پادکست رادیو صاحب خانه امروز | 3 دسامبر 2022


این هفته، نظرات ما را در مورد گسترش پشتی کاشی به دیوار کناری و نکاتی برای آویزان ، چراغ های تعطیلات در فضای باز بشنوید. (Greg Wolf/bauhaus1000، Getty Images Signature)


ساعت 1

نکات جو را برای آویزان ، چراغ‌های تعطیلات، گزینه‌هایی برای نصب پشتی کاشی دیوار کناری، تعمیر گیره درب پوسیده و موارد دیگر بشنوید.


نکاتی برای آویز ، چراغ های تعطیلات

خانه سنتی به سبک ویکتوریایی که با چراغ های تعطیلات تزئین شده است
چراغ‌های توری، مانند چراغ‌های روی این بوش‌ها، نورها را به طور یکنواخت بر روی سطوح کانتور توزیع می‌کنند. (bauhaus1000، امضای Getty Images)

زمستان تقریباً فرا رسیده است، و با کوتاه شدن روزها، یک نقطه روشن در افق وجود دارد – اکنون زمان آن است که خانه خود را با چراغ های تعطیلات تزئین کنید!

هنگامی که چراغ های تعطیلات را در خانه خود آویزان می کنید، انواع را تغییر دهید تا کمی تنوع ایجاد کنید.

در اینجا برخی از نکات جو برای آویزان ، چراغ های کریسمس در فضای باز آورده شده است.

  • برای برجسته ، سقف خود، از چراغ های سنتی C9 یا یخی استفاده کنید. چراغ‌های رشته‌ای C9 را در امتداد لبه‌ها اجرا کنید – معمولاً به ناودان‌ها متصل می‌شوند – و سپس انتهای شیرو، را تا قله سقف بالا ببرید. همچنین می تو،د رشته های نور C9 را به صورت عمودی در هر گوشه از خانه قرار دهید تا خانه خود را برای روشنایی و وضوح بیشتر ترسیم کنید. یا چراغ های یخی را از بالکن های طبقه دوم یا تیرچه های محیطی عرشه ها یا از ناودان های باران آویزان کنید.
  • برای پیچیدن ستون ها، نرده ها یا درختان، از چراغ های رشته ای مینی استفاده کنید. رشته‌های کوچک دارای لامپ‌هایی هستند که در امتداد رشته قرار گرفته‌اند تا به طور کلی نور بیشتری داشته باشند، بنابراین برای ستون‌ها، ستون‌ها و نرده‌های ایوان و عرشه با مارپیچ ایده‌آل هستند.
  • برای روشنایی درختچه ها، بوته ها و پرچین ها از چراغ های توری استفاده کنید. این چراغ ها به راحتی روی سطوح کانتور کشیده می شوند.
  • از نورافکن ها برای روشن ، ،مت های خاصی از خانه خود استفاده کنید، مانند جایی که تاج های گل آویزان است.

اشاره کوتاه: هرگز رشته هایی از چراغ ها را به هم وصل نکنید که تعداد نور آنها متفاوت است. به ،وان مثال، یک رشته 100 نوری را به رشته 50 نوری وصل نکنید. اگر تعداد نورها با هم مطابقت نداشته باشید، رشته ای که کمترین لامپ را دارد زودتر از موعد می سوزد.

مقاله کامل جو در مورد مک،ک محبوب را بخو،د: راهنمای نهایی برای چراغ های آویزان تعطیلات


آیا یک دیوار کناری به یک بک اسپلش کاشی نیاز دارد؟

نمای فضای پشتی بین پیشخوان آشپزخانه و کابینت، با دیوار کناری خالی دایره‌ای
آیا باید یک لایه پشتی کاشی به این دیوار جانبی اضافه کنید؟ این بستگی به ترجیحات شما دارد. (ع، از گرگ ولف)

یک صاحب خانه است نصب بک اسپلش کاشی در آشپزخانه‌اش بین کابینت‌های بالایی و لبه پشتی میز، و می‌خواهد نصب ترجیحی روی دیوار کناری خالی را بداند.

«این را خالی نگه می‌داری؟ آن را از پایین کابینت بالایی تا انتها کاشی کنید؟ یا یک قطعه لبه در پایین اضافه کنید؟ دو نگر، اصلی من ظاهر است و اگر پشتی نداشته باشد، آن ،مت از دیوار را بدون محافظت می‌گذارد.»

اساساً، چیزی که او می‌پرسد این است که چگونه می‌توان لبه‌ای را که توسط کابینت‌ها یا ،مت پشتی صفحه پیشخوان پوشانده نشده است، تکمیل کرد. چندین کار مختلف وجود دارد که می تو،د انجام دهید، و آنچه در واقع به آن خلاصه می شود ترجیح شخصی شماست.

