پنج مدل دکوراسیون خانه ایرانی همراه با نقد و بررسی مشکلات چیدمان و دیزاین-پارسیان دکور

معماری ساختمان در سبک‌های ایرانی به اندازه‌ای چشم نواز و خیره کننده است که همچنان با محبوبیت بسیار زیادی از سوی مخاطبین مواجه است البته اگر عناصر به خوبی کنار هم چیده شود. اما نکته مهم اینجاست که اگر این افراد به‌ خوبی نحوه چیدمان خانه های کوچک را بدانند. بتوانند به بهترین شکل ممکن، مجله خبری دکوراسیون را با همان وسایل خودشان درست کنند. به همین دلیل وقتی وارد فضای داخلی منزلی می‌‌شویم رنگ و طرح به کار گرفته شده روی دیوارها اولین موردی است که معمولا به چشم می‌خورد.

اما در کنار نورهای طبیعی، نورپردازی مصنوعی واجب هست و نمیشه اون رو نادیده گرفت. پس در وهله اول سعی کنید مانعی برای عبور نور و هوا نباشید؛ یعنی در انتخاب پرده و سایه‌بان پنجره دقت کافی رو داشته باشید. توجه به این نکته ضروری است که این‌گونه فضاها را می‌بایست با عناصر ارزان‌تر تزئین کرد. بهتر است که با حداقل امکانات بازسازی ساختمان و بازسازی خانه انجام شود. اما امروزه در بازسازی ساختمان، از کمد دیواری‌های ام دی اف با قطر کم و استحکام زیاد استفاده می‌شود. هنگامی‌که قصد دارید یک ساختمان قدیمی را خریداری کنید یا خانه قبلی خود را بازسازی کنید.

  • دراین سبک بیشتر از ظروف تزیینی چینی و روتختی های ضخیم و سنگین استفاده می شود.
  • نقوش و طرح‌های تزئینی در همه جا از کاغذدیواری گرفته تا پرده و روکش مبلمان دیده میشه.
  • می‌توانید از آن به جای تخت هم استفاده کنید و دیگر نیازی به اتاق خواب مجزا نداشته باشید.
  • سبک مینیمال مدرن، شیک، مجلل و میراث‌های قومی در فضایی متفاوت در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند.
  • در این دکوراسیون، طراحان با آینه‌کاری و استفاده از پاف و المان‌های تزئینی دیگر فضای چشم‌گیری را طراحی کرده‌اند.

باتوجه به نیازهای اصلی کارفرما برای برخورداری از یک بازسازی و دکوراسیون منزل ایده‌آل و ناب، بسیار مهم و ضروری است. برخی از این نیازها، هزینه‌های مختلفی را برای کاربر در بر خواهد داشت. پس به این ترتیب هدفی را که طراحی داخلی آن را نشانه میرود ابتدا کاربرد فضا است و سپس تاثیری که انتظار داریم محیط بر ما بگذارد.

از اتاق خواب دو نفره و سرویس های بهداشتی ساختمان تصویری در دست نیست. امیدواریم مشاهده این تصاویر و تحلیل های کوتاهی که در خصوص چیدمان و مدل دکوراسیون خانه انجام شده است، بتواند به شما ایده های صحیحی در خصوص انتخاب مبلمان مناسب و چیدمان صحیح ارائه نماید. در خصوص اطلاع از هویت و جزییات این خانه ها ، توضیح کوتاهی در پی نوشت این مقاله درج شده است. اغلب در طراحی دکوراسیون مغازه از طراحی‌ها و ایده‌های خلاقانه‌ای بهره برداری می‌شود که چشم هر بیننده‌ای را به سمت خود جلب نماید و در کسب و کار واحد های تجاری بسیار تاثیر گذار می باشد. در این صورت علاوه بر برخورداری از مزایای رقابتی قابل توجه، می‌توانید از موفقیت‌های پی در پی نیز لذت ببرید. اولین و مهمترین چیز در هر فعالیت تجاری، برخورداری از یک دکوراسیون منظم، ایده‌آل و چشم گیر است.

