد نظر قرار دهید. اولین چیزی که برای داشتن دکوراسین آشپزخانه به روز باید به آن توجه داشته باشید، داشتن یک ظاهر ساده و خلوت در فضای کلی خانه است. بنابراین نباید روی کانتر و جزیره آشپزخانه و بر روی کابینت ها وسایل اضافی قرار داده شود. در سال های اخیر بسیاری از مردم در دکوراسیون آشپزخانه، سبک روستایی را پیاده می کنند که بتوانند نهایت لذت را از زندگی ساده ی خود ببرند. قفسه های باز، کفپوش های سرامیکی، سینک های بزرگ، میز ناهارخوری بزرگ از مهمترین مشخصه های مربوط به این سبک می باشد.

استفاده از پارکت و لمینت برای آشپزخانه

اگر آشپزخانه شما پنجره دارد، حتما از چند گیاه در کنار آن استفاده کنید. این کار علاوه بر زیبایی آشپزخانه، تأثیر خوبی بر روحیه شما خواهد گذاشت. رنگ‌های طوسی و سفید ممکنه فضا رو بی روح جلوه بدن، اما برای بزرگتر نشون دادن فضاها در دکوراسیون آشپزخانه های کوچک، انتخاب مناسبی هستن. در طراحی آشپزخانه های مدرن، معمولاً برروی جزیره ها، سینک ظرفشویی کوچکی قرار میدن که بسیار کاربردی است. این سینک اضافه برروی جزیره، میتونه از رفت و آمد زیاد در آشپزخانه جلوگیری کنه. همچنین کاربری بیشتری به جزیره موجود در آشپزخانه بده و فضای بالای جزیره، بدون استفاده باقی نمونه.

دکوراسیون آشپزخانه ایرانی ساده

دکوراسیون اشپزخانه امروزه تنوع بسیاری در سبک های متنوع پیدا کرده که شامل سبک کلاسیک، مدرن و نئوکلاسیک می شود. کابینت کلاسیک شامل سه مدل (کابینت طرح چوب، کابینت ممبران، کابینت چوب) می باشد. دکوراسیون آشپزخانه با رنگ سفید قابلیت ترکیب شدن با سایر رنگ ها را دارد از این رو بهتر است در طراحی آشپزخانه از رنگ سفید استفاده شود تا بتوانید از سایر رنگ های مورد علاقه خود نیز در فضای آشپزخانه تان استفاده کنید. ترکیب رنگ سفید قهوه ای و سفید مشکی از پرطرفدارترین ترکیب رنگی ها می باشد. در دکوراسیون آشپزخانه مدرن از رنگ‌ های خنثی مانند طوسی، خاکستری، سرمه‌ای، سفید و … استفاده می شود.

همه این سبک را به ابزار و حکاکی هایی که روی درب کابینت هایست می شناسند همچنین وجود ستون های منبت کاری شده دلیلی بر محبوبیت روز افزون این سبک است. وجود تاج، زیر چراغ، گل و ستون های منبت کاری شده از مجله خبری دکوراسیون کلاسیک یک چهره شلوغ به نمایش گذاشته است، شلوغ اما دیدنی و تاثیر گذار البته عده ای این شلوغی را نمی پسند و این بحثی کاملا سلیقه ایست. 1.میز ناهار خوری کایلی یکی از مدل های زیبا و پر استقبال در مدل های ناهار خوری آف دکور می باشد.