چهار سبک دکوراسیون داخلی منزل و المان های مهم آن تهران دیزاین سنتر-پارسیان دکور

طرح پارچه پرده در تصاویر واضح نیست اما می دانید که به دلیل قرارگرفتن مبلمان کلاسیک در مجاور آن، لازم است طراحی هایی به سبک کلاسیک بر روی پارچه موجود باشد. اگر تمایل دارید دقیقا بدانید در خصوص چه موضوعی صحبت می کنیم، می توانید مشاوره دکوراسیون زیر و پرده های انتخاب شده برای منزل را مشاهده بفرمایید. میز تلویزیون مدرن ، اکسسوری و دکوراتیو های ثابت و متحرک دیواری در بخش نشیمن ، با احترام به سلیقه صاحب خانه، ایده های نسبتا صحیح و متناسبی با دکوراسیون این منزل هستند. با وجود پیشرفت جوامع بشری در تمامی زمینه‌ها از جمله طراحی داخلی و معماری، هرگز دور از ذهن نیست که در یک پروسه‌ی زمانی خاص به دنبال ایجاد تغییرات داخلی منحصر بفردی باشید. آیا شما هم در اولین گام برای ایجاد یک تغییر هیجان انگیز و باورنکردنی، دچار عدم انتخاب صحیح و عدم توانایی در شناخت طراحی‌ها شده‌اید؟ آیا شما هم به کمک کمی در زمینه‌ی طراحی و دیزاین و …

  • همانطور که می‌دانید با افزایش متراژ، شاهد افزایش هزینه نیز خواهیم بود.
  • بعد از طراحی داخلی و مدارک مهندسی پروژه و تایید کارفرما نسبت به طراحی برآورد هزینه با توجه به خرید متریال‌های مورد نیاز، مصالح کاربردی، متراژ پروژه مورد نظر و مواردی از این قبیل صورت می‌پذیرد.
  • در مورد طراحی داخلی منزل در کرمانشاه چندین پروژه توسط شرکت معماری هیرادانا انجام شدهاست.
  • ایجاد فضای خالی در یک دیوار تک رنگ تاثیر مستقیمی در دکوراسیون و دیزاین منزل دارد.
  • در دکوراسیون داخلی روستیک فضای داخل را مانند فضایی باز دکور می‌دهند.

گل‌های یک باید هستند اما آن‌ها نباید خیلی بزرگ باشند؛ رزهای سفید ایدئال هستند. چه دوست داشته باشید چه نه سبک ویکتوریایی خوش‌طرح، درجه‌یک و به‌طور تعجب‌آوری به‌آسانی قابل‌دستیابی است. اگر به‌اندازه کافی خوش‌شانس باشید که درب‌هایی داشته باشید که رو به تراس بازشود نصف راه ساختن یک فضای الهام گرفته از مناطق مدیترانه‌ای را رفته‌اید. چشم‌اندازی از اقیانوس دارید و در حد استاندارد یک زندگی لوکس شیک می‌کنید و به‌این‌ترتیب به شما احساس افراد معروف دست می‌دهد. آن‌ها را به شکلی نامعمول آویزان کنید شما یک جدول نمی‌خواهید.

دکوراسیون داخلی ساده و کم‌هزینه

رنگ قهوه ای، کرم و سفید از پرکاربردترین رنگ های مورد استفاده در آشپزخانه های کلاسیک است. اما به طور کلی این سبک برخلاف سبک مدرن در دوره های مختلف با توجه به مد تغییر خواهد کرد. امروزه تولیدکنندگان بسیاری با در نظر گرفتن سلیقه ایرانی، اقدام به ساخت لوازم تزئینی و مبلمان منازل کرده اند و از مجله خبری دکوراسیون این نظر دست خریداران در انتخاب باز است. در طراحی، المان هایی مثل رنگ، فضا و نوع وسایل در کنار سلیقه در نظر گرفته می‌شوند تا در نهایت بتوان از تمام محیط بیش ترین بهره را برد. فرقی نمی‌کند مساحت محل مورد نظر کوچک باشد یا بزرگ، با خرید دکور استیل می‌توان محیطی دلپذیر و دلخواه بوجود آورد.

شما در هر حال به فضایی برای گذاشتن کتاب‌ها و تلویزیون یا کشوهایی برای لباس‌ها نیاز دارید. سعی کنید کمدی طراحی کنید که نه تنها این فضاها را در اختیارتان قرار بدهد، بلکه سقف آن حکم تخت‌خواب را داشته باشد. میز و کابینت‌های آشپزخانه را طراحی کنید که مانند قطعات پازل داخل هم بشوند. در این حالت زمانی که در آشپزخانه کار ندارید، این قطعات جمع می‌شوند و فضای بسیار کمتری اشغال می‌کنند.

۴- نقطه توجه

چنین تخت‌هایی برای خانه‌ها و اتاق‌های کوچک انتخاب مناسب‌تری هستند. قطعا یک زمان می رسد که شما آنقدر تجربه کسب کردید که خود دکترای معماری و دکوراسیون داخلی بدست می آورید. شما با دیدن پروژه برداشتی به راحتی مکان یابی کرده و بهترین مکان ها برای تجهیزات را تشخیص می دهید. می دانید که چگونه و کجا باید تلویزیون قرار دهید و یا فرم ال سی دی چطوری باید باشد و یا جا و مکان کفش کن کجا باشد و ابعاد و اندازه ی کفش کن چه طوری باشد. علاوه بر ذات زیبایی دوست انسان ،داشتن یک دکور با نهایت هارمونی و تناسب از به هم ریختگی روانی انسانها جلوگیری می کند.بنابراین می توان گفت رشته طراحی دکوراسیون داخلی ، امروزه به یک رشته تخصصی تبدیل شده .

استفاده از گل و گیاه همیشه می‌تونه تکمیل‌کننده فضای نشیمن و پذیرایی باشه، چون علاوه بر رنگی که به فضا اضافه می‌کنه، به اون روح هم می‌بخشه. چون قرار نیست همه مبل‌ها به دیوار چسبیده باشن و حفره‌ای در بین اون‌ها شکل بگیره، مسلما نمی‌خوایم در اون فضا فوتبال بازی کنیم، قراره از مهمان پذیرایی بشه. پس برای چیدمان بهتر باید چه کرد؟ هدف باید به وجود آوردن گروه‌های مجزایی از مبل‌ها باشه تا بتونیم ارتباطات کلامی و تصویری بین افراد برقرار کنیم. سبک تروپیکال یا استوایی سبکی زنده و جسور با رنگ‌های شاد و تند هست، مثل زرد، نارنجی و سبز روشن. وسایل و مبلمانی که بیشتر از بامبو یا حصیر، خیزران و ساج ساخته میشن.