طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی دکور و چیدمان منزل-پارسیان دکور

و برای اینکه بتوانید یکی از بهترین و مناسب‌ترین آن‌ها را برای خانه خود انتخاب کنید تا مقدمات یک دکوراسیون خوب را فراهم کنید. قهوه‌ای از دیگر رنگ‌های پرطرفدار است که به دلیل تیره بودن، خصوصاً برای مبلمان انتخاب مناسبی است. بهترین ایده در این مورداستفاده ترکیبی از رنگ موردعلاقه‌تان و دیگر مجله خبری دکوراسیون رنگ‌هاست که به زیبایی هر چه بیشتر محل سکونت شما کمک می‌کند. اما ممکن است ایجاد تغییرات در ساختار خانه مانند رنگ جدید کف‌پوش‌ها تصمیم شما برای انتخاب مبلمان یا فرش را نیز تحت تأثیر قرار دهد. با این کار می‌توانید میزان فضای باقیمانده و فاصله بین آن‌ها جهت رفت آمد را نیز تعیین کنید.

  • پس در وهله اول سعی کنید مانعی برای عبور نور و هوا نباشید؛ یعنی در انتخاب پرده و سایه‌بان پنجره دقت کافی رو داشته باشید.
  • در طراحی دکوراسیون داخلی منزل آرامش خودتان را در نظر بگیرید و به نظر مهمان ها اهمیت ندهید.
  • رنگ‌های طلایی، بژ، کرم و رنگ‌های غنی برگرفته از جواهرات نمادی از سبک کلاسیک محسوب میشه.
  • مقصود از طراحی دکوراسیون داخلی منزل کوچک ایجاد محیطی راحت و دلپذیر و استفاده بهینه از فضا مخصوصا در خانه‌های کوچک است.
  • دکوراسیون اسکاندیناوی سبک مینیمال محبوب را به حوزه طراحی داخلی وارد کرد.

در چنین شرایطی انتخاب مبلمان هایی که به هر لحاظ با یکدیگر کاملا متفاوت هستند به لحاظ اصول دکوراسیون توصیه نمی شود و لازم است دو ست مبلمان در بخش هایی دارای وجه تشابه باشند. حتی اگر نورگیری پذیرایی با توجه به پنجره بزرگ آن کاملا عالی باشد، باز هم یک کاغذ دیواری خلوت یا اکسسوری کوچک تری از بوفه بزرگ ، می توانست تزیین مناسب تری محسوب شود. در هر حال یکی از بزرگترین نکته سنجی های طراح دکور این فضا، انتخاب کاغذ دیواری تیره رنگ و شلوغ تنها برای یک دیوار کوچک بوده است و ساده در نظر گرفتن سایر دیوارها ، تم شلوغ این بخش را در میان خود حل کرده است. برای چیدمان فضای سالن، دو نوع مبلمان کاملا متفاوت ، شامل یک ست مبلمان استیل صدفی و طلایی به عنوان دیزاین پذیرایی و یک ست مبلمان مدرن به عنوان چیدمان بخش نشیمن در نظر گرفته شده است.

طراحی دکوراسیون آرت دکو

در چیدمان خانه کوچک شما برای تمام وسایل غیرضروری که در زندگی امروزی وجود دارد، جای کافی ندارد. به طور مثال اگر اهل دیدن برنامه‌های تلویزیونی نیستید یا از لپ‌تاپ خود برای دیدن فیلم استفاده می‌کنید، احتمالا نیازی به تلویزیون ندارید. اگر در آشپزخانه اجاق‌گاز دارید شاید بتوانید از ماکروفر صرف نظر بکنید. آینه‌ها در هر فضایی که قرار بگیرند، آن‌جا را بزرگ‌تر و دلبازتر نشان می‌دهند. سعی کنید تا جایی که می‍توانید از آینه‌های بیشتری در دکوراسیون سوئیت کوچک و چیدمان خانه کوچک بهره ببرید. در سال‌های اخیر استفاده از رنگ‌های خنثی دوباره بر سر زبان‌ها افتاده است.

نظر در مورد : “دکوراسیون منزل و اصولی که بهتر است بدانید”

برای داشتن یک دکوراسیون عالی شما می توانید از شرکت های دکوراسیون داخلی در این زمینه کمک بگیرید. نکته مهمی که باید در نظر داشت هزینه‌های جاری است که سبک‌های کلاسیک به‌سبب رعایت جزئیات بیشتر و نیاز به تجهیزات و ابزارآلات مدرن و پیشرفته، هزینه اجرایی بیشتری نسبت به سبک مدرن دارد. تمامی نکات در مورد هزینه‌های احتمالی و اجرایی باید با کارفرما و مشتری درمیان گذاشته شود و تمامی هزینه‌ها شفاف باشد. طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی دارای یک مرحله به نام بازسازی می‌باشد، باز سازی به معنی تعمیر و نو کردن منازل قدیمی است. از نظر یک مهندس به شکل قانونی طول عمر یک ساختمان ۲۵ سال می‌باشد زیرا در این مدت ظاهر ساختمان، لوله‌ها و سایر قسمت‌های ساختمان ممکن است آسیب ببیند و دیگر نتوان از آن استفاده کرد. در این شرایط باید نسبت به باز سازی ساختمان اقدام کرد تا بتوان به خیالی آسوده در آن زندگی کرد.

تابلو فرش ها در طرح و رنگ هم تنوع دارن که این باعث میشه بشه متناسب با رنگ دکوراسیون، تابلو فرش رو هم انتخاب کرد. به زودی مدل های جدید دکوراسیون منزل ایرانی به همراه تحلیل دو نمونه چهار و پنج نگاشته می شود. به علاوه ، یک کاغذ دیواری با نقوش ساده تر یا کمرنگ تر نیز به خلوت به چشم رسیدن فضا کمک شایانی می کرد. البته تنها یکی از دیوارها با این کاغذدیواری پوشیده شده است و این یک ظرافت عالی در طراحی چنین فضای کشیده ای محسوب می شود. اکسسوری های، پرده و فرش چیدمان شده در بخش پذیرایی و انتهای سالن، کاملا به جا و در تناسب کامل با مبلمان هستند. البته به لحاظ اصول دکوراسیون ، لازم است یک فرش بزرگتر در این بخش وجود داشته باشد که حداقل پایه های مبلمان استیل بر روی آن قرار بگیرند.

پرسش و پاسخ‌های رایج در طراحی دکوراسیون داخلی:

گروه معماری هیرادانا همواره تمامی پروژه های کارفرمایان عزیز رو به صورت تیم ورک انجام میدهد و این دلیل بزرگی برای سالیان سال فعالیت موفق هیراداناست. هزینه طراحی داخلی واحد دوبلکس شما بلافاصله به صورت پیش فاکتور ارسال خواهد شد. پس اگر علاقه دارید که خانه خود را بزرگ تر و با نمای ظاهری بهتر ببینید، سعی کنید در ابتدا وسایل خانه خود را با رنگی کوچک انتخاب کنید. دیوارهای با رنگ ساده با تابلوهای پر طرح و شلوغ را به نمایش می‌گذارد. مبلمانی ساده در کنار فرش‌هایی با طرح شلوغ و رنگ های پر تحرک دارد. استفاده از گیاهان تنها جنبه زیبایی و روحیه بخشی را به همراه نخواهد داشت، بلکه علاوه بر زیبا شدن فضا با گیاهان، می‌توان به بهبود کیفیت هوایی که موجود است نیز کمک کرد.