نکات مهم در طراحی دکوراسیون آشپزخانه اصول مهم در طراحی آشپزخانه شارین آرک-پارسیان دکور

هرچه تعداد کابینت ها کمتر باشه، کاربرد طراحی آشپزخانه کاهش پیدا میکنه. در این آشپزخانه به جای کابینت های دیواری، از شلف ها استفاده شده که قطعا کم کاربرد تر از کابینت های دیواریست. مدل های بیشتر رو میتونید در مطلب «طراحی آشپزخانه با پنجره» ببینید.

  • در بازسازی آشپزخانه باید اجزای قدیمی مثل کاشی‌ها و دیوارهای قدیمی را توجه کنید و درصورتی که لازم باشد برخی موارد همچون کابینت را نیز عوض کنید.
  • دکوراسیون آشپزخانه مدرن شامل مدل های هایگلاس، فوق برجسته و کابینت اتریش، کابینت نیمن، کابینت ام دی اف می باشد که هر کدام از این محصولات مشخصات و قیمت مختلفی دارند.
  • یکی از مهمترین آیتم های تاثیرگذار در دکوراسیون آشپزخانه ی ایده آل را رنگ مورد استفاده در این مکان شکل داده است.
  • این آباژورهای مسی بدون اینکه خیلی نمایان باشند ، لمس فلزی پیچیده ای را به شما منتقل می کنند.

اصول مهم دکوراسیون آشپزخانه تنها در ظاهر زیبای آن خلاصه نمی شود و باید به کاربردی بودن آن و اصول ایمنی نیز توجه کرد. بنابراین بهتر است برای چیدمان دکوراسیون آشپزخانه تان به روحیات و سلیقه خود دقت کنید. این فضا باید به سبکی چیدمان و طراحی شود که حال شما را خوب کند.

همچنین در بعضی از مناطق در خانه های با متراژ بالا و آشپزخانه های بزرگ، فضایی کوچک در کنار آشپزخانه برای شست و شوی ظروف و پخت و پز در نظر می گیرند که مطبخ نام دارد. اما در سال های اخیر و با جدید شدن طراحی ها، آشپزخانه های دارای جزیره مد شده، به این صورت که دیگر فضای آشپزخانه تقریبا با حال یکی بوده و فقط با یک میز بزرگ که جزیره نام دارد از حال و نشیمن جدا می شود. کناف آشپزخانه یا همان سقف کاذب انواع مختلفی دارد که طراحی آن متناسب با فضای آشپزخانه صورت می گیرد. خوب است که در طراحی آشپزخانه به فضای داخلی، رنگ‌ها، سبک، مصالح به کار رفته توجه کنید و با توجه به آن‌ها سقف را دیزاین کنید. چوب یکی از مصالحی است که معمولا در طراحی کابینت‌ها از آن استفاده می‌شود و کمترین آشپزخانه ای را می‌توان دید که از مصالح چوب در آن استفاده نشده باشد.

از دیگر سبک های مورد توجه در طراحی آشپزخانه می توان به سبک روستیک اشاره کرد که نمونه ای از مدرن ترین سبک های مورد استفاده بود و شما می توانید سادگی را در کنار زیبایی به راحتی لمس کنید. نورپردازی های مخفی از مهمترین مشخصه های مربوط به این سبک است. دکوراسیون-آشپزخانه-جدید-به-سبک-مدرنانواع سرامیک های طرح دار در دکوراسیون آشپزخانه مدرن تضاد بصری ناخوشایندی را ایجاد می کند. برای دکوراسیون آشپزخانه ایرانی می توانید از المان های ایرانی شامل صنایع دستی، حصیر، چوب، آجرهای دکوراتیو، مثل کاشی‌کاری‌های سنتی یا فرش ایرانی به عنوان کفپوش استفاده کنید. به گفته مهناز هدف از به کارگیری رنگ زرد این بوده که از نظرشان این رنگ سرشار از انرژی است و خستگی کار در آشپزخانه را کم‌تر می‌کند. به دلیل علاقه به سبک سنتی و ایرانی از عناصری مانند قوری و سماور در چیدمان استفاده شده که حس و حالی سنتی و ایرانی به فضا بخشیده است.

طراحی دکوراسیون آشپزخانه امری سلیقه‌ای بوده و به نظر شخصی شما بستگی دارد. اما با توجه به اینکه آشپزخانه محل آشپزی و انجام فعالیت‌های روزمره مانند پخت و پز و شستشو و… است، هرچه خلوت‌تر و ساده‌تر طراحی شده باشد، احساس راحتی بیشتری در آن خواهید داشت. انواع میز صبحانه خوری مدرن و مناسب خانه های لوکس خرید میز صبحانه خوری مدرن و شیک میز صبحانه خوری مدرن را اغلب اوقات با نام‌های میز ناهار خوری دوم و …

آشپزخانه قلب تپنده یک منزل است که می تواند به سبک مدرن ، کلاسیک ، دیکانستراکشن ، فولدینگ و … طراحی و ساخته شود. نکته بسیار مهم برای مردم ، داشتن آشپزخانه لوکس و منحصر به فرد است. در این بخش از خانه طرح مجموعه ای از ۵۱ عکس دکوراسیون آشپزخانه لوکس را آماده کرده ایم که قطعا تعدادی از این ایده ها نظر شما را به خودش جلب خواهد نمود.