کاری که ما اغلب در مواردی مانند این انجام داده‌ایم این است که پشتی را روی دیوار بیرونی نصب نکرده‌ایم – فقط آن را تا گوشه بالا قرار دهید و پشتی کاشی را بین کابینت و پیشخوان بگذارید. البته این هیچ محافظتی از آن دیوار نمی کند.

با این حال، ما این کار را به روش دیگری نیز انجام داده‌ایم، کاشی را حتی به زیر کابینت دیواری رسانده‌ایم و آن را با بالای میز تطبیق داده‌ایم. سپس، یک نوار ف،ی در بالا و انتهای پشت اسپلش اضافه کنید تا ظاهری کامل به آن ببخشید. بسته به نوع کاشی که استفاده می کنید، می تو،د به جای آن از دوغاب استفاده کنید. فقط حتما از نوار نقاش استفاده کنید تا یک خط تمیز داشته باشید.

یک گزینه میانه راه این است که بک اسپلش را ادامه دهید اما فقط تا نقطه کابینت بالایی. آن را به لبه جلویی کانتر گسترش ندهید. به این ترتیب دور گوشه می پیچد اما خیلی به بیرون نمی ،بد.


تعمیر گیره درب پوسیده

این گیره درب پوسیده را می توان به راحتی با مقداری پرکننده بدنه خودکار تعمیر کرد. (ع، از وس آلبرایتون)

هنگامی که با چوب آسیب دیده سروکار دارید، سوالی که همیشه در پی می آید این است که “آیا آن را تعمیر کنم یا تعویض کنم؟”

پاسخ را می توان در هدف جزء آسیب دیده یافت. اگر عملکرد آن صرفاً زیبایی شناختی باشد – مانند قالب گیری، تریم ،، یا سایدینگ – اغلب می توان آن را وصله کرد.

پرکننده بدنه خودرو، مانند زانو، انتخاب بسیار خوبی است زیرا این ،یب دو ،متی خیلی سخت و خیلی سریع خشک می شود، بنابراین می تو،د جاهای خالی را پر کرده و به راحتی تعمیر کنید.

پس از خشک شدن، آن را مانند چوب سنباده بزنید تا سطحی صاف و تمام شده ایجاد کنید.

تماشا ،: چگونه چوب آسیب دیده یا پوسیده را وصله کنیم


ساعت 2

نکاتی را برای پنهان ، سیم های الکترونیکی، رسیدگی به مشکلات تراکم در کانال های تهویه مطبوع و موارد دیگر بشنوید.


نکته ای برای پنهان ، سیم های الکترونیکی

تلویزیون مشکی روی دیوار نصب شده است، کابل ها و سیم ها قابل مشاهده است
آویزان شدن سیم های تلویزیون باعث درد چشم می شود. ما دو راه داریم که می تو،د آنها را پنهان کنید. (Adobe Stock)

یک صاحب خانه به دنبال مشاوره در مورد نحوه پنهان ، سیم های الکترونیکی زشت است.

ما اخیراً اتاق خانوادگی خود را بازسازی کردیم و یک تلویزیون صفحه تخت و سیستم صوتی جدید نصب کردیم. تلویزیون به دیوار نصب شده و بقیه تج،ات الکترونیکی در قفسه های مجاور قرار دارند. مشکل این است که همه جا سیم وجود دارد. ما سعی کردیم آنها را کنار بگذاریم و آنها را با زیپ محکم کنیم، اما هنوز یک آشفتگی زشت و درهم است. آیا می د،د چگونه می توانم سیم ها را از دید پنهان کنم؟» او می پرسد.

این یک مشکل بسیار رایج با چندین رویکرد مختلف برای حل آن است.

ساده ترین گزینه استفاده از a است مسیر کابل کشی. این یک پوشش پ،تیکی است که با ،ب به دیوار می ،بد. می تو،د آن را مطابق با دیوار رنگ کنید و به این ترتیب، سیم آویزان را نخواهید دید.

با این حال، هیچ چیز به خوبی مسیریابی خطوط پشت دیوار نیست. اگر تج،ات را می‌توان در زیر تلویزیون قرار داد، مانند یک قفسه، می‌تو،د سیم‌ها را داخل دیوار بیندازید و از پریز برق بیرون بیاورید.


رسیدگی به مسائل تراکم در کانال های تهویه مطبوع

کانال تهویه مطبوع در اتاق زیر شیرو،
عایق مجرای روکش فویل به تراکم کمکی نمی کند مگر اینکه کانال ها با ماستیک آب بندی شوند. (Kameleon007، امضای Getty Images)

یک صاحب خانه نگران مشکلات رطوبت و تراکم کانال های عایق بندی شده تهویه مطبوع خود است. آنها با عایق روی فویل پیچیده شده اند، که به گفته او به نظر می رسد در شرایط خوبی است.

