نکات مهم در طراحی دکوراسیون آشپزخانه اصول مهم در طراحی آشپزخانه شارین آرک

در چینش آشپزخانه و وسایل آن، کابینت‌ها با توجه به موقعیت خود در جای تعیینی خود هستند و تنها کاری که شما باید انجام دهید چیدن وسایل آشپزخانه درون کابینت‌ها و روی آن‌ها می‌باشد. توصیه دکورساز این است که کابینت‌های پایینی برای قرارگیری وسایل بلوری یا با وزن زیاد استفاده شود و وسایلی که وزن کمتری دارند در کابینت‌های قسمت بالا قرار دهید. هرچه در دکوراسیون های مدرن همه چیز ساده و خلوت است، در طراحی دکوراسیون کلاسیک شلوغی بیشتر نمایان میشود.

  • خصوصا اگر آشپزخانه منزل تان متوسط یا کوچک است و لوازم برقی و اکسسوری ها تیره یا با رنگ های شاخص هستند، بهتر است از کابینت های سفید استفاده نمایید.
  • در این نوع خانه ها برای بزرگ جلوه دادن محیط معمولاً جلوی آشپزخانه را باز می‌گذارند.
  • هنگام ساخت کابینت بهتر است از باکس هایی جهت جای دادن وسایل برقی مثل ساندویج ساز، قهوه ساز، گوشت کوب برقی، چای ساز، آبمیوه گیری و دیگر بساط غذاسازی استفاده کرد.
  • اکسسوری ها علاوه بر این که نظم بیشتری ایجاد می کنند به زیبایی دکوراسیون آشپزخانه هم می افزایند.
  • همچنین استفاده از سبک جزیره در دکوراسیون آشپزخانه های مدرن از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است.

در واقع کابینت آشپزخانه یکی از ابزارهایی است که علاوه بر زیبایی و جذاب بودن محیط آشپزی، سبب چیدمان وسایل آشپزخانه به صورتی شیک و مرتب می شود. در واقع یک دکوراتور داخلی می‌تواند با طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه یا انتخاب رنگ‌های مناسب، مشکل کوچک بودن آشپزخانه را رفع کند. با کمک یک طراح و رکوراتور باتجربه نیازی به جستجو در مورد جدیدترین دکوراسیون آشپزخانه، دکوراسیون آشپزخانه مدرن، دکوراسیون آشپزخانه ترکیه و …

دکوراسیون پذیرایی ۲۰۲۳ با ۴۳ طراحی زیبا در سبک های متفاوت

آشپزخانه محلی برای آرامش، گفتگو و لذت بردن از غذا های لذیذ است، بنابراین بهتر است با دکوراسیون آشپزخانه به شکلی مناسب این حس خوب را برای خود و سایر افراد به ارمغان آورد. امروزه آشپزخانه در اکثر ساختمان ها مسکونی، اداری، تجاری و غیره وجود دارد. اما به طور طبیعی آشپزخانه در منزل به دلیل آنکه استفاده بسیار زیادی دارد، به عنوان قلب یک خانه در نظر گرفته می شود. داشتن طراحی منحصر به فرد زیبا و چشمگیر در آشپزخانه، خود به خود باعث زیبایی کل منزل نیز خواهد شد. انتخاب رنگ مناسب در فضای آشپزخانه می تواند فضا را شاد، گرم و دوستانه کند.

ایده‌های لباس تک رنگ برای فصل بهار و پاییز

میتونست رنگ کفپوش ها مقداری گرم تر باشه تا فضا رو از کسل بودن دربیاره. اگه به شما بگن منزلتون رو کابینت های تیره با کف طوسی رنگ کار کنین، احتمالا واکنش خیلی مثبتی به اون نداشته باشید. تصور ما از کابینت های تیره با کف طوسی یک خانه ی بی روح و شدیداً دلگیره. در داخل عکس دکوراسیون داخلی بالا می بینیم که از صندلی‌های رنگی استفاده کردن. شما هم به این رنگ علاقه دارید؟ یا شاید بخواهید از رنگ مورد علاقه ی خودتون استفاده کنید. چیزی که در مورد طراحی مدرن خیلی پررنگه، اینه که سادگی چشم نوازی در این نوع طراحی به چشم میخوره.

ساختار آشپزخانه در همان بدو طراحی و ساخت می بایست به گونه ای باشد که امکانات رفاهی و راحتی را برای خانم ها فراهم کند. در کابینت سازی یک اصطلاح به نام مثلث دسترسی که شامل سینک، اجاق و یخچال می باشد، می بایست رعایت شود تا همه چیز در آن واحد در دسترس کدبانوی خانه قرار بگیرد. برای تزئین دیوارهای آشپزخانه میتوانید از کاشی های تزئینی استفاده کنید. توصیه میشود در صورت نبود محدودیت در فضا، سینک ظرفشویی، یخچال و گاز هرکدام در یک ضلع آشپزخانه قرار داده شوند و کناریکدیگر نباشند.