طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی دکور و چیدمان منزل-پارسیان دکور

سبک ترنزیشنال یا انتقالی پیوند بین سنت و مدرنیته است و می‌خواد دل اکثریت رو به دست بیاره. عناصر طبیعی مثل چوب و سنگ در این سبک زیاد به کار میرن و معمولا رنگ‌های گرم و خنثی در کنار هم دیده میشن. سبک انتقالی چون قراره ماهیت بینابینی داشته باشه، انعطاف بیشتری از خودش نشون میده و همین موضوع دست شما رو در انتخاب باز میذاره.

  • در قرن 20 و 21 طراحی مدرن و به دنبال آن پست مدرن مورد توجه همگان قرار گرفت.
  • یکی از راه های خلاقانه برای دیوار‌های خالی و دیوارهای بی‌روح استفاده از قاب عکس است.
  • سبک صنعتی از انبارها و کارخانه‌های قدیمی الهام گرفته شده است.

شاید علت آن وقع اشتباهاتی در طراحی باشد که به قدری رایج و متداول است گه گاهی اصلا متوجه آن نمی شوید. در این سبک ما می توانیم المان های موجود مجله خبری دکوراسیون در سبک سنتی را در کنار مبلمان های مجلل به همراه تزیینات بسیار زیاد مشاهده کنیم. در واقع می توان گفت مینیمال به معنای حذف همه زرق و برق هاست.

معرفی چهار سبک دکوراسیون داخلی منزل

سبک ساحلی همانطور که نامش پیداست، از خانه‌ها و فضاهای داخلی شهرهای ساحلی الهام گرفته است. دكوراسيون منزل با وسايل ارزان در اول شاید نشدنی و سخت به نظر بیاید ولی با رعایت بعضی نکات و تکنیک‌ها و وسایل می‌توانید آن را عملیاتی کنید. طراحانی نظیر کارلوس و رایان ایمز، هری برتویا، آرنه جکوبسن و جورج نلسون طراحی ویژه‌ای در زمینه انواع مبلمان کلاسیک و لامپ‌های روشنایی انجام دادند.

سبک دکوراسیون داخلی مدرن شهری

اگر بخواهیم درباره یک سبک طراحی داخلی توضیحات بیشتری ارائه بدهیم، می توانیم از دکوراسیون داخلی منزل استیل نام ببریم. با توجه به تنوع سلیقه ها برخی افراد ترجیح می دهند دکوراسیون داخلی منزل ایرانی را امتحان کنند. هر نوع چیدمانی ویژگی‌ها و اجزای مخصوص به خود را دارد و چیدمان ایرانی نیز از این قاعده مستثنی نیست. مبلمان که تقریبا بزرگ ترین بخش طراحی را شامل می‌شود، بهتر در آخرین مرحله انتخاب و خریداری شود زیرا تعیین محل قرار گیری سایر اجزا به شما کمک می‌کند بهترین مبلمان را با توجه به فضای باقی مانده خریداری کنید.

هر کدام از اجزای آشپزخانه از قبیل کابینت ها ،فضای بین کابینت ها حتی تجهیزات آشپزخانه به تنهایی می توانند دنیایی از تنوع و زیبایی را خلق کنند. ابتدا لازم است جا و مکان یابی المان ها و جزئیات داخل ساختمان را تعیین کنید.سپس برای همه تجهیزات لازم در طراحی، پیش بینی جا و مکان مناسب انجام دهید . جای شومینه ،تلویزیون ،کار دکوراتیو،جای پرده و پکیج ، رادیاتور بخاری و همه آیتم هایی که در ساختمان و پذیرایی شما این ممکن است وجود داشته باشد، را مشخص می کنید. ابعاد خالص و نیاز کارفرما برای میزان کف سازی، یعنی میزانی که کف ساختمان بیاید پایین بیاید و میزان کنافی که از سقف پایین می آید. سپس از بین آنها بهترینها را انتخاب کرده و مابقی را حذف می کنید. در این سبک پایبندی خاصی به قوانین وجود نداشته و شما دکور داخلی خود را مطابق با سلیقه خود طراحی می‌کنید.

با انتخاب لوستر چوبی، ساعت دیواری یا میز تحریر چوبی روستیک و هر چیزی که فکر می‌کنید برای فضای مورد نظر مناسب است. نقل‌مکان به خانه‌های جدید همیشه برای افراد یک‌خانه پر از هیجان و جذابیت است. اما گاهی اوقات نحوه چیدمان دکوراسیون منزل تبدیل به یک دغدغه برای افراد آن خانه، خصوصاً خانم خانه می‌شود.

اضافه کردن گل و گلدان به چیدمان منزل یکی از راهکارهایی ارزان برای تغییر دکور منزل

رنگ‌هایی وجود دارد که به طور خاص نمی‌توان به عنوان رنگ خنثی در نظرشان گرفت اما کماکان به راحتی می‌توانند در یکدیگر ترکیب شوند. البته این دو رنگ به راحتی با رنگ‌های دیگر ترکیب می‌شوند و به چیدمان منزل زیبایی خاصی می‌دهند. طراحی صنعتی در دهه 1990 در امریکای شمالی بسیار طرفدار پیدا کرد. در آن زمان، کارخانه‌ها و انبارهای قدیمی و فرسوده را تبدیل به خانه‌های مسکونی می‌کردند. در نتیجه شما می‌توانید از چوب، در کنار آلومینیوم و حتی پلاستیک استفاده کنید. در این سبک نیز از طیف‌های مختلف رنگ‌های سفید و قهوه‌ای استفاده می‌شود.