او می‌خواهد بداند: «آیا می‌توانم به سادگی کانال‌ها را با یک لایه دیگر از عایق کانال فویل عایق بپیچم؟ یا، آیا می توانم خفاش های بدون صورت را روی و اطراف مجاری بپوشانم؟ یا بهتر است تمام عایق های موجود را برداریم و از ابتدا شروع کنیم؟

اغلب اوقات، کانال های تهویه مطبوع عایق هستند اما آب بندی نمی شوند. قرار است آنها را با ماستیک ببندید. آن را روی تمام مفاصل ،ید و جریان هوا را از نشت جلوگیری می کند، سپس آن را عایق می کنید.

از آنجایی که عایق در شرایط خوبی قرار دارد، پیشنهاد می کنیم بخشی از آن را بردارید تا از آب بندی این اتصالات مطمئن شوید.

اگر اینطور نیست، عایق را بردارید و اتصالات را ببندید، سپس دوباره عایق را اعمال کنید. مثل همیشه، اضافه ، عایق بیشتر در اطراف آنها هرگز ضرری ندارد.


بهترین محصولات جدید

ذره بین جدید Ryobi با نور نه تنها خواندن چاپ ریز را آسان می کند، بلکه دارای گیره هایی برای قرار گرفتن در فضای کاری شما است. بیشتر بد،د >>

راه حل های ساده

یک مداد را در بریدگی یک چهارم اینچی قرار دهید، سپس مربع سرعت را در امتداد تخته بلغز،د تا یک خط مستقیم بکشید. (3 Ec،es Content Studio)

5 روش برای استفاده از مربع سرعت مربع سرعت هوشمندانه ساده یک ابزار دستی کارآمد و مفید است. در اینجا پنج مورد از کاربردهای محبوب آن آورده شده است:

  1. مربع سرعتی به دلیل شکل مثلثی خود برای علامت گذاری برش های مربعی 90 درجه و خطوط 45 درجه عالی است.
  2. مربع سرعت می تواند به ،وان نقاله استفاده شود. نقطه محوری آن را روی لبه تخته نگه دارید و سپس بچرخ،د تا زوایای بین صفر تا 90 درجه را مشخص کنید.
  3. یک مربع سرعت دارای بریدگی های یک چهارم اینچی است که می توان از آنها برای نوشتن سریع خطوط روی تخته استفاده کرد. مداد خود را در یکی از شکاف ها قرار دهید و آن را در امتداد تخته بلغز،د.
  4. ا،ر مربع‌های سرعتی دارای بریدگی الماسی هستند که دقیقاً 3 و نیم اینچ از لبه مربع فاصله دارد که دقیقاً به اندازه عرض 2×4 است. مداد خود را در برش قرار دهید و آن را در امتداد تخته بلغز،د تا خطی به اندازه عرض 2×4 بکشید.
  5. راهنمای اره – مربع را در مقابل لبه تخته نگه دارید و اره را درست در امتداد لبه مربع هدایت کنید تا یک برش کاملاً مستقیم و مربعی ایجاد کنید.

تماشا کنید: 5 روش برای استفاده از مربع سرعت

آیا پس از اتمام یک پروژه کاشی باقی مانده است؟ از یکی یک زیورآلات درست کنید! (3 Ec،es Content Studio)

تریوت خانگی – میزها و کانترها را با ساختن یک تخته سنگ از باقی مانده کاشی سرامیکی محافظت کنید.

با اسپری ، یک پوشش سبک از اسپری روغن پخت و پز روی یک تکه کاغذ مومی شروع کنید.

سپس، دو چوب رنگ را روی کاغذ مومی قرار دهید. در مرحله بعد، از یک تفنگ ،ب حرارتی برای قرار دادن ،ب حرارتی به قطر نیم اینچ روی هر گوشه پشتی کاشی استفاده کنید.

سپس، بلافاصله کاشی را روی چوب های چوب فشار دهید. میله ها به ،وان فاصله دهنده عمل می کنند تا اطمینان حاصل شود که ضخامت هر پد ،ب دقیقاً ی،ان است و روغن پخت و پز از ،بیدن ،ب به کاغذ مومی جلوگیری می کند.

بگذارید ،ب چند دقیقه سفت شود سپس کاغذ مومی را جدا کنید.

تماشا کنید: نحوه ساخت تریوت کاشی سرامیکی


محصولات و لینک های ذکر شده

این صفحه حاوی پیوندهای وابسته است. اگر محصولی را از این لینک ها ،یداری کنید، ما کمیسیون اندکی را بدون هزینه اضافی برای شما دریافت می کنیم.


بیشتر خواندن


منبع: https://todays،meowner.com/radio/__trashed/