مرکز ورود آسان DIY – دکور زمستانی کلبه دنج


یکی از رایج‌ترین نظراتی که در شبکه‌های اجتماعی می‌بینیم این است که مردم نمی‌دانند از کجا شروع کنند وقتی صحبت از یک DIY می‌شود. ما عاشق ارائه الهامات و نحوه انجام کارها، یکی از ماموریت های اصلی این وبلاگ هستیم… اما همچنین می خواهیم پروژه ها و طرح های الهام بخش خود را به شما کمک کنند تا نسخه دلپذیر و کارهای DIY خود را پیدا کنید. همه طراحان از مدرن گرفته تا خانه های مزرعه، همه ما طرح های خود را حول محور مادر طبیعت قرار می دهیم. بنابراین وقتی ،ت به یافتن راه‌هایی می‌رسد که می‌تو،د لمس شخصی خود را در طراحی و دکوراسیون خود بیاورید، چرا به مادر طبیعت نیز نگاه نکنید. امروز ما ساده ترین نگهدارنده دستگیره DIY را به اشتراک می گذاریم. بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه شد.

این DIY را قبلاً با برش 8 × 8 چوب انبار انجام داده‌ایم. این DIY با استفاده از یک بیل 7/8 و یک مته قوی انجام شد. بیت بیل 7/8 اینچی متن، با م،وطی ما است، اما برای تعیین بهتر اندازه بیت، نگاهی به ضخامت شمع‌های خود بیندازید. هنگام سوراخ ، کنده‌ها و چوب‌های سخت‌تر باید احتیاط کرد، اگر در تنه‌ها و شاخه‌های خام بریده شده گره خورد، مته می‌خواهد از دست شما بیرون بکشد یا مچ شما را بچرخاند… پس لطفاً مراقب باشید و آن را آهسته انجام دهید. . در گذشته ما همچنین از چیزی که به آن “مته مته پله ای” می گویند برای ایجاد م،وطی در نگهدارنده استفاده می کردیم. یک ترفند کوچک این است که اگر یک فندک را به پایین شمع ببرید تا نرم شود، می‌تو،د آن را در هر نگهدارنده فشار دهید تا در هنگام استفاده از شمع‌ها، محکم‌تر و مطمئن‌تر نگه داشته شود.

با بیل بین 1 1/2 اینچ تا 2 اینچ در چوب سوراخ کردیم. ما تقریباً از هر انتهای الوار حدود 1 اینچ اندازه گرفتیم. از آنجا فاصله‌های زوج را اندازه‌گیری کردیم که تقریباً 1 1/8 اینچ فاصله بین هر لبه نگهدارنده شمع بود. اگر می‌خواهید یک پشته توس از یک فروشگاه خانگی یا فروشگاه لوازم خانگی ب،ید، معمولاً در بسته‌های کوچکی عرضه می‌شوند. من دوست داشتم آن را در بند نگه دارم تا نگهدارنده را کمی بیشتر بالا بیاورم و همچنین کمی ثبات بیشتری به آن بدهم. در حین سوراخ ، سوراخ های مرکزی، بندها را با دقت باز کردم، اما برای نگه داشتن آن در کنار هم، بند ها را تعویض کردم.

این به وضوح به همان سادگی آنها است. بزرگترین الهام از این DIY این است که چگونه طبیعت می تواند مک، عالی برای انجام کارهای DIY بعدی شما باشد. این چوب دقیقاً در این فضا قرار می گیرد و ما عاشق ،یب طبیعت هستیم، به خصوص اگر بتو،م آن را از اطراف مزرعه پیدا کنیم و به خانه خود بیاوریم. امیدوارم این به شما کمک کند تا نسخه دلپذیر و DIY بعدی خود را پیدا کنید. از اینکه امروز و یک روز در میان به وبلاگ سر می زنید بسیار سپاسگزارم، این واقعاً برای ما اینجا در مزرعه م،ی دنیا دارد. روزانه در فیس بوک با ما همراه باشید، اینستاگرام، و TikTok. باز هم از شما بسیار متش،، و راحت باشید!

،LizMarie




منبع: https://www.lizmarieblog.com/2022/11/easy-diy-log-centerpiece-cozy-cottage-winter-decor/