مدل دکوراسیون منزل لاکچری با طرح های سال 2020-پارسیان دکور

می توانید با نگاهی دقیق به مدل ها و سبک هایی که در دکوراسیون منزل وجود دارد به راحتی محیط خانه را طراحی کنید. همچنین می آموزید که چگونه می توانید هر فضای بزرگ و کوچکی را با گزینه های دکوراسیون منزل مانند نقاشی دیوارها یا کاغذ دیواری، گلدان های زیبا، مبلمان دوست داشتنی و… متمایز کنید. در طراحی هر فضایی، دیدن نمونه تصاویر طراحی دکوراسیون به شما ایده­ های جدیدی می­ دهد. فراموش نکنید که انتخاب هر نوع مبلمان و اکسسوری و یا انتخاب رنگ ­ها به شرایط محیطی و ابعاد و اندازه پذیرایی منزل شما بستگی دارد و هر ایده ­ای در هر پذیرایی قابل اجرا نیست و یا ممکن است جذاب نباشد.

  • اگر طرفدار رنگ های ملایم برای دکوراسیون اتاق خواب خود هستید، بهترین رنگ، آبی روشن و سفید است.
  • پالتی از سبزها، آبی‌ها و زردها برای وسایل عجیب‌وغریب کاربردی بهتر از ترکیبی رندوم از رنگ-هایی که در سرتاسر اتاق پراکنده هستند دارد.
  • هر اتاق شخصیتی جداگانه دارد که با توجه به آن می‌توان طرحی برایش در نظر گرفت.
  • این سبک گلچین شده نشانی از درخشش روزانه از طریق لوازم کریستال، ابزار مهره‌دار، جواهرات و حال و هوای کلی آرامش در خود دارد.

به این صورت که مبلمان چندتکه ال شکل و فرش فضای نشیمن را تعریف می کند و با وجود اینکه فضا تقسیم شده است، می توانید به راحتی از قسمتی به قسمت دیگر جابه جا شوید. اگر معتقدید دکوراسیون شما به دیوارپوش احتیاج دارد، بهتر است آن ها را افقی نصب کنید نه عمودی. جیسون آرنولد با این کار فضا را وسیع تر نشان داده است و باعث شده امروزی تر به نظر برسند. هرچند که نصب تخته ها به صورت عمودی نیز می تواند برای اتاق هایی با سقف بلند ایده آل باشد. با استفاده از حروف بزرگ تزیینی که به دیوار می‌چسبند می‌توانید یک فضای شخصی به اتاق پذیرایی منزل‌تان ببخشید.

مهم ترین ویژگی سبک مینیمال خلوت بودن فضا است که باعث ایجاد یک آرامش خاصی در محیط می شود. این رنگ برای تمامی قسمت‌های خانه مناسب بوده و شما بدون هیچ دغدغه‌ای می‌توانید از آن در اتاق خواب، اتاق نشیمن، پذیرایی، حمام و آشپزخانه و هر بخش دیگری از خانه استفاده کنید. انتخاب رنگ مناسب برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب به اصول مجله خبری دکوراسیون خاصی وابسته است. اکثر ایده ها استفاده از طرح های آرام و رنگ ‌های روشن را پیشنهاد می دهند. در این میان، برخی ایده های اتاق خواب با استفاده از رنگ های پر جنب و جوش اجرا می شوند. مثلاً استفاده از تابلو نقاشی که با رنگ های جذاب آماده شده است و سبک انتزاعی را به نمایش می گذارد، می تواند اتاق خواب شما را زیباتر کند.

هر عاملی که احساس آرامش بیشتری را در شما به وجود آورد، می تواند به منزله بهترین تم دکوراسیونمنزل برای شما محسوب شود. چیدمان مبلمان اگر اصولی باشد باعث دوبرابر شدن زیبایی دکوراسیون منزل می شود، نحوه چیدمان مبلمان مهم ترین نکته در دکوراسیون داخلی خانه است. طراوت بخشی به فضای داخلی خانه همیشه یکی از دغدغه های خانم ها بوده است. آنها دوست دارند با ایجاد تغییراتی هر چند کوچک فضای خانه را برای افراد خانواده آرامش بخش و دلنشین کنند. برای ایجاد تغییر در دکوراسیون، راه های زیادی وجود دارد و ما در این جا قصد داریم به راه کارهایی ساده، ارزان و اصولی برای تغییر دکوراسیون در فضای خانه بپردازیم.

