چگونه دکوراسیون شیک و باکلاس داشته باشیم؟ + چند پیشنهاد ساده-پارسیان دکور

قرار است لوستری زیبا و جذاب برای پذیرایی انتخاب کنید؛ پس باید به جزئیات دکوراسیون توجه کنید. رنگ، طرح و سبک دکوراسیون پذیرایی و همچنین مساحت پذیرایی از موارد مهمی هستند که برای انتخاب لوستر پذیرایی باید به آنها توجه کنید. معماری داخلی در واقع هنر و علم طراحی و ساختن قسمت های مختلف داخل ساختمان می باشد و با طراحی کل ساختمان در ارتباط است. فرش‌های تک رنگ یا «مونوکروم» احساس آرامش بیشتری را منتقل می‌کنند. در حقیقت این فرش‌ها به خصوص در رنگ‌های روشن چون در طرح و رنگ تضاد زیادی با هم ندارند هم همیشه در بورس باقی می‌مانند و هم فضای دلنشین‌ و مدرن‌تری به اتاق پذیرایی می‌بخشند. برای تنوع بیشتر فرشی را انتخاب کنید که تک رنگ و ساده باشد و در صورت امکان طرح ساده‌ و ظریفی داشته باشد و زیاد شلوغ نباشد.

  • در هر بخشی از فضای حال یا پذیرایی که سرویس ناهارخوری را جای داده ‌اید، از نورپردازی متمرکز استفاده کنید تا زمان سرو ناهار یا شام، نور کافی بر میز ناهارخوری مسلط باشد.
  • معمولاً ساختمان‌ها از چند طریق بازسازی می‌شوند یا ساختمان‌هایی احیا می‌شوند.
  • علاوه بر استفاده از نور طبیعی می ­توانید فکری هم برای دکوراسیون پنجره پذیرایی کنید.
  • بنابراین شب، هنگامی که تمام اعضا خانواده دور هم جمع هستید یک سبد از میوه های خوش آب و رنگ روی میز جلو مبل بگذارید تا علاوه بر دورهمی، خانه شما را نیز زیبا تر کند.
  • همچنین می‌توانید در سبک دکوراسیون کلاسیک از رنگ‌های مختلفی مثل کرم و قهوه‌ای و زرشکی استفاده کنید .
  • نکته مهم در دکوراسیون حمام، تعیین بودجه مالی است که برای این کار اختصاص داده اید.

شما می‌توانید برای مشاوره رایگان در مورد نحوه دکوراسیون فضای خود همین‌الان با شماره‌های ۰۹۱۲۲۸۶۹۲۲۰ | ۰۹۱۲۳۹۸۷۰۲۱ به‌طور مستقیم تماس بگیرید. کار را بارنگ زمینه‌ای ساده و خنثی پیش ببرید و اتاق را با بافت‌های غیرمعمول پرکنید. پالت رنگی پررنگ که همراه است با بافت‌ها و الگوهایی که برای ایجاد ترکیبی غنی با ابزار و نقاط مرکزی مجله خبری دکوراسیون در ذهن ایجاد می‌شوند. این سبک مناسب بسیاری از فضاهایی است که عناصر ماشین بسیار بزرگ در آن‌ها کاربرد دارند. دور از ذهن نیست که طراحی داخلی صنعتی نشانگر روحیه‌ی مینیمال و تقریباً مردانه و پاک است. چشم‌اندازی از اقیانوس دارید و در حد استاندارد یک زندگی لوکس شیک می‌کنید و به‌این‌ترتیب به شما احساس افراد معروف دست می‌دهد.

اگر در ابتدای راه طراحی‌دکوراسیونقرار دارید، با حداقل هزینه ها این کار را انجام دهید. زمانی که با ایده های بیشتری آشنا شدید، می توانید تغییرات بیشتری در آشپزخانه به وجود آورید. آشپزخانه هایی که به صورت اپن ساخته شده اند و حتی برای آشپزخانه های سنتی، خرید میز و صندلی بسیار اهمیت دارد. انواع و اقسام مدل های میز و صندلی آشپزخانه در بازار وجود دارند که از جنس های مختلف ساخته شده اند. در هر صورت، لازم است ابتدا ابعاد و اندازه های آشپزخانه و ارتفاع اپن را اندازه بگیرید و سپس رنگ و طرح مورد نظر خود را از فروشگاه سفارش دهید. پرده های اتاق ها و سالن اصلی را به رنگ روشن انتخاب کنید؛ مگر آنکه تم دکوراسیون منزل عروس، چیزی غیر از رنگ های سفید یا خاکستری باشد.

