طراحی دکوراسیون داخلی منزل و طراحی داخلی ساختمان هیرادانا-پارسیان دکور

یکی از پر طرفدارترین سبک های دکوراسیون داخلی،طراحی داخلی مدرن است. این سبک را می توان در طرح های ساده و شیک که دارای ظاهری موقر هستند به خوبی پیدا نمود. در واقع هدف اصلی از این نوع طراحی سادگی در عین زیبایی مجله خبری دکوراسیون بی نظیر می باشد. در این نوع طراحی یکسری خطوط مستقیم و مشخص وجود دارد که شامل پالت رنگی ساده نیز هستند. همونطور که گفتیم ابعاد فضا اهمیت زیادی در طراحی اتاق مستر دارن چون تعیین‌کننده امکانات هستن.

به نظر می‌رسد سبک بوهو در حال ناپدید شدن باشد ولی به‌واسطه اتفاقاتی حتی مشهورتر از همیشه هم شده است. این سبک جهانی ترکیبی از یافته‌های عجیب‌وغریب و مبلمان آنتیک و قدیمی از منابعی همچون عرضه‌ی کالاهای ارزان و سفرها است. وقتی خانه‌تان را با جزئیاتی ظریف‌تر آذین می‌کنید مطمئن باشید مقدار زیادی مواد طبیعی مثل چرم پوشیدنی و خز مصنوعی یا پوست را اضافه کنید که همیشه شروعی خوب هستند. استایلاسکاندیناویایی به رنگ مایه‌های شنی بستگی زیادی دارند و هر چه چوبتان سفیدتر باشد بهتر است. اما فکر نکنید باید یک‌راست به فروشگاه‌های IKEA بروید چون با چند تغییر ساده در چیدمان به دست آوردنی است. سبک اسکاندیناویایی به میزان زیادی خودش را رواج داده به‌طوری‌که هر طرف که بچرخید چیزی اسکاندیناویایی هست.

شاید اولین مسئله ای که بسیاری از زوج های جوان با آن روبرو می شوند، تفاوت سلیقه باشد. اگر با نگاه مثبت به این مسئله نگاه کنید برای دکوراسیون منزل عروس می توانید از تلفیق چند سبک استفاده نمایید. مثلا می توان در کنار مبلمان مدرن خود فرش های سنتی ایرانی پهن کنید.

  • البته می‌توانید برای دکوراسیون مجدد از برنامه‌های سه بعدی ساز نیز کمک بگیرید.
  • سقف کاذب اتاق معمولی شما را به اتاقی فوق‌العاده و جذاب تبدیل می‌کند و جلوه زیبایی به فضای داخلی اتاق شما می‌بخشد.
  • برای این منظور باید از همه قسمت‌های مختلفی که چیدمان یک‌منزل را تشکیل می‌دهند آگاهی داشته باشید و نکات مختلف را برای چیدمان و خرید وسیله‌ها رعایت کنید.

در نتیجه پس از رعایت اصول طراحی میتوانید از آشپزخانه خود لذت ببرید. در نهایت طرح مورد نظر پس از انجام تغییرات به مشتری داده می‌شود و باید به تایید او برسد. هر فردی که فکر می‌کند در این زمینه مهارت دارد، می‌تواند متخصص یک حوزه طراحی مانند طراحی مسکونی، طراحی تجاری، طراحی بین المللی و غیره شود.

عوامل موثر در تعیین هزینه های دکوراسیون داخلی منازل

منظور نحوه انتخاب، چیدمان و دیزاین مناسب اجزای دکوراسیون داخلی قسمت‌های مختلف خانه چون پذیرایی، نشیمن، اتاق‌ها، آشپزخانه و سرویس بهداشتی است. از دید بسیاری افراد، چیدمان و دیزاین دکوراسیون داخلی منزل کار ساده‌ای است و این کار تنها با به‌ کارگیری سلیقه شخصی افراد امکان‌پذیر است. فضاهای اصلی خانه رو میشه به آشپزخانه، نشیمن، پذیرایی و اتاق خواب تقسیم کرد.

استفاده از رنگ های روشن در چیدمان خانه های کوچک

به طور مثال رنگ‌های روشن پاستلی و حتی رنگ سفید می‌توانند باعث شوند که ابعاد یک پذیرایی کوچک به طرز چشمگیری بزرگ‌تر به نظر برسند. یکی از مواردی که اغلب طراحی دکوراسیون داخلی منزل را برای گروهی از افراد غیر قابل دستیابی نموده است، در نظر گرفتن هزینه‌های نجومی آن است. لازم است قبل از هر چیز بدانید که اگر به دنبال یک فرمول خاص برای محاسبه‌ و برآورد هزینه طراحی داخلی منزل خود هستید ، سخت در اشتباهید. زیرا هیچ فرمول جادویی وجود ندارد که بتواند در محاسبه‌ی میزان هزینه‌ی طراحی معماری ساختمان، شما را همراهی کند.

اگر نگران این هستید که چنین انتخابی کمی بی‌روح به نظر می‌رسد چندرنگ سبز برای زنده کردن آن اضافه کنید. اگر در حال حاضر دیوارهایی آجری را در معرض دید قرار داده‌اید باید دیوانه باشید اگر به سراغ یک سبک شیک صنعتی نروید. سبک بوهو به خود بیانگری وابستگی زیادی دارد بنابراین احتمالاً بخواهید یک کاردستی را اضافه کنید. اولین چیزی که باید در نظر داشته باشید ترکیب درست رنگ‌ها و الگوها است.