طراحی دکوراسیون آشپزخانه لاکچری و مدرن 2022 دکوراسیون ترنج-پارسیان دکور

علاوه بر این، اگر عاشق میزبانی از مردم هستید، یک پنجره کوچک که از طریق آن می توانید غذا و نوشیدنی را به مهمانان خود منتقل کنید ایده آل خواهد بود. از طرف دیگر، اگر ترجیح می دهید صبحانه های خانوادگی یا شام را در آشپزخانه میل کنید، اگر کانتر و صندلی های بزرگی دارید که فضا را برای همه راحت تر می کند، مناسب آشپزخانه شما خواهد بود. در طول 20 سال گذشته یا بیشتر، آشپزخانه ها با صرف زمان بیشتر افراد در آن، به فضاهای زندگی تبدیل شدند. آشپزخانه در دکوراسیون داخلی جدید به عنوان فضاهای نشیمن طراحی شدند و بنابراین این مکان ها بزرگ تر شدند تا خانواده و دوستان را برای سرگرمی در خود جای دهند. ایده آشپزخانه در دکوراسیون داخلی به عنوان فضای نشیمن روز به روز محبوب تر شد و کسانی که آشپزخانه های کوچک تری در خانه های قدیمی تر داشتند تصمیم گرفتن حواس خود را به این عنصر مهم خانه معطوف کنند.

  • اگر در خانه بزرگی زندگی میکنید، که قسمت های مجزایی دارد، میتوانید از چند سبک استفاده کنید.
  • درصورتی که می‌خواهید بازسازی کلی آشپزخانه را انجام دهید، کابینت، پرده، لوازم آشپزخانه و کف آن از مواردی است که تغییر آن توصیه می‌شود.
  • محلی است که کدبانوی خانه ساعات زیادی از روزش را در آنجا سپری می‌کند به همین خاطر چگونگی طراحی دکوراسیون آشپزخانه از اهمیت بالایی برخوردار است.
  • تصور ما از کابینت های تیره با کف طوسی یک خانه ی بی روح و شدیداً دلگیره.
  • شما در طول این مدت ایده هایی به ذهنتان خطور خواهد کرد که فکر می کنید برای آشپزخانه تان بهتر است و باعث می شود برای آنها هزینه کنید.

از طرفی محیط آشپزخانه های امروزی از سالن پذیرایی به وضوح آشکار است پس اهمیت ویژه ای دارد که کابینت های زیبایی برای دکوراسیون آشپزخانه خود انتخاب کنیم. در این مقاله قصد دارم تا کلی عکس دکوراسیون آشپزخانه به اشتراک بگذاریم و انواع مدل های روز کابینت را به همراه مشخصات به شما معرفی کنیم تا با دید بهتری مدل دکوراسیون آشپزخانه خود را انتخاب کنید. در طراحی دکوراسیون آشپزخانه خود به هر سبکی می‌توانید با استفاده از گیاهان سبز حس و حال فضا را بیشتر شبیه به آشپزخانه‌های ایرانی کنید.

۵۰ عکس دکوراسیون آشپزخانه لوکس با نکات مهم طراحی

کابینت‌های کلاسیک به دلیل گرمی و صمیمیتی که دارند یکی از انواع مورد توجه و محبوب در میان خانواده های ایرانی هستند. کابینت های کلاسیک نمایی شبیه به کابینت‌ های سلطنتی دارند که در بعضی موارد دارای طرح و نقش های پُرکار و پیچیده هستند که شاخصه اصلی در دکوراسیون آشپزخانه های کلاسیک را می توان جزیره ای که در وسط آشپزخانه تعبیه می شود را عنوان کرد. بطور کلی قیمت این مدل کابینت ها به نسبت سبکهای مدرن، به لحاظ استفاده از چوب و نقش و نگارها، بیشتر است. پیشنهاد می کنیم اگر از پس هزینه آن برمی آیید به سراغ سبک کلاسیک برای دیزاین آشپزخانه تان بروید. طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدرن با استفاده از تزیبنات طرح‌دار و وسایل دکوری در تضاد نیست، بلکه این سبک بر رعایت تعادل در استفاده از این تزیینات تاکید دارد.

اما خانه هایی که در نت دیده ام دکوراسیون بسیار سرد و یکنواختی دارند!

نورپردازی لازم است به نحوی انجام شود که میزهای کار و مثلث سه گانه آشپزخانه به میزان یکسان و کافی از نور برخوردار باشند اما سایر بخش های نیز نباید تیره و تاریک باقی بماند. مطابق اصول فنگ شویی، قرار دادن گیاهان با شاخ و برگ های تیز و تیغ دار مانند انواع کاکتوس یا گیاهانی که برگ ریز بسیاری دارند در محیط آشپزخانه توصیه نمی شود. این رنگ های موجی از احساسات سنگین و انرژی های منفی را در فضا جاری می سازند و می توانند جو نامناسبی در دکوراسیون منزل ایجاد کنند. یک ایده ارزان قیمت و در عین حال تاثیر گذار استفاده از شلف های باز و استند های معلق در مجله خبری دکوراسیون است. در بسیاری از خانه های این روزها، خصوصا فضاهای آپارتمانی ، آشپزخانه ها به نحوی طراحی شده اند که یا پنجره ای ندارند و یا پنحره آن ها به نورگیر طبقات ساختمان باز می شود و بنابراین نور طبیعی چندانی به آشپزخانه وارد نمی شود. وقتی در خصوص رنگ سفید صحبت می کنیم، اغلب تونالیته های این رنگ مانند شیری شکری ، استخوانی ، هلویی روشن ، بژ روشن و سایر رنگ های متمایل به سفید نیز مدنظر هستند.

اگرچه اجزا و قسمت هایی مانند کابینت ها، کانتر آشپزخانه، وسایل، جزیره و دیگر وسایل جانبی در زیبایی این قسمت از خانه بسیار تاثیرگذار هستند اما دیوارها نیز می توانند تاثیرگذاری فراوانی در زیبایی و جذابیت آشپزخانه داشته باشند. همان‌طور که قلب حیاتی‌ترین عوض بدن است، آشپزخانه هم نقش بسیار مهمی را در منزل ایفا می‌کند. اگر دکوراسیون یک آشپزخانه شاد و انرژی‌بخش باشد، منزل شما نیز محیط مطبوعی خواهد داشت. دکوراسیون یک آشپزخانه را طرح کابینت‌ها، فرش‌، میز ناهارخوری و سایر اجزاء موجود در آن تشکیل می‌دهد؛ بنابر‌این برای داشتن یک آشپزخانه ایده‌آل لازم است در انتخاب‌های خود دقت به خرج دهید.