مراحل اجرایی بازسازی خانه

در سالن نشیمن، چیدمان مبلمان را به شکل حرف U یا به صورت حرف H اجرا کنید. البته این نظریه ها فقط ایده هستند؛ مبلمان راحتی، هم قیمت ارزان تری دارند و هم متناسب با هر فضا قابل استفاده هستند. بازی رنگ ها در داخل آپارتمان، خانه مسکونی یا دفتر کار در شرکت می‌ تواند منجر به اجرای زیباترین و جذاب ترین ایده های دکوراسیون داخلی شود. برای اجرای ایده های دکوراسیون در داخل خانه مسکونی، بهتر است ترکیب رنگ های روشن و تیره، رنگ های مکمل و یا رنگ های کاملاً متضاد را امتحان کنید. بارها در مقالات و منابع مختلف به اهمیت طراحی دکوراسیون منزل اشاره شده است.

۱۰. استفاده از پرده به عنوان پس زمینه تابلو نقاشی

برخی ترجیح می دهند سبدهای حصیری در آشپزخانه قرار بدهند و داخل آن، برخی وسایل یا مواد غذایی خشک را بگذارند. نصب آینه روی دیوار و تزیینات برچسب دار، نمونه ‌ای از این وسایل هستند. در طراحی دکوراسیون آشپزخانه، کابینت ها و قفسه ها جایگاه اساسی دارند. اگر در آشپزخانه از این دو عنصر استفاده نکنید، در حقیقت هیچ چیز در آشپزخانه سر جای خود نیست!

به همین دلیل بیشتر آن ها پس از مدتی، با توجه با کیفیت مصالح به کار رفته، نیاز به بازسازی و تعمیر پیدا می کنند . کافیست با رنگ کردن حداقل یک دیوار در فضای خانه تان تغییر ایجاد کنید. چرا میگوییم حداقل یک دیوار؟ زیرا رنگ کردن تمامی دیوارها هم وقت گیر هم هزینه بر میباشد.

رنگ هایی نظیر نارنجی، سبز، آبی تند، قرمز و زرد، رنگ هایی هستند که نشاط و شادابی را در دکوراسیون القا می‌کنند. زیباترین دکوراسیون منزل عروس، دکوراسیونی است که تمام رنگ ها را به صورت مکمل در خود جای داده باشد. همیشه قبل از طراحی دکوراسیون منزل به نور اتاق یا سالن، نگاه کنید. اتاق های جنوبی دارای حداکثر نور هستند در حالی که قسمت شمالی، تاریک تر می باشند؛ بنابراین ، رنگ ها می توانند یک جلوه کاملاً متفاوت در قسمت های مختلف یک خانه به وجود بیاورند. وسایل جانبی مورد علاقه خود را با همان رنگ و طرح، سازگار با سایر لوازم برای طراحی دکوراسیون منزل انتخاب کنید؛ بهتر است از ترکیب رنگ های مکمل استفاده کنید. همانند هر نیاز دیگری در زندگی روزمره، طراحی دکوراسیون منزل نیز اهمیت دارد.

تصور کنید که نیویورک با ترکیبی از سبک‌های شیک از مناطق مختلف با ظاهری قوی در خانه‌ها را موردنظر قرار دهید. چیدمان یک اتاق نشیمن به سبک بوهو می‌تواند به‌طور باورنکردنی پرارزش باشد و به اتاق ارتعاشی عالی بدهد. دکوراسیون اسکاندیناویایی کاملاً کاربردی و مینیمال است و اشکال ارگانیک با تمایلاتملایم، بافت‌های آهنگی و ظاهری آرام در فضایی تماماً سفید با پس‌زمینه‌ی خاکستری برجسته می‌سازد.