طراحی دکوراسیون داخلی منزل و طراحی داخلی ساختمان هیرادانا-پارسیان دکور

مورد قابل اشاره بعدی استفاده از رنگ یکدست با الگویی مشخص در طراحی است. اشیاء و وسایل رنگارنگ طرح‌دار به خوبی می‌توانند با محیط تک رنگ و یکدست هماهنگ و ترکیب شوند. استفاده از رنگ‌های گرم پررنگ باید با احتیاط انجام شود زیرا باعث خسته شدن چشم و دل‌زدگی ساکنان خانه می‌شوند. به طور مثال اگر دیوار خانه شما صورتی است می‌توانید از یک فرش طرح‌دار قرمز برای جلوه بیشتر رنگ دیوار کمک بگیرید. در این سبک اغلب از رنگ‌های کرم، قهوه‌ای و سفید به صورت برجسته‌تر استفاده می‌شود و سایر رنگ‌ها نقش زیادی در این سبک دکوراسیون ندارند. گاهی نیز تنها از طیف مختلف یک رنگ استفاده می‌شود و با سایه‌های مختلفی از همان رنگ سعی می‌شود کنتراست ایجاد شود.

  • اما یک راه حل بسیار آسان برای آن وجود دارد که با به کارگیری آن علاوه بر پر کردن فضای خالی می توان به صورت بهینه از آن فضا استفاده کرد.
  • اگر می‌بینید منزل شما جای زیادی ندارد و نمی‌توانید وسایل زیادی در آن قرار دهید.
  • فنگ شویی نوعی فلسفه برای ایجاد تعادل در خانه برای ایجاد هارمونیو افزایش آرامش به زندگی روزمره‌ی شما است.
  • با استفاده از این سبک، طبیعت را به دکوراسیون منزل خود دعوت کرده‌اید.
  • واضح است که مفهوم زیبایی بسته به جغرافیا و مکان زندگی امکان دارد متغیر باشد.

با ما همراه باشید و در صورت نیاز به دیدن نمونه کارهای تیم ما در این نمونه در این قسمت کلیک کنید. جالبی سبک روستیک این است که، الهامات زیادی مجله خبری دکوراسیون از طبیعت گرفته است. نکته جالب این است که، در ایران دو سبک سنتی وجود دارد که به پیش از ورود و پس از ورود اسلام به ایران تقسیم می‌شود.

دکوراسیون داخلی سبک شیکر

به علاوه ، با توجه به عرض اندک پذیرایی و کلاف پرکار و طلایی رنگ مبلمان استیل، یک فرش با طراحی خلوت تر و نقش و نگار کمتر می توانست دیزاین مناسب تری برای این قسمت محسوب شود. فاصله بیشتر مبلمان از دیوار نیز یکی از پیشنهادات چیدمان مبل در فضای پذیرایی ست که به دلیل عرض کم سالن نادیده گرفته شده است. استفاده از پارچه در محیط خانه باعث القای گرما و حس و حال به فضای خانه می شود .

ایده‌های بازسازی فضاهای اضافی ساختمان

اگر می خواهید اتاق خواب شما دلبازتر دیده شود، بهتر است از مبلمان و تخت خواب هایی استفاده نمایید که پایه دارند. از پرکاربردترین رنگ های غالب مورد استفاده در این سبک می توان به رنگ سفید، طوسی و مشکی اشاره نمود. در ادامه این مطلب موضوعاتی مثل طراحی، انواع و نحوه ی چیدمان وسایل منزل را بررسی می‌کنیم. هنگامی که تمام عوامل به صورت یکپارچه با هم عمل کنند، هماهنگی ایجاد می‌شود.

یکی از مهم‌ترین نکات طراحی داخلی منزل، انتخاب سبک طراحی متناسب با سلیقه شماست. این نوع سبک، سبکی تجمل‌گرایانه به شمار می‌رود که از وسایل هنری در دکور آن اغلب استفاده می‌شود. در سبک آرت دکو از وسیله ها و اکسسوری های هنری و گران قیمت برای تزیین استفاده می شود همچنین تابلوها در این سبک از دکوراسیون داخلی، اصل و گران قیمت هستند. استفاده از رنگ‌های تیره برای اکسسوری‌ها و دیوارهای شلوغ، تزیینات گسترده و وسایل آنتیک در این سبک به کار گرفته می‌شود.

اجزای دکوراسیون داخلی منزل

باید در نظر داشته باشید که در آشپزخانه حتما مثلث کار رعایت شود.یعنی محل قرار گیری سینک ظرف شویی و گاز و یخچال به صورتی باشد که کمترین انرژی را از خانم خانه بگیرد. دکوراتیوهای چوبی به سبک هندی به همراه رنگهای متنوع مانند قفسه های چوبی ، کمد های چوبی می تواند نشاط و شادابی را در این سبک زنده می کند. در این سبک به دلیل اعتقادات مردم هند استفاده از عود و شمع هم جنبه اعتقادی و هم جنبه تزئینی دارد.