نکات مهم در طراحی دکوراسیون آشپزخانه اصول مهم در طراحی آشپزخانه شارین آرک-پارسیان دکور

سبک مدرن در طراحی دکوراسیون داخلی منزل یکی از پر طرفدارترین سبک‌هاست. با ظهور سبک مدرن در آشپزخانه‌ها طراحی این قسمت از فضای منزل، زیبا و کاربردی‌تر شکل گرفت. در واقع یکی از جدیدترین سبک‌های دکوراسیون آشپزخانه، طراحی به سبک مدرن است. طراحی آشپزخانه مدرن می تواند سلایق مختلف را تحت پوشش قرار دهد و انتظارات افراد منزل را برآورده سازد.

  • طراحی می شود که انتخاب هر یک از این سبک ها به سلیقه شخصی شما و تجهیزاتی که در دسترس دارید بستگی دارد.
  • به ‌طور کلی لوازم آشپزخانه به دلیل شرایط محیطی و آلودگی‌های ناشی از دود و چربی زودتر رنگ کهنگی به خود می‌گیرند و به تدریج باعث از بین رفتن شادابی و نشاط آشپزخانه خواهند شد.
  • برای مشاهده نمونه کارهای تیم نکستا دیزاین میتوانید به صفحه پروژه‌ها مراجعه کنید و یا برای دریافت مشاوره رایگان برای طراحی داخلی محل مورد نظر خودتان با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.
  • فضای آشپزخانه برحسب سبک معماری منزل ممکن است شکل‌های گوناگونی داشته باشد؛ بعضی از آشپزخانه‌ها به شکل L هستند، برخی دیگر مانند یک دالان دراز و برخی دیگر فضایی بیضی شکل دارند.

در این آشپزخانه، شکل چراغ ها و صندلی ها و حتی سینک کاملاً مدرن بوده ولی کابینت ها حالتی مشابه با کابینت های کلاسیک دارند. به دلیل اینکه کابینت ها در طراحی خودشون قاب دارند، کمی به کابینت های ممبران کلاسیک مشابه هستند. آشپزخانه اینجا بزرگ است اما ما اون رو عمداً در بخش آشپزخانه های کوچک آوردیم. دلیل اینکه ما این آشپزخانه رو در بخش آشپزخانه های کوچیک آوردیم اینه که معمولاً این نوع کابینت های کاربردی و باریک رو شما بیشتر در آشپزخانه های کوچک میبینین. یکی از بهترین انواع کابینت که برای وسایل خاصی استفاده میشه و کاملا کابردی است. از مزایای اون میتونیم به پنجره های بزرگ و نورگیر بودن و طراحی خیلی زیبای اون اشاره کنیم.

آیا طراحی دکوراسیون آشپزخانه کوچک نیز ممکن است؟

لازم است بدانید فنگ شویی تاکید می کند که دو عنصر آب و آتش نبایستی در ارتباط نزدیک و مجاورت یکدیگر قرار داشته باشند. بنا به این رهنمود، ماشین ظرفشویی و سینک بهتر است در کنار اجاق گاز قرار نگیرند چرا که موجب ایجاد تنش در فضای آشپزخانه می شود. جهت دریافت مشاوره در مورد طراحی هر قسمت از مجله خبری دکوراسیون و یا سفارش طراحی دکوراسیون، با مشاورین ما تماس بگیرید.

دکوراسیون پذیرایی در آشپزخانه؛ خیلی مهم تر از آن چیزی هست که شما فکر می کنید…

دکوراسیون داخلی هم از سایر هنر ها استثناء نبوده و سبک طراحی مدرن در آشپزخانه ها طرفداران خیلی زیادی برای خودش پیدا کرده. در دکوراسیون آشپزخانه جدید و مدرن فضایی کافی برای حرکت در نظر داشته باشید. فضای درون آشپزخانه حداقل باید یک متر عرض داشته باشه تا بشه راحت در آن حرکت کرد و به پخت و پز پرداخت. اگر قصد دارید از آشپزخانه‌های جزیره‌ای یا آشپزخانه بدون اپن استفاده کنید حتما این گزینه رو در نظر داشته باشید. مجموعه نوین کابین در صدد جمع آوری عکس به روزترین کابینت های امروزی و مورد پسند عام این مقاله را تحت عنوان ۱۰۰ نمونه دکوراسیون آشپزخانه جدید در اختیار شما قرار می‌دهد.

۵۰ عکس دکوراسیون آشپزخانه لوکس با نکات مهم طراحی

کابینت های مورد استفاده در آشپزخانه، نورپردازی، چیدمان وسایل موجود در آشپزخانه و رنگ کابینت ها و غیره از مهمترین و ضروری ترین آیتم هایی می باشد که حتما بایستی در طراحی و دیزاین آشپزخانه به آن توجه کرد. امروزه تنوع بسیار بالایی از کابینت ها را می توانید در بازار مشاهده کنید که هر یک مناسب برای دکوراسیون آشپزخانه بوده و شما هم می توانید ایده آل ترین و مناسب ترین این محصولات را تهیه و آن را در آشپزخانه ی خود مورد استفاده قرار دهید. از مهم ترین انواع کابینت های مدرن می توان به انواع هایگلاس ها، ممبران، ام دی اف و غیره اشاره کرد. درصورتی که منزل شما کوچک و به تبع آشپزخانه‌ای نقلی دارد توجه کنید که وسایلی که در آشپزخانه‌های بزرگ مشاهده می‌کنید و فضای زیادی را اشغال می‌کنند در دکوراسیون آشپزخانه نقلی خود استفاده نکنید جرا که جلوه‌ای شلوغ و نامرتب به فضا می‌دهد. وقتی نظم و هماهنگی در محیط وجود داشته باشد، فضا بهتر و یا بزرگ تر به نظر می‌رسد و برای این موضوع می‌توانید از رنگ‌های روشن و باز برای فضای آشپزخانه و دیوارهای آن استفاده کنید.