عوامل موثر در دیزاین دکوراسیون اتاق خواب ساختمانچی

اتاق خواب های دو نفره، محلی برای استراحت و آرامش بعد از یک روز خسته کننده هستند، پس توجه به نوع دکوراسیون اتاق خواب دو نفره به طوری که اصولی و آرامش بخش باشد، خیلی مهم است. علاوه بر این نکته، انتخاب دکوراسیون و وسایل اتاق خواب به نحوی که جدید و به روز باشند هم به ما کمک می کند که اتاق خوابی زیبا و شیک داشته باشیم. در این مطلب انواع مدل دیزاین اتاق خواب دو نفره را به همراه طرح های جدید هر یک از وسایل را ارائه دادیم، تا به راحتی اتاقی شیک و چشم نواز درست کنید. طراحان و معماران داخلی این نکته را در نظر گرفتند، که هر شخص دارای روحیه و سلیقه متفاوت است، به همین منظور طرح های متنوع و مختلفی را برای دکوراسیون داخلی به وجود آوردند. فرم، اندازه و ابعاد انوع اتاق خواب ها، امکان دارد، متفاوت و یا یکسان باشد.

  • بهترین راه برای پیچیدگی بخشیدن به دکوراسیون داخلی رعایت اصل سادگی است.
  • پیشنهاد می‌کنیم مقاله 12 نکته مهم برای طراحی اتاق خواب مدرن را مطالعه فرمایید.
  • اگر وسیله مورد نظر همیشه همان جا بوده و همیشه هم مورد استفاده قرار می گیرد، پس بهترین جا را برای آن انتخاب کرده اید.
  • با ایجاد کشو های متعدد در اطراف تخت خواب، دسترسی به این فضا بسیار ساده تر خواهد بود.
  • در این راستا پارچه ای تک رنگ یا دارای طرح یکسان را انتخاب کنید، آن را از چوب پرده آویزان کنید و سپس درون آن فضا هم یک جالباسی قرار دهید تا فضایی متفاوت، کاربردی و مدرن در اتاق خواب تان داشته باشید.

اگر اتاق خواب غیرمعمول و متفاوت دوست دارید می توانید از ترکیب رنگ نارنجی و بنفش استفاده کنید. این دو رنگ در کنار هم مکمل های جذابی هستند اما در انتخاب مبلمان و ترکیب پارچه ها خیلی محتاط باشید و بهتر است از مبلمان ساده استفاده کنید. به کمک استنسیل به راحتی می توانید طرح های مورد نظرتان را با ظرافت و دقت بالا روی دیوار ایجاد کنید.

راهنمای جامع خرید انواع پادری خانه، آشپزخانه، حمام و ورودی

اگر نمی دانید از کجا باید شروع به خرید کنید و چه چیزهایی را اول تهیه کنید، پیشنهاد می کنم که از وسایلی که دوست دارید شروع کنید. همیشه سعی کنید کلیه وسایل اتاق خواب را طوری انتخاب کنید که با هم هارمونی داشته باشند. استفاده از قاب‌هایی با طرح‌های خاص و با رنگی که با سایر اجزا همخوانی داشته باشند، اتاق خواب را جذاب‌تر و شیک‌تر جلوه می‌دهد.

طرح های کاغذ دیواری

سرویس خواب ها یکی از ضروری ترین وسایلی هستند که در هر اتاق خوابی باید وجود داشته باشند. مدل و طراحی سرویس خواب ها می تواند در دکوراسیون داخلی اتاق خواب شما تاثیر زیادی داشته باشد که در این مطلب سعی دا.. قبل از هر چیزی نباید فراموش کنید که معماری هر اتاق ابعاد و ویژگی های مخصوص به خود را دارد و همین موضوع بر روی چیدمان اتاق تاثیر گذار است.

در طراحی دکوراسیون داخلی سنتی از الگوهای چهارخانه و راه راه هم استفاده می‌شود، به خصوص روی روتختی‌ها و پارچه‌های اتاق خواب. اگر می‌خواهید اتاق شما بزرگ و دلباز به نظر برسد، در انتخاب رنگ اتاق خواب از رنگ روشن برای دیوارهای اتاق استفاده کنید، زیرا رنگ‌های تیره حس کوچک و دلگیر بودن محیط را در افراد به وجود می‌آورند. کسانی که علاقه به فضای روشن‌تر و پر نورتر دارند و یا فضایی کوچک دارند، می‌توانند از رنگ سفید در روتختی‌ها و قاب‌ها استفاده کنند تا روشنایی بیشتری در اتاق جلوه کند. اگر اتاق فرزندان شما کوچک یا تاریک است، می‌توانید از دکوراسیون مخصوص این اتاق‌ها استفاده کنید. در مورد چنین دکورهایی می‌توانید همین الان از ما مشاوره رایگان دریافت کنید. پس همراه ما باشید تا در ادامه 31 مدل جذاب دکوراسیون اتاق خواب پسرانه را ببینید و از آن‌ها ایده بگیرید.

سقف اتاق خواب

رنگ‌های درخشان و پررنگ، اشکال هندسی و لوازم دکور فلزی و طلایی رنگ استفاده می‌شود. آباژور، شمع و یا چراغ‌هایی با نور کم و ملایم استفاده کنید تا فضایی گرم و دنج به وجود بیاورید. در ادامه چندین نمونه دیگر اتاق خواب برای شما عزیزان آماده کرده ایم. نکته کلیدی این است که فضای ذخیره‌سازی انعطاف‌پذیر و در دسترس، لهجه‌های رنگارنگ و یک یا دو ویژگی چشمگیر را به‌عنوان نقاط کانونی معرفی کنید تا ظاهری که می‌تواند با بزرگ شدن دختر کوچک شما تکامل یابد.