ماه پایانی، فشار نهایی


1 دسامبر است. به سختی ممکن به نظر می رسد، اما ما اینجا هستیم. در این ماه پای، سال، من می‌خواهم تمام تلاشم را بکنم تا سال را با فشار قوی برای به پایان رساندن باشگاه خانگی به پایان برسانم.

حالا اگر تعجب می کنید، “صبر کن. حمام چطور؟” نگران نباش به محض اینکه بتوانم حمام تمام شده را به شما نشان خواهم داد. من هنوز باید رنگ آمیزی را انجام دهم، پرده های دوش را لبه بزنم و فیلم حریم خصوصی را روی در حمام بگذارم. و بعد این…

این آینه روشویی مت است که اکنون به شش تکه شده است. اوه!! خدا را شکر که روی یک پشتی مقوایی ضخیم نصب شده است، وگرنه قطعات بیشتری در سرتاسر زمین خواهد بود.

سعی می‌کردم آینه را از قاب بیرون بیاورم تا بتوانم قاب را نقاشی کنم، و با وجود اینکه تمام تلاشم را کردم تا حد ممکن مراقب باشم، آنقدر با درزگیری داخل قاب قرار داده شده بود که مانند یک قاب ش،ته شد. شاخه در گذشته، ای کاش فقط آینه را ،ب می زدم تا قاب را نقاشی کنم، اما بعد از اینکه آینه من به راحتی از قاب خود خارج شد، فکر کردم که آینه او نیز خواهد بود.

بنابراین اکنون باید این را به مغازه شیشه‌فروشی محلی ببرم و این آینه را اصلاح کنم، و با شکل سفارشی‌اش، مطمئن هستم که چرخش یک روزه نخواهد بود. بنابراین به نظر می رسد که باید هفته آینده باشد تا بتوانم آینه را بگیرم، همه ع، ها را بگیرم، ع، ها را ویرایش کنم و کل قبل و بعد (و در بین) حمام را با همه به اشتراک بگذارم.

به هر حال گریه ، برایش فایده ای ندارد. چنین چیزهایی هر چند وقت یکبار اتفاق می‌افتند، بنابراین کار بزرگی نیست. در این بین، قصد دارم دو یا سه مورد آ، را تمام کنم و سپس توجهم را به ورزشگاه خانگی معطوف کنم.

ورزشگاه خانگی فقیر ما 😀 ماه ها و ماه هاست که از آن به ،وان انباری برای تمام وسایل حمام استفاده می شود و به ،وان کارگاهی که با اره میترم همه چیز را برش می دهم و روشویی ها و کمد انباری را می سازم. بنابراین اکنون زمان آن است که همه اینها را پا،ازی و جمع آوری کنیم، زیرا از این لحظه، به نظر می رسد که عواقب یک طوفان باشد.

بنابراین این چیزی است که هنوز باید در باشگاه خانگی انجام دهم تا بتوانم این اتاق را تمام شده بگویم:

  1. اتاق را تمیز کنید
  2. تریم را در امتداد سقف تمام کنید (تریم کوچکی که من به جای قالب گیری تاج انتخاب کردم).
  3. تزئینات در و پنجره را تمام کنید (هنوز باید سمباده، درزبندی و رنگ آمیزی شود).
  4. نصب کفپوش چوبی سخت را در ،مت کمد به پایان برس،د.
  5. کل اتاق، کف تا سقف را جاروبرقی بکشید تا همه خاک اره از همه چیز خارج شود.
  6. رنگ های لمسی روی دیوار.
  7. درب را رنگ کنید.
  8. کفپوش فوم سالن بدنسازی را نصب کنید.
  9. نردبان سوئدی را بسازید (که در مقابل دیواری قرار می گیرد که در آن نوار سبز آبی پهن بین دو پنجره قرار دارد).
  10. یک کابینت ذخیره سازی برای کمد ب،ید یا بسازید (برای منطقه بازی مت استفاده خواهد شد).
  11. یک تلویزیون ب،ید و آن را در کمد به دیوار آویزان کنید.
  12. قفسه ها را به ،مت کمد اضافه کنید.
  13. پنکه سقفی را نصب کنید.
  14. روشنایی فرورفته را در ،مت کمد نصب کنید.
  15. پرده‌ها را آویزان کنید (تصمیم گرفتم با پرده‌های شفافی که برای این اتاق ،یدم ادامه دهم).
  16. آینه ها را به دیوار آویزان کنید.
  17. در بقیه وسایل بدنسازی حرکت کنید.

من هیچ انتظاری ندارم که تمام کارها را قبل از پایان سال تمام کنم، به خصوص با توجه به این که معمولاً هفته بین کریسمس و سال نو را ، می کنم (این زم، است که همه چیزهای جذاب کریسمس را دریافت می کنم- com تماشا انجام شد 😀 ).

اما من دوست دارم یک تلاش هماهنگ واقعی برای انجام هر چه بیشتر در سه هفته آینده انجام دهم و تا آنجا که ممکن است بسیاری از آن موارد را از لیست حذف کنم تا بتوانم سال جدید را با اتاقی شروع کنم آسان برای به پایان رساندن

و سپس می توانم با اتاقی که بسیاری از ما مشتاقیم آن را تمام کنم – استودیوی من – ادامه دهم.

بنابراین هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن در این اتاق وجود دارد، اما من قطعاً در سراشیبی به سمت خط پایان هستم. همه چیزهای واقعا چالش برانگیز – آن دیوارهای راه راه، نصب تزئینات پنجره و غیره – انجام شده است. از بین تمام پروژه های باقی مانده برای انجام، سخت ترین آنها ساختن نردبان سوئدی است، اما من آنقدر نقشه های ساختم، را در ذهنم مرور کرده ام که پیش بینی نمی کنم آن پروژه مشکل ساز باشد.

فکر می‌کنم وقتی این اتاق را تمیز کنم، این به من انگیزه می‌دهد که در اینجا مشغول شوم و تمام این پروژه‌های باقی‌مانده را به پایان برسانم. چقدر خوب خواهد بود که یک حمام کامل و قابل استفاده و یک باشگاه ورزشی خانگی قابل استفاده و تمام شده داشته باشید!

Addicted 2 Decorating جایی است که من سفر DIY و تزئین خود را به اشتراک می‌گذارم و رویه فی،ر 1948 را که من و همسرم، مت، در سال 2013 ،یدیم، بازسازی و تزئین می‌کنم. کار روی خانه توسط خودم شما میتونید اینجا در مورد من بیشتر یاد بگیرید.

امیدوارم در سفر DIY و تزئین من به من بپیوندید! اگر می‌خواهید پروژه‌ها و پیشرفت‌های من را دنبال کنید، می‌تو،د در زیر مش، شوید و هر پست جدید را به صندوق ورودی ایمیل خود تحویل دهید. به این ترتیب شما هرگز چیزی را از دست نخواهید داد!


منبع: https://www.addicted2decorating.com/the-final-month-the-final-push.html