دکوراسیون عید نوروز امسال را با این راهنمای گام به گام چیدمان کنید

یکی دیگر از رنگ هایی که میتوانید برای دکوراسیون منزل عروس استفاده کنید، طیف رنگی تیره هستند. رنگ های قهوه ای در کنار رنگ مشکی یا سورمه ای به کار می روند و می تواند بسیار جذاب باشد؛ اگرچه در ظاهر، تیره هستند. برخی از جوانان علاقه دارند که از رنگ‌ های تند و تیز در دکوراسیون منزل خود استفاده کنند.

کوسن ها، تاثیر زیادی بر زیبایی مبلمان دارند

سعی کنید در دکوراسیون اتاق خواب پسرانه (فارغ از این که فضای اتاق خواب فرزند شما به چه اندازه است) یک قفسه تعبیه کنید تا فرزند شما هر آن چه دوست دارد در آن بگذارد. احساسات بصری برای پسران از اهمیت بالایی برخوردار است بنابراین وسایلی که دوست دارند را جلوی چشمشان در قفسه بچینید؛ قطعا فرزند شما خوشش خواهد آمد. صرف نظر از تفاوت های سلیقه ای پسران و دختران، پسران در سنین مختلف به صورت یکسان عمل نمی کنند.

از نظر جنیس سیمونسن ، اگر مبلمان را مانند میز ناهارخوری درست در وسط اتاق قرار می دهید، فرشتان باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا تمام مبلمان، ازجمله صندلی ها، به راحتی بر روی آن قرار گیرند. اما در اتاق های نشیمن بزرگ، مشکلی نیست که فقط پایه های جلویی روی فرش باشد. خیلی ساده است، سعی کنید طبق قانون امیلی هندرسون عمل کنید، یک اتاق بزرگ باید دارای مبلمان بزرگ باشد، اتاق های متوسط ​​باید دارای مبلمان متوسط ​​باشند و اتاق های کوچک باید مبلمان با ابعاد کوچک تر داشته باشد. رنگ‌های روشن علاوه‌ برآن که حس بازتر بودن فضا را به بیننده القا می‌کنند، حس پاکیزگی و بی‌آلایشی را نیز در خود جای می‌دهند. این ویژگی‌ها باعث می‌شود در طراحی به سبک مینیمال از رنگ‌های روشن و سرد مانند سفید و طوسی استفاده بیشتری شود. اگر یک فضای شیک و جمع و جور می خواهید که به تمام معنا خانه شما باشد، باید به دنبال راه هایی باشید که آن را در عین زیباتر شدن، راحت و دعوت کننده نماید.

چیدماندکوراسیون اتاق خواب عروس یکی از دغدغه های اصلی عروس خانم ها است که معمولا با وسواس زیادی انجام می شود. همه زوج ها دلشان می خواهد بهترین چیدمان را برای خانه شان داشته باشند اما ممکن است به خاطر عدم آگاهی از اصول طراحی دکوراسیون به خصوص برای اتاق خواب، این مهم محقق نشود. اگر شما هم در آستانه آغاز زندگی مشترکتان هستید، به آرامش فضای داخلی اتاق خواب اهمیت دهید. اگر با اصول طراحیدکوراسیون اتاق خواب آشنایی ندارید ما به شما کمک خواهیم کرد تا با قرار دادن ساده‌ترین وسایل در کنار هم اتاق خواب زیبا و پر از آرامش داشته باشید. هنگام طراحی دکوراسیون اتاق خواب کوچک، اندازه مبلمان اتاق خواب بسیار اهمیت پیدا می ‌کند.