مدل دکوراسیون منزل لاکچری با طرح های سال 2020-پارسیان دکور

گرچه دختران (بر خلاف پسران) روند رشد فیزیکی ناگهانی را تجربه نمی کنند و این رشد با سرعت کمتری برای آنان اتفاق می افتد اما در هر حال نیاز آن ها برای داشتن تخت خواب در سنین مختلف متفاوت است. بنابراین به این نکته به هنگام طراحی دکوراسیون اتاق خواب دخترانه دقت داشته باشید. زمانی که تمام برنامه های دکوراسیون آشپزخانه به پایان رسید، نوبت به آن می‌رسد که شما فضاهای خالی را با لوازم جانبی پر کنید. برخی از دیوارکوب ها که بتوانید ظروف یا لوازم تزئینی را از آنجا آویزان کنید، ایده بسیار خوبی است.

  • هرقدر سقف یک فضای متوسط رو پایین بیارین و با سقف های کاذب حجیم و پیچیده بزرگتری در نظر بگیرین، نه نتها به لحاظ فیزیکی کوتاه تر میشه، بلکه فضا رو هم شلوغ تر و کوتاهتر به نمایش میگذاره.
  • برای این منظور باید از همه قسمت‌های مختلفی که چیدمان یک‌منزل را تشکیل می‌دهند آگاهی داشته باشید و نکات مختلف را برای چیدمان و خرید وسیله‌ها رعایت کنید.
  • پارچه رویه مبل را عوض کنید و به کاناپه‌های منزل حال و هوای تازه بدهید.

می‌توانید از طرح‌های مختلف یا جملات و نقل‌قول‌های مورد علاقه‌تان استفاده کنید. اگر رنگ مبلمان‌تان روشن است این استیکرها بیشتر روی دیوار منزل می‌نشیند. هنگامی که قصد طراحی سالن نشیمن به سبک مینیمال را داریم، می‌توانیم بعضی ترفندهای ساده را نیز به کار ببریم. نصب تلویزیون بر روی دیوار و یا استفاده از میز تلویزیون‌های ساده‌تر به‌جای میزهای حجیم، یکی از این ترفندها است. مجموعه نوژن با بهره‌مندی از زیباترین میز تلویزیون‌های موجود در ایران، پاسخگوی علاقه‌مندان به میز تلویزیون‌های شیک و ممتاز است. برای مشاهده محصولات و آشنائی با ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن‌ها به مجموعه نوژن مراجعه کنید.

طراحی دکوراسیون داخلی به سبک سنتی

بهتر است با شرکت های مجری دکوراسیون داخلی تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری در این باره به شما بدهند. تمام مواردی که گفته شد از اصول چیدمان دکوراسیون منزل سنتی بود اما یک اصل کلی در خانه های سنتی وجود دارد که اشاره به آن خالی از لطف نیست؛ استفاده از رنگ های گرم به خصوص رنگ قرمز! رنگ قرمز، نزدیک ترین رنگ به خاطرات شیرین کودکی ما است، آن را در طراحی دکوراسیون فراموش نکنید. دختران به دیدن تصویر خود در آینه تمایل دارد بنابراین یکی از اِلمان هایی که در دکوراسیون اتاق خواب دختران باید مورد استفاده قرار گیرد آینه ها هستند.

شبنم: با سلام. این مطلب بسیار عالیست، چراکه با توجه به نیازهای روزمره کارمندان توضیحات…

اما بهره‌بردن از سبک مینیمال در بسیاری از محل‌ها از جمله سالن‌های نشیمن امری دشوار است. به دلیل آن که کاربری‌های متنوعی دارند، همواره بسیاری از نیازهای ما را در طول روز برآورده می‌کنند. خانواده‌های پرجمعیت و پر رفت‌وآمد و نیز میزبانانی که مهمان‌های بسیاری را به منزل خود دعوت می‌کنند، نمی‌توانند به‌راحتی پذیرای این نوع دکوراسیون ساده باشند. کاشی‌های کارشده در سطوح گرفته تا دیوارها و سقف‌ها، و از اتاق‌های نشیمن گرفته تا ورودی‌ها و حمام‌ها، یکی از تأثیرگذارترین ایده‌های دکوراسیون مدرن برای زیباترکردنِ دکور خانه هستند. کاشی‌های طرح‌دار شیشه‌ای، مثل اینهایی که در تصویر بالا می‌بینید، چه روی دیوار باشند و چه کف اتاق، درهرصورت جلوه‌ی شیکی به فضای خانه می‌دهند.

برای آشپزخانه می توانید لوسترهای آویزان تک واحدی ساده را نصب کنید. برای اتاق ها از لوسترها و سیستم های روشنایی استفاده کنید که با همان فضا متناسب باشند. اگر وسایل دیگر پذیرایی رنگ­ های خنثی و ملایمی دارند می­توانید فرش با رنگ­های پررنگ و خاص انتخاب کنید. مثلا اگر مبلمانی با رنگ کرمی دارید؛ فرشی که تنالیته ­های رنگی آبی دارد می­ تواند مناسب باشد. این اکسسوری ها میتونه شامل آینه ها، پوشش دیوارها، تزیینات سقفی اعم از سقف های کاذب و نورپردازی ها باشه تا قاب و کوسن و هر اونچه که به مبلمان و المان های اصلی افزوده میشه.

برای زیباتر شدن فضای خانه و کاهش کنتراست و ملایم کردن سایه ها می توانید از چراغ های سقفی توکار استفاده نمایید اما در بهترین حالت از نورها بصورت ترکیبی استفاده کنید. یعنی از چند مجله خبری دکوراسیون لوستر و آباژور و چراغ های سقفی توکار با هم برای نور پردازی کمک بگیرید. مدتی دچار فرسودگی هایی می شوند که باید خیلی زود به آن ها رسیدگی شود تا از خسارات بیشتر جلوگیری شود.

برای داشتن یک پذیرایی شیک می­ توانید به موکت کردن پذیرایی فکر کنید. این روزها تنوع موکت­ ها در بازار آنقدر زیاد است که به راحتی می­ توانید بهترین نوع موکت را انتخاب کنید. وجود موکت در پذیرایی برای افرادی که دوست ندارند روی سطح سرامیک راه بروند و همچنین خانواده­ هایی که فرزند نوپا در خانه دارند بسیار مناسب است.