مد بالای 50 سال: شلوار جین و ژاکت


من امروز برگشتم و با تعدادی اجناس فروش شلوار جین و ژاکت های معمولی برای ماه های زمستان برگشتم. فروش بسیار خوبی در سال جاری وجود دارد. این یافته‌ها از Levi’s، Kut From the Cloth، Walmart و غیره هستند. همچنین برخی از لوازم آرایشی و زیبایی را امروز با شما به اشتراک بگذارم، برخی از آنها که من استفاده می کنم و برخی از آنها که فکر می کنم خوب هستند. پرکننده های جوراب ساق بلند عالی!

من قطعاً این روزها در ا،ر موارد یک کمد معمولی هستم و همه این وسایل برای بیرون رفتن و گردش در شهر بسیار دنج و راحت به نظر می رسند. بسیاری از افراد غیررسمی با ظاهر هوشمند برای این فصل از سال. من همه چیز در مورد دنج! همه این لینک ها را می تو،د در زیر بیابید. برخی از ع،‌ها به درستی در این ویجت ،ید ذخیره نشده‌اند و به نظر می‌رسد که یک چیز چندین بار به اشتراک گذاشته شده است، اما اگر روی آن کلیک کنید به لینک‌های درست می‌رود (لینک‌های وابسته استفاده شده):

من همچنین برخی از لوازم آرایشی را که استفاده می کنم و برخی را که واقعاً دوست دارم اضافه کرده ام. بیشتر اینها را من دارم و استفاده می کنم. من این روزها در روتین آرایشم بسیار ساده هستم. برای پوشیدن هر روز، من هنوز از مواد معدنی بره خود با پودر Mineral Veil استفاده می کنم تا همه چیز را تنظیم کنم. این یک آرایش سبک است و بعد از مرطوب ، ظاهر بسیار طبیعی می دهد و من عاشق حجاب معدنی برای نرم ، صورت هستم. این بسیار سبک و شفاف است اما فقط کمی درخشش به صورت اضافه می کند. رژگونه مورد علاقه من در اینجا نیز هست، و همچنین ریملی که در آمازون پیدا کردم و خیلی دوستش دارم. از Loreal که سالها ،یدم ارزانتر است. من هنوز از آن تیغ ​​های کوچک روی صورتم برای خلاص شدن از حالت هلو استفاده می کنم، مخصوصاً در اطراف دهانم. اسکراب لب Burt’s Bees نیز واقعاً خوب است و اگر لب‌های شما واقعاً ، خورده است، استفاده از آن بسیار عالی است. لب های شما را بسیار نرم و لطیف می کند. من بالم لب کره کاکائو پالمر مقرون به صرفه را که خانواده من دوست دارند و استفاده می کنند ذکر کرده ام.

لینک های زیر را ببینید:
پالت های زیبای بابی براون (بالا سمت چپ)

پالت های زیبا/لانکوم 5 رنگ در چندین گزینه رنگی

مواد معدنی ، در بژ متوسط (همونی که من استفاده میکنم)

حجاب معدنی برهنه پودر تنظیم

نارس رژگونه

نرم کننده لب برتز بیز

ریش تراش هیدرو ابریشم

بالم لب پالمر

ریمل مژه Essence

مربوط

یک پست را از دست ندهید، به لیست من بپیوندید!




منبع: https://southern،spitalityblog.com/fa،on-over-50-casual-jeans-sweaters/