شما باید به وسایلی که بیشتر در آشپزخانه خود استفاده می کنید دسترسی مستقیم داشته باشید. علاوه بر این، مکان لوازم اصلی آشپزخانه و همچنین محل کار، باید به طور یکپارچه با هم ترکیب شوند تا سرعت کار شما را به حداکثر برسانند. بسیار سخت خواهد بود که وسایل مهم خود را در یک گوشه آشپزخانه قرار دهید، سپس به گوشه دیگر بروید تا مواد خود مجله خبری دکوراسیون را هنگام پخت و پز آماده کنید. در مهم بودن آشپزخانه نسبت به سایر قسمت‌های منزل هیچ شکی نیست چرا که خانم‌ها نیز بیشتر وقت خود را در این مکان سپری می‌کنند. حتی در پذیرایی کردن نیز تاثیر ویژه‌ای دارند و این موضوع که امروزه اکثر خانه‌ها دارای اپن هستند و همین باعث ایجاد دید در محیط آشپزخانه می‌شود، موید این موضوع می‌باشد.

ایده جذاب تزیین بوفه آشپزخانه و دکوراسیون آشپزخانه

اگر در طراحی ساختمان، فضایی برای ناهار خوری درنظر گرفته نشده، گوشه ای دنج و بلا استفاده از ساختمان را با تغییرات جزیی و قرار دادن میز، به اتاق ناهار خوری تبدیل کنید. اگر دکوراسیون آشپزخانه منزل تان نورگیری مناسبی ندارد، می توانید از نورپردازی مصنوعی برای ایجاد یک محیط روش استفاده کنید. در یک آشپزخانه بزرگ می توانید از تزییناتی مانند مبلمان های راحتی یا تاب های ریلکسی نیز برای دیزاین فضا استفاده نمایید.

درج رپورتاژ آگهی صنعت ساختمان و معماری

برای دریافت قیمت دکوراسیون آشپزخانه و برآورد حدودی خدمات، می‌توانید سفارش خود را در “خدمت از ما” ثبت کنید. در سبک مدرن جدا از نقطه‌ی کانونی‌ای که برای جلب توجه ببینده در نظر گرفته می‌شود، لازم است که با المان‌های مختلفی طراحی فضا به شکلی کاملاً متعادل طراحی شود؛ به‌طوری که در بیننده هیچ حس تضاد و تناقضی ایجاد نکند. اگر شیفته‌ی طراحی مینیمال هستید و تصمیمتان را گرفته‌اید که سبک مدرن را در آشپزخانه‌تان اجرا کنید، خوب است پیش از شروع کار، اصول این نوع طراحی را بشناسید تا با شناخت بیشتر و درک بهتری از این سبک، ایده‌هایتان را عملی کنید. بنابراین اگر شما هم از طرفداران طراحی مینیمال و جذابیت‌های دیزاین آشپزخانه مدرن هستید با این مقاله همراه ما باشید تا برایتان بگوییم چگونه می‌توانید به آشپزخانه مدرن و دلخواهتان برسید. و هایگلاس بهترین کابینت‌ها برای طراحی آشپزخانه های مدرن هستند.

اصول طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدرن چیست؟

خانه های ایرانی را هیچوقت نمیتوان بدون آشپزخانه تصور کرد، بنابراین طراحی دکوراسیون آشپزخانه ایرانی ساده دغدغه همیشگی افراد می باشد. شما میتوانید با در نظر گرفتن نکات ذکر شده و با استفاده از میز ناهار خوری چوبی ساده یک دکوراسیون زیبا و حرفه ای داشته باشید. یکی دیگر از آیتم‌هایی است که در هنگام طراحی کابینت آشپزخانه باید به آن توجه کنید این است که مناسب ترین سبک را برای دکوراسیون آشپزخانه ایرانی انتخاب کنید. دکوراسیون آشپزخانه مدرن یا دکوراسیون آشپزخانه سنتی ایرانی در رنگ، مدل و نوع کابینت تفاوت‌هایی دارند که باید با توجه به سلیقه مشتری و ابعاد آشپزخانه به کار گرفته شوند. در دکوراسیون آشپزخانه سنتی ایرانی نمی‌توان از کابینت‌های مدرن استفاده کرد بنابراین بهتر است شما کابینت‌های آشپزخانه سنتی ایرانی خود را از بین طرح‌های روستیک، کلاسیک و ممبران انتخاب کنید. انتخاب رنگی مناسب برای وسایل و کابینت‌ آشپزخانه اهمیت زیادی داشته چراکه در دکوراسیون آشپزخانه سنتی معمولا رنگ‌های آبی آسمانی، آبی فیروزه‌ای، سبز تیره، زرد و کرم به‌کار می‌رود.