مبل کلاسیک راحتی و مبلمان استیل و لامپ‌های طراحی شده هنوز که هنوزه طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا دارند. این بخش، از خانه‌ای به خانه دیگر و فردی به فرد متفاوت است و هرکسی بنابر سلیقه خودش می‌تواند از وسایل دکوری استفاده کند. دیوارها جزء جدانشدنی از طراحی مدرن و خانه‌ها هستند که اتفاقاً در حق آن‌ها بسیار کوتاهی می‌شود. سبک صنعتی از انبارها و کارخانه‌های قدیمی الهام گرفته شده است. در این سبک از دیوارهای آجری یا بلوکی استفاده می‌شود و لوله‌های ساختمان در معرض دید قرار دارند و از تزییناتی از جنس فلز و بتن استفاده می‌شود.

تاثیر فرش در دکوراسیون داخلی منزل

یکی از بخش هایی که هزینه زیادی در دکوراسیون داخلی ایجاد می کند طراحی دکوراسیون سالن می باشد. طراح مجری دکوراسیون داخلی در اکثر پروژه‌ها با معماران و پیمان کاران مختلفی کار می‌کنند. تمامی این قوانین به این دلیل است که افراد با خیال آسوده بتوانند در آن محل یا کار و یا زندگی کنند و علاوه بر ایمنی بودن باید زیبایی خاصی را نیز داشته باشد.

دکوراسیون منزل شیک

از دیگر ویژگی‌های مشخص دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی استفاده از پرده‌های بلند و سنگین به رنگ‌های تیره و کرم است. طراحی داخلی منزل به‌ نوعی هنر ایجاد هارمونی متناسب در اجزای خانه بوده و مانند هر هنر دیگری، از سبک‌های مختلفی برخوردار است. پس در وهله نخست شما باید سبک مورد علاقه خود از دکوراسیون را پیدا کنید. در ادامه به معرفی چند مورد از معروف‌ترین سبک‌های طراحی دکوراسیون داخلی منزل می‌پردازیم. خانه سوم ما را که در تصاویر مشاهده می فرمایید، یک آپارتمان مسکونی به وسعت تقریبی ۱۲۰ متر مربع و دارای دو اتاق خواب واقع در شهر تهران می باشد.

اگر آدمی هستین که خیلی در چارچوب‌های تعریف شده نمی‌گنجین و اراده آزاد براتون بیشترین اهمیت رو داره، سبک التقاطی برای شماست. خیلی راحت می‌تونین از سبک‌های دیگه الهام بگیرین و نقاط مثبت چندین سبک رو یکجا جمع کنین و بقیه رو از سلیقه‌تون شگفت‌زده کنین. در فضاهای تجاری برای جذب مشتری، در محیط اداری باعث بالاتررفتن کارآیی کارمندان میشه و نتایج رو زیر و رو می‌کنه.

ریاضیات و تناسب ریاضی نقش بسیار مهمی در چیدمان صحیح منزل شما دارد. یک چیدمان اصولی بر مبنای اصول ریاضی فرمول‌های ساده‌ای دارد که اگر آن را فرابگیرید. می‌توانید متناسب با فضایی که در اختیاردارید دکور زیبایی را به وجود آورید و از اینکه منزل خود را به محیطی تبدیل کنید که در آن تنها اشیا بی‌هیچ تناسبی در کنار هم قرارگرفته‌اند، دوری‌کنید. شوروم ها در راهنمایی نحوه چیدمان وسایل منزل میتوانند بسیار کمک کننده باشند. هدف ما این است که فضای داخلی منزل شما بازتابی از شخصیت شما باشد. استفاده از کناف و سقف کاذب نقش کلیدی در دکوراسیون داخلی دارند.