طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان مسکونی شرکت سازین-پارسیان دکور

بسیاری از طراحان داخلی حرفه ای سبک هایی ویژه ای برای دیگران برای الگو گرفتن به جای گذاشته اند. شرکت معماری و دکوراسیون داخلی دکوطرح در سال 1389 در تهران تاسیس شده است و با کادری مجرب با سابقه درخشان با تکیه بر اصول و مبانی مهندسی در زمینه طراحی و اجرا از صفر تا صد در خدمت شما هموطنان و کار فرمایان عزیز می باشد. یکی از گسترده ترین شاخه هایی که در هنر وجود دارد معماری می باشد.

سبک دکوراسیون داخلی ایران باستان بیشتر نگاه به دوران هخامنشی دارد. این سبک نشان دهنده این موضوع است که دکوراسیون داخلی منزل ایرانی از قدیم الیام بسیار زیبا و فوق العاده بوده. قانون خاصی در انتخاب سبک دکوراسیون وجود ندارد و سلیقه شخصی افراد تعیین کننده است. اما در نظر داشته باشید تناسب فاکتور بسیار مهمی است و بهتر است سبک انتخابی با متراژ منزل و ابعاد فضا و سایر مشخصات در تناسب باشد. به طور مثال استفاده از سبک سلطنتی و اشرافی در خانه های کوچک غلط است.

حتی شما می توانید وسایل نو خریداری شده را با رنگ و سمباده به طرح های قدیمی بدل کنید. در میان انواع سبک های دکور داخلی، دکوراسیون سنتی خاورمیانه یکی از منحصر به فردترین دکوراسیون‌ها است و در این سبک به واسطه استفاده از المان های دکوراسیون سنتی ایرانی شباهت زیادی به دکوراسیون سنتی ایرانی دارد. اِلمان های سنتی تا مدرن را به سبک و سیاق متفاوت درگوشه و کنار دکوراسیون خواهید دید.

این رشته فقط در دانشگاه‌های خاصی ارائه می شود که در دفترچه انتخاب رشته به آنها اشاره شده است. برای ورود به این رشته پرطرفدار می‌توانید هم از طریق دبیرستان رشته ریاضی فیزیک و هم از طریق رشته هنر و همچنین از طریق آموزشگاه‌های معتبری که این رشته را آموزش می‌دهند اقدام نمایید. فنگ شویی بر این اساس است که رنگ ها اثر قوی و قابل توجهی روی افراد و عملکرد مغزی آنها …

در اغلب نرم افزار های طراحی داخلی انواع مبلمان و تجهیزات منزل به صورت مقیاس شده موجود است تا فکر طراح در چیدمان منزل باز باشد. کلیه وسایل منزل اعم از مبلمان، تجهیزات سرویس بهداشتی و حمام، تختخواب، میز ناهار خوری و حتی تجهیزات صوتی و تصویری به صورت مقیاس شده و آماده در نرم افزار موجود است که اصطلاحاً به آن آبجکت و یا کامپوننت گفته میشود. آبجکت آماده در نرم افزارهای طراحی قابلیت رنگ پذیری و جنس پذیری دارند که این خاصیت در زمان رندر گیری طراحی سه بعدی از مهمترین ویژگی های طراحی داخلی است. رندر گیری طراحی سه بعدی مرحله ای است که طراح پس از پیاده سازی نقشه ها و تعیین رنگ و متریال از آن استفاده میکند تا خروجی نرم افزار را به صورت عکس و یا فیلم انیمیشن به کارفرما نشان دهد. خانه محل آرامش ما است و اتاق‌خواب خانه مکان استراحت ما می باشد. شما در انتهای یک روز سخت کاری نیاز به استراحتی کامل و کافی در اتاق‌ خوابی مناسب دارید.

  • گروه مهندسی آتیس سازه با سابقه ی بسیار بالا و انجام چند پروژه در امور دکوراسیون داخلی و خارجی منزل ، مراکز تجاری و همچنین در انجام تمام مراحل بازسازی پروژه های ساختمانی فعالیت درخشانی دارد.
  • رندر گیری طراحی سه بعدی مرحله ای است که طراح پس از پیاده سازی نقشه ها و تعیین رنگ و متریال از آن استفاده میکند تا خروجی نرم افزار را به صورت عکس و یا فیلم انیمیشن به کارفرما نشان دهد.
  • طراحی کابینت آشپزخانه بعنوان قلب خانه و یک عنصر مهم در طراحی معماری و طراحی داخلی منازل مسکونی به حساب می آید.
  • مطلب نور در دکوراسیون داخلی میتونید برای تصمیم گیری بهتون کمک کنه.
  • در این سبک پایبندی خاصی به قوانین وجود نداشته و شما دکور داخلی خود را مطابق با سلیقه خود طراحی می‌کنید.

اما بهره برداری از آن برای کلیه فضای خانه هرگز پیشنهاد نمی‌شود. از دیگر انواع مجله خبری دکوراسیون داخلی، می‌توان به طراحی دکوراسیون منزل اشاره کرد که خود دارای طیف وسیعی از زیر مجموعه‌های تاثیرگذار و خاص می‌‌باشد. در ادامه به ذکر این زیر مجموعه هیجان انگیز می‌پردازیم تا شما با آگاهی بیشتری اقدام به بهره برداری مفید از طراحی معماری داخلی نمایید. برای دکوراسیون داخلی کلاسیک می توانید تا جایی که امکان دارد از نظم و تقارن استفاده کنید و در واقع یکی از ویژگی های این سبک نظم زیاد آن است و اصالت و سنگینی خاصی در فضا حاکم می شود. در قسمت های مختلف سبک کلاسیک دکوری هایی قرار می گیرد که می توانید از هر کدام یک جفت تهیه کنید تا تقارن در فضا به صورت کامل رعایت شود. همچنین می توانید در سبک دکوراسیون کلاسیک از رنگ های مختلفی مثل کرم و قهوه ای و زرشکی استفاده کنید و ترکیب آنها در کنار وسایل چوبی این زیبایی را دو چندان می کند.

سبک شیکر در دکوراسیون داخلی

بافت در دکوراسیون به چه معناست؟ ساده‌ترین تعریف برای بافت این هست که شما بتونین لمس‌های متفاوتی رو در یک فضا تجربه کنید؛ مثلا هم‌نشینی چوب و فلز درکنار چرم و پشم با ظرافت گیاهان و حس طبیعی حصیر و …. پس استفاده از بافت‌های مختلف در دکوراسیون داخلی یک باید محسوب میشه. اما به صورت کلی رنگ در یک فضا نباید باعث آشفتگی بصری بشه، یعنی نباید تضادهای افراطی عمدی داشته باشه و نباید افراد رو خسته، کسل و بی‌انرژی کنه. استفاده از رنگ‌هایی با تناژ یکسان و سایه‌های متفاوت یا رنگ‌های مکمل بهترین انتخاب در دکوراسیون داخلی محسوب میشن. طیف رنگ‌های سرد و گرم می‌تونن ترکیب خوبی باهم بسازن اما استفاده صرف از رنگ‌های گرم یا رنگ‌های سرد در دراز مدت نتیجه مطلوبی نداره چون مستقیما در روحیه افراد اثر میذاره. استفاده از فناوری‌های روز رو دست کم نگیرین، چون تماما به نفع شما تمام میشه.

طراحی دکوراسیون داخلی با عکس های زیبا

اما پلتفرم مناسب شما برای برخورداری از یک طراحی دکوراسیون داخلی چیست؟ آیا در این زمینه نیازمند کمک و یا استفاده از یک ایده‌ی ناب هستید؟ راهکارهای مناسب برای برخورداری از یک دکوراسیون کلاسیک، مدرن و شیک، به همین جا ختم نمی‌شود. چه بسا که با راهنمایی‌های دریافتی از سوی افراد شایسته و کاربلد، شاهد خلق بهترین‌ها و بی‌نظیرترین‌ها بوده‌ایم. اگر طرفدار استفاده از متریال‌های درجه یک و بسیار مرغوب در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی ساختمان هستید، هزینه‌ی بیشتری را برای این پروژه در نظر بگیرید. در این انتخاب می‌توانید شاهد افزایش و یا کاهش 10 الی 100 درصدی هزینه‌ها باشید.

اینکه شما چه می‌خواهید و یا چه رؤیایی در سر دارید سرلوحه تمام تصمیمات و مدیریت بهینه برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل می‌باشد. گروه طراحی سازین با ایده‌های نوآور از طراحی دکوراسیون داخلی منزل همراه شما است و فضای خانه شما را به یک محیط کاملاً ایده‌آل و دل‌پذیر و در عین‌حال کاربردی تبدیل می‌کند. فضایی که در آن قرار است تا سال‌ها با خیالی آسوده و محیطی راحت زندگی کنید. وقتی تحت مشاوره دکوراسیون گروه مهندسی ما قرار دارید، مطمئن باشید که ایده‌هایی برای ساختن یک خانه زیبا با تمام نکات مدرن و حرفه‌ای در اختیار شما قرار گرفته